Proficiat!quote:
Weg rijden mislukte eerste keer, 2e keer gelijk goed. Schakelen ging super niet foutloos maar viel me 100% mee.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Proficiat!
Hoeveel fouten? En lukte het wegrijden / schakelen een beetje?![]()
Het vriest niet eens 10 gradenquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:35 schreef fs180 het volgende:
in de regen.. wat een bikkel!
Kom eens op msn dan ownerquote:
Je moet hem inrijden n00bZrquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:03 schreef Ipho het volgende:
[..]
Kom eens op msn dan owner![]()
Ik zo ownenging die zo heel hard enzo
![]()
Ga jij doen op de oprit als je maar aftankt.quote:
Het is jouw brommer niet, waar bemoei je je mee. Als hij zo een benzine en olie slurpend afgeragt ding wilt, laat hemquote:
gewoon vol uit.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:40 schreef Geqxon het volgende:
Ipho, hoe hard rij je dan wel niet?
60, en ik heb er nog nooit op een gereden nee.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Onbegrensd? En je hebt nog nooit op een brommer gereden verder?
Ik raad je aan de komende maand nog even op die snelheid te rijdenquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:44 schreef Ipho het volgende:
[..]
60, en ik heb er nog nooit op een gereden nee.
het heeft wel poorten en een wand enzoquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
Inrijden wordt zoiezo redelijk overtrokken.. Van die mensen die zeggen dat je 500km een nieuwe cilinder in moet rijden enzo.. Gewoon 1 tankje benzine een beetje rustig aan doen, dan komt het ook allemaal wel goed.. Tis maar 2takt.![]()
Alleen met álles inrijden, heel nieuw blok enzo zou ik wel wat voorzichterig zijn mja.![]()
ik laat hem verloopig ook niet harder lopenquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik raad je aan de komende maand nog even op die snelheid te rijden
Dat was niet hierquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:46 schreef fs180 het volgende:
peristilius: Nee, dat is omdat ik jullie eigenlijk niet ken en jullie net zo goed een dikke man van 50 kunnen zijn (waar ik vooral Ipho van verdenk) en ik de meeste mensen hier eigenlijk ook niet mag.
was dat hier?
Ja dat zal ik toch moeten doen op me eige.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:46 schreef fs180 het volgende:
fipho.. leer eerst is rijden dan ofzo?
het is een quote uit Ipho's sigquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:01 schreef no1uknow het volgende:
Mag je mij dan wel fsIk ben geen man van 50
*haphapquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:15 schreef Devolution het volgende:
[..]
het is een quote uit Ipho's sig
aw, dudequote:
Doe ik dan ook zeker.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:34 schreef Geqxon het volgende:
Ipho, we gaan het vanaf deze post alleen maar over brommers hebben.
Ik adviseer je even rustig aan te doen met je brombrom
vraag het mij?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
Devolution, is het goed als ik je toevoeg op msn?![]()
Moet nog wat dingen weten voor dat 2takt werkstuk enzo.
Moest dingen over zijn werkstuk weten, niet over 2takt zelf.quote:
En issie al vastgelopen?quote:
Waarom?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:58 schreef Ferrox het volgende:
gexqon + een man =........
niet zo heul moeilijk dacht ik
Maar goed, 1 minpuntje
er moet nog wel een kenteken op
gelukkig is alles nog standaard, op de uitlaat na.
Dus, wie heeft nog een originele motorhispania rx uitlaat liggen
nou, dat kost weer 100 eurie extra, zo'n keuring + ik moet em afvoerenquote:
Ook herrie enzo hequote:Op woensdag 10 januari 2007 22:33 schreef Diemietuhriej het volgende:
Las er een prop in, kleiner sproeiertje erin dauwen en klaar, hij loopt zachtjes.
Mja, net even met de laserprinter hele derbi handleiding uitgeprint. 97 pagina's.![]()
quote:
Ke.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
Devolution, is het goed als ik je toevoeg op msn?![]()
Moet nog wat dingen weten voor dat 2takt werkstuk enzo.
Als je constant ingehaald worden door een motor cool vind, wel jaquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:09 schreef robbedoush het volgende:
otos zijn koeler
Hoef volgensmij niet eens perse.. En er zijn ook uitlaten die wel goedgekeurd zijn ( gehomologeerd) Leovince V6 weet ik zo.. En nog wel wat meer, maar daar zit dus gewoon een prop in.. En zijn geen orginele uitlaten..quote:Op donderdag 11 januari 2007 06:41 schreef fs180 het volgende:
nee.. geen goedgekerde uitlaat
moet het perse een originele zijn?quote:Op donderdag 11 januari 2007 06:41 schreef fs180 het volgende:
nee.. geen goedgekerde uitlaat
Nou laat het dan gezellig zijn zonder gekloot.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ben heel eerlijk, het was heerlijk gezellig voor jullie. Lekker kloten, lekker baggeren lekker schelden en doen zonder dat er ook maar in gemod werd. Wij willen in 2007 PUB een algemeen beter beeld geven en dan moet er dus ook gemod worden in dit soort topics. Hoe leuk het ook allemaal was voor de "kliek".
Het kan heel gezellig zijn zonder al dat gekloot.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ben heel eerlijk, het was heerlijk gezellig voor jullie. Lekker kloten, lekker baggeren lekker schelden en doen zonder dat er ook maar in gemod werd. Wij willen in 2007 PUB een algemeen beter beeld geven en dan moet er dus ook gemod worden in dit soort topics. Hoe leuk het ook allemaal was voor de "kliek".
Voor iedereen die nieuw komt hier in 2007.quote:
Ehh.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Voor iedereen die nieuw komt hier in 2007.
hou toch op manquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:31 schreef C2C het volgende:
ja de hele sfeer is weg, ook zijn er ineens veel mensen weinig te vinden hier (ik ook)
Ik denk dat ik ook zeker niet meer elke dag kom, als ik elke post moet gaan wijten aan me brommer dan kan dat gewoon niet.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:38 schreef Ferrox het volgende:
absoluut niet.
Jullie "blauwvolk"
komen hier in eens binnen en zeggen dat het anders moet.
Je hebt dan mensen die geen zin hebben in een discussie, die komen nog maar 1 x in de week.
Je hebt ook mensen die wel zin hebben in een discussie, die willen het gewoon bij het oude laten.
Maar nu hebben jullie al een beeeetje onze eisen ingewilligd.
Maar toch, de mensen zijn weg, die komen niet ineens pats boem terug oid.
Ik vind het een beetje vreemd, vraag dan gewoon of het gespam wat minder kan.
Maar dan direct zo'n post als: "ok, vanaf nu lees ik mee"
Hé brommerts, ik heb een idee
laten we allemaal naar het GeenStijl -forum moven![]()
![]()
En spreek de persoon er op aan als hij/zei extreem loopt te kloten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mwoah, doe nieuwe schoenen aan en vergeet niet welke woorden er zijn gevallen. Dan gaan we het proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |