Als je constant ingehaald worden door een motor cool vind, wel jaquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:09 schreef robbedoush het volgende:
otos zijn koeler
Hoef volgensmij niet eens perse.. En er zijn ook uitlaten die wel goedgekeurd zijn ( gehomologeerd) Leovince V6 weet ik zo.. En nog wel wat meer, maar daar zit dus gewoon een prop in.. En zijn geen orginele uitlaten..quote:Op donderdag 11 januari 2007 06:41 schreef fs180 het volgende:
nee.. geen goedgekerde uitlaat
moet het perse een originele zijn?quote:Op donderdag 11 januari 2007 06:41 schreef fs180 het volgende:
nee.. geen goedgekerde uitlaat
Nou laat het dan gezellig zijn zonder gekloot.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ben heel eerlijk, het was heerlijk gezellig voor jullie. Lekker kloten, lekker baggeren lekker schelden en doen zonder dat er ook maar in gemod werd. Wij willen in 2007 PUB een algemeen beter beeld geven en dan moet er dus ook gemod worden in dit soort topics. Hoe leuk het ook allemaal was voor de "kliek".
Het kan heel gezellig zijn zonder al dat gekloot.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ben heel eerlijk, het was heerlijk gezellig voor jullie. Lekker kloten, lekker baggeren lekker schelden en doen zonder dat er ook maar in gemod werd. Wij willen in 2007 PUB een algemeen beter beeld geven en dan moet er dus ook gemod worden in dit soort topics. Hoe leuk het ook allemaal was voor de "kliek".
Het kan heel gezellig zijn zonder al dat gekloot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |