Iemand die niet te lui isquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:45 schreef Djep het volgende:
[..]
Jij pakt de dingen tenminste goed aan![]()
![]()
Iemand die niet te beroerd en in zeker staat(lees:capabel) is om wat essentieel topic-naslagwerk te verrichten!!quote:
quote:
VArken? Ik heb net jouw foto's gezienquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:52 schreef Djep het volgende:
[..]
Iemand die niet te beroerd en in zeker staat(lees:capabel) is om wat essentieel topic-naslagwerk te verrichten!!
Of niet dan, lui varken!![]()
En dan kom jij met de associatie varken?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
VArken? Ik heb net jouw foto's gezien!!!
Je had toch in mijn fobo gekekenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
DAt deed ik twee minuten, maar hij bl ijft opmerkingen maken
Dat dus, ik begin er redelijk genoeg van te krijgen hier. Dat heen en weer geneuzel over het toevoegen van iemand bij de OP of niet, lekker belangrijk zeg.quote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:16 schreef pekel het volgende:
Goedemorgn.
Als de Hoogeveners nu maar niet in de meerderheid komenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
nog eentje derbij: Hoogeveen it is
Jawéééél! We zijn al met 4quote:Als de Hoogeveners nu maar niet in de meerderheid komen
Die komt hier nooit, dus telt nietquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmm Isa (Isabeau ) komt ook uit Hoogeveen, dus maak er maar 5 van
Leuke sig.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:35 schreef pekel het volgende:
Of iedereen is ergens anders de boel aan het verzieken...
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:47 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
DAt had je weer goed voor elkaar
Mwoaquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:16 schreef VlaDje het volgende:
Stormloop topic
Toen liep het ook al nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:59 schreef Saabmobiel het volgende:
Vorige week was er toch sprake van storm?![]()
En je hebt nog niet eens over je omgewaaide terrasstoel verteldquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:07 schreef Saabmobiel het volgende:
Tot zover de oprisping in het Drenthe topic![]()
Nou enne waaien enzo. Enne ik op het werk: angst, beven, aaargghh, WOEI!!! Zal mijn huis er nog staan?? Weeralarrm WEERALARM!! nog meer angst en beven enzo. Enne ik kom thuis.... terrasstoel omgewaaid......quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:07 schreef MaxMark het volgende:
[..]
En je hebt nog niet eens over je omgewaaide terrasstoel verteld![]()
RIP aan de nabestaandenquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:12 schreef Saabmobiel het volgende:
[..]
Nou enne waaien enzo. Enne ik op het werk: angst, beven, aaargghh, WOEI!!! Zal mijn huis er nog staan?? Weeralarrm WEERALARM!! nog meer angst en beven enzo. Enne ik kom thuis.... terrasstoel omgewaaid......
nou.. storm in Assen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |