ah de drugsdorp doe de groeten maar aan ferdiquote:Op maandag 8 januari 2007 18:22 schreef welkominspace het volgende:
ik woon in zuidlarenrealzeus ook zie ik
ferdi?quote:Op maandag 8 januari 2007 18:23 schreef Michellll het volgende:
[..]
ah de drugsdorp doe de groeten maar aan ferdi![]()
nee junk die altijd op de kade staat en zeg ook maar dat ik die 900 euro nog kom halenquote:
kade? junk? nooit gezienquote:Op maandag 8 januari 2007 18:47 schreef Michellll het volgende:
[..]
nee junk die altijd op de kade staat en zeg ook maar dat ik die 900 euro nog kom halen
Ik herken jou ookquote:Op maandag 8 januari 2007 19:00 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Ik ken je! (van gezicht.. van het Maartens/lijn 59)
op die laatste foto staat er helemaal rechts iemand die in de c1000 in zuidlaren werkt niet?quote:Op maandag 8 januari 2007 19:00 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Ik ken je! (van gezicht.. van het Maartens/lijn 59)
andere meningen worden niet gewaardeerd? was daarnet nog zo'n goede discussiequote:Op maandag 8 januari 2007 21:07 schreef Dagonet het volgende:
Mensen die op Drenthe kotsen worden hierbij nog vriendelijk verzocht om dat in KLB te gaan doen.
quote:Op maandag 8 januari 2007 21:10 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
andere meningen worden niet gewaardeerd? was daarnet nog zo'n goede discussie
Wat nou informeer je beter. Je gooit hier maar neer waar je woont en dan zet ik t er wel bij.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:05 schreef Djep het volgende:
Hallo, informeer je eens wat beter. Er zijn wel meer Fok!kers die in Meppel wonen. Ik bijvoorbeeld.
Saaie OP trouwens. Dan had ik voor Haarlem nog een betere gemaakt.![]()
Overigens wel frappant dat jij je altijd zo opstelt als links ideoloog; In nieuw amsterdam, klazienaveen, schoonebeek en zelfs Emmen heb je wellicht 5 negers (lees: allochtonen) wonen. Dan is het natuurlijk heel makkelijk om tegen mensen zoals ik die 500 meter van een ghetto bevolkt door antillianen die voor een levendige drugs en wapenhandel zorgen te zeggen dat we ons niet negatief mogen uitlaten over de multiculturele samenleving die ons landje overspoelt.quote:
Ik kom uit Meppel en daar hadden we metquote:Op maandag 8 januari 2007 21:35 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Overigens wel frappant dat jij je altijd zo opstelt als links ideoloog; In nieuw amsterdam, klazienaveen, schoonebeek en zelfs Emmen heb je wellicht 5 negers (lees: allochtonen) wonen. Dan is het natuurlijk heel makkelijk om tegen mensen zoals ik die 500 meter van een ghetto bevolkt door antillianen die voor een levendige drugs en wapenhandel zorgen te zeggen dat we ons niet negatief mogen uitlaten over de multiculturele samenleving die ons landje overspoelt.
Ja makkelijk praten met die ene verdwaalde zwerfneger in Nieuw Amsterdam in je omgeving
Om nog maar te zwijgen dat nu zoiets als kabelinternet mondjesmaat geintroduceerd wordt in Drenthe, dat hadfden wij in fucking 1998 al, en wellicht nog eerder
Drenthe, een stukje derde wereld in nederland
Hoera!quote:
Klopt!quote:Op maandag 8 januari 2007 19:06 schreef welkominspace het volgende:
[..]
op die laatste foto staat er helemaal rechts iemand die in de c1000 in zuidlaren werkt niet?
Rendo de Kooi, wat is dat dan?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik kom uit Meppel en daar hadden we metRendo de Kooi
al in 95 ofzo kabelinternet.
met die zuidoosthoek heb ik ook niets.
quote:Op maandag 8 januari 2007 18:15 schreef Michellll het volgende:
nieuwe topic titel hunnebeddebouwers?
ohjah drentse schapen
Niet veel soeps maar wel een van de eerste kabelinternetaanbieders van Nederland. En juist ook al snel actief in kleine dorpen in Zuid West Drenthe.quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niet veel soeps maar wel een van de eerste kabelinternetaanbieders van Nederland. En juist ook al snel actief in kleine dorpen in Zuid West Drenthe.
Wij ookquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:01 schreef Qwea het volgende:
[..]wij kregen ergens geloof ik in midden 2004(weet ik niet cker meer) pas een briefje van @home dat er "binnenkort" kabel internet beschikbaar was
!
Nee dat doe ik niet. Het is jouw topic namelijk. En je mag dat ook wel wat vriendelijker zeggen. Zoveel hoofdlettergebruik is echt niet nodig.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wat nou informeer je beter. Je gooit hier maar neer waar je woont en dan zet ik t er wel bij.
EN ALS JIJ HET BETER KUNT PAS JE DE WIKI TOCH LEKKER AAN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |