Klopt, Mario is veel beter afgesteldquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:25 schreef Xrenity het volgende:
Bij New SMB deed je het tenminste zelf fout als je dood ging.
Hier gooien ze 10 ballen op je hoofd en dan moet je er maar doorheen zien te komen. Wanneer je in een gat valt heb je nog 30 meter aan hoop, maar nee, je kan niks, hoe veel je ook lucht trappelt.
Erg irritant.
Ik heb mijn oude DS gelijk verkocht toen de Lite uitkwam en ik die gehaald had. Ik heb er toen nog 100 euro voor gevangenquote:Op maandag 8 januari 2007 22:48 schreef Yankee_One het volgende:
Ik wil een lite ipv mijn oude grijze, maar vind het toch een beetje zonde van het geld.
voor hoeveel zou je een grijze ds kunnen slijten? 50 euro?
Is dat als je een wolkje neerschiet en er een trap verschijnt?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:18 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb nu al twee keer bij yoshi gehad dat het spel ineens niet meer een enkele seconde reageert op de knoppenHebben meer mensen hier last van?
Nee, gewoonquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is dat als je een wolkje neerschiet en er een trap verschijnt?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:12 schreef CherryLips het volgende:
Tetris heb ik vorige week gespeeld, die wil ik ook nog wel hebben.
ja voor zulke dingen is toppie maar speelde eerst thuis elke dag heel veel maar als ik nu ergens heen moet ofzo neem ik hem graag meequote:Op woensdag 10 januari 2007 10:23 schreef SKa_BoSS het volgende:
Neem jij maar eens een xbox 360 mee in de treinDan is een DS toch een stukje prettiger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |