De Jpop & Jrock liedjes in Ouendan zijn stukken beter dan die bejaardenherrie in EBA.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Ouendan lijkt beter doordat je geen zak van de liedjes begrijpt en het typisch japans is.. Daardoor is het allemaal wat vager en lolliger.
Precies. En daardoor zijn de liedjes echt allemaal leuk! Bij Elite Beat Agents zijn een viertal liedjes de moeite waard, de rest is allemaal van die standaard dertien-in-een-dozijn punck-rock.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Ouendan lijkt beter doordat je geen zak van de liedjes begrijpt en het typisch japans is.. Daardoor is het allemaal wat vager en lolliger.
Dat is dus een van de leuke liedjes.quote:
Gut wat een kutmuziek.quote:
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:15 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Gut wat een kutmuziek.Om nog maar niet te zwijgen van die irritante geluidjes erover heen als je zo'n ding op het juiste moment aantikt.
![]()
Het spelconcept is best geniaal, maar de uitwerking niet. Ze hadden er beter een guitar hero concept in kunnen doen.
Grapjas. Kreppie japanse muziek met irritante blikken geluiden en fluitjes erover heen > een spel met rockende muziek, een gitaarcontroller en een concept waarbij de muziek die je hoort afhankelijk is van je eigen vaardigheid, ipv een concept waarbij de muziek meer wordt verpest hoe beter je erin wordt? Dacht het toch echt niet.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:23 schreef disjfa het volgende:
[..]Ik wil niet veel zeggen hoor. Maar Ouendan/EBA > GH
Ach. Als je een spel nog nooit gespeelt hebt is het altijd minderleuk he.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:25 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Grapjas. Kreppie japanse muziek met irritante blikken geluiden en fluitjes erover heen > een spel met rockende muziek, een gitaarcontroller en een concept waarbij de muziek die je hoort afhankelijk is van je eigen vaardigheid, ipv een concept waarbij de muziek meer wordt verpest hoe beter je erin wordt? Dacht het toch echt niet.
WTF is dat voor spel?quote:
Heb je het spel ook gespeeld of geef je deze conclusie aan de hand van het filmpje?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:15 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Gut wat een kutmuziek.Om nog maar niet te zwijgen van die irritante geluidjes erover heen als je zo'n ding op het juiste moment aantikt.
![]()
Het spelconcept is best geniaal, maar de uitwerking niet. Ze hadden er beter een guitar hero concept in kunnen doen.
Persoonlijke voorkeur he.. Je kunt er wel logica achter zoeken, maar ik garandeer je dat je het niet zult vinden.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:25 schreef Thomper het volgende:
Mensen die Ouendan beter vinden omdat het Jpop is.![]()
Ik snap dat niet.Dan zijn er mensen die Ashlee Simpson - La La afzeiken omdat het 'popmuziek' is, en dat verachten ze, en dan gaan ze vervolgens luisteren naar een nummer van Morning Musume, de uberdefinitie van pop. Maar ja, dan wordt er in het Japans gesproken, dus dat moet wel beter zijn.
Filmpje. Maar die blikken geluiden als je zo'n ding aantikt overheersen echt alles in elk filmpje dat ik heb gekeken, dus heb weinig interesse meer het echt te spelen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Heb je het spel ook gespeeld of geef je deze conclusie aan de hand van het filmpje?
Spelletje (duh!)quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:02 schreef RoofingBurner het volgende:
Kan iemand me vertellen wat je moet aanschaffen om een goed Nintendo DS Lite 'startpakket' te hebben?
Bedankt voor alle prima reacties, maar kan iemand me vertellen wat er dan op mijn boodschappenlijstje moet staan?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:32 schreef miss-scofield het volgende:
Alleen GBA spelletjes.. geen echte DS touchscreen spelletjes!
Supercard kost rond de 50 euro, en dan geheugenkaart erbij, rond de 20 euro.
Je kan wel gedownloade DS spelletjes doen, maar dan moet je eerst je console ombouwen![]()
Die wil ik ook nog steeds... Ik ben alleen een klein beetje bang voor de Japanse teksten, heeft iemand ervaring ermee? Hoe aanwezig zijn de teksten en uitleg?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |