je sig zegt genoegquote:Op maandag 8 januari 2007 23:26 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Het gaat meer om de opstelling van de brief, er worden diverse zaken aan de haren bijgesleept om BK door het slijk te halen zoals het personeel dat er werkt. Als je je aan al die dingen zo ergert hoef je er ook niet te komen voor wat korting, maar zo principieel is de schrijver dus niet.Als hij gewoon alleen een klacht had gehad dat hij er voor jan l*l heen was gegaan had ik het heel anders gevonden, maar dit is dus een kinderachtige brief die helemaal niet ingaat op de ergernissen die de schrijver kennelijk had.
Heb je voorbeelden hiervan?quote:Op maandag 8 januari 2007 23:24 schreef Moeizaam het volgende:
Wat een onbehoorlijke reacties hier van verschillende personen.
Zelfs personen van de Fok-crew die zijn/haar boekje ver te buiten gaan men hun reactie,
Naar mijn mening.
Die site was ik al een tijdje kwijtquote:Op maandag 8 januari 2007 17:44 schreef wimmel_1 het volgende:
Beetje zoals Koelman dat ook al deed met z'n "brandbrieven.... alleen dan op een lager niveau.
Moet je niet naar de BK op station Enschede gaan..quote:Op maandag 8 januari 2007 16:59 schreef Klonk het volgende:
wat een zeikers, niets mis met de service van burgerking, had ooit een burger waar iets mis was gegaan, lapje vlees te weinig kan gebeuren, dus ik terug naar de counter en ik krijg gewoon een tegoedbon voor een compleet menu en een nieuwe burger.
wat een centenkakkers in die brief
wtf?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:20 schreef Logician het volgende:
En de persoon achter de bali gaf als reden dat ze dacht dat ik het niet zou merken..
Beste meneer Bruens (quote:Op maandag 8 januari 2007 21:09 schreef ArielBruens het volgende:
Reactie op de vele aardige maar vooral ook trieste reacties die deze open brief genereerde.
http://nederkrant.wordpre(...)r-king/#comment-1250
Je kunt het ook zo zien, wees blij dat jij je hier niet druk over hoeft te maken. Je weet nl. niet van te voren inquote:
Wanneer zijn die van jou geldig?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
iki heb de gewraakte kortingsbonnen ook gekregen trouwens
Ja.. ik denk niet dat er ook maar één persoon is die zelf verkiest nauwelijks rond te kunnen komen.quote:
sjapoo sjapooquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:38 schreef arneaux het volgende:
Die kerel neemt het de Burger King kwaad dat híj onder normale omstandigheden dat eten niet kan betalen?! Man, hij mag in zn handjes knijpen dat er zulke voordeelacties bestaan zodat hij daar gebruik van kan maken. Hij draait de wereld lekker om, dóór de Burger King moet hij aan zijn kinderen uitleggen dat ze daar niet kennen eten, terwijl het natuurlijk zo is dat als hij gewoon een modaal salaris heeft, hij met die koters naar de BK kan.
Wat ik al zei dus.
oh is dat de klacht? Ik dacht dat het ging om bonnenboekjes waarvna niet duidelijk was wanneer ze geldig zijn.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:34 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja.. ik denk niet dat er ook maar één persoon is die zelf verkiest nauwelijks rond te kunnen komen.
Wat zeg ja allemaal?quote:
Bezigheidstherapie.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:50 schreef Lucille het volgende:
[..] Heb je voorbeelden hiervan?
Kan ik niet lezen of is deze reactie grappig bedoeld?quote:Op maandag 8 januari 2007 16:16 schreef Alexxxxx het volgende:
wat een dombo's, twee keer in dezelfde marketing truc trappen, en neit inzien dat een menu goedkoper is...
Vage reactie.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:59 schreef Klonk het volgende:wat een centenkakkers in die brief
Nee idd, prioriteiten stellen. Internet is bijna een levensbehoefte in dit land.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:04 schreef Lucille het volgende:
Vreemd dat het gezin geen maaltijd bij de Burger King kan betalen, maar wel internet heeft. Dat kost ook best wel wat centen.
Nee dat niet, maar ik heb die gebruikersnaam niet voor niksquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:49 schreef arneaux het volgende:
Omg, is Moeizaam die gast van die brief?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |