quote:Op zondag 4 februari 2007 22:33 schreef SpaRood het volgende:
Wij zijn in lachen uitgebarst toen Christian kwam met zijn 'speech'. Wat een huilebalk!!!
Bij ons had iedereen tranen in de ogenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:33 schreef SpaRood het volgende:
Wij zijn in lachen uitgebarst toen Christian kwam met zijn 'speech'. Wat een huilebalk!!!
Hier ook. Zelfs de kat zag ik een traantje wegpinken!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:34 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Bij ons had iedereen tranen in de ogen![]()
Met zo'n neus wel jaquote:Op zondag 4 februari 2007 22:14 schreef JetFreggel het volgende:
een GROOT verlies
Nou ja, laten we wel wezen, het was de 3e keer dat hij in de singoff zat. Als het aan het publiek had gelegen had hij er dus ws al eerder uitgelegen. Maar het is inderdaad onterecht, omdat hij gewoon de fijnste stem heeft om naar te luisteren.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:35 schreef m-materazzi het volgende:
De enige met de xfactor is eruit, hoef het dus niet meer te zien. Doe volgend jaar in godsnaam Idols, of niet de coaches ook de jury laten zijn. Dan komen tenminste de beste door en waren Anja en Richy zeker eerder eruitgegaan dan Christian.
nnee maar dit was een beetje TE hysterisch... een man mag huis wel z'n emoties uiten, maar niet zo wijverigquote:Op zondag 4 februari 2007 22:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Als een man z'n emoties uit is hij gelijk een wijf? Lekker simpel denk je dan.
van het lachen jah...quote:Op zondag 4 februari 2007 22:34 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Bij ons had iedereen tranen in de ogen![]()
Hij was in mijn ogen de enige met een unieke stem. De andere zijn goed maar niet bijzonderquote:Op zondag 4 februari 2007 22:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, laten we wel wezen, het was de 3e keer dat hij in de singoff zat. Als het aan het publiek had gelegen had hij er dus ws al eerder uitgelegen. Maar het is inderdaad onterecht, omdat hij gewoon de fijnste stem heeft om naar te luisteren.
Als je verdrietig en teleurgesteld bent ga je er echt niet op letten hoe dat eventueel zou overkomen op anderen.. Alsjeblieft niet zeg.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nnee maar dit was een beetje TE hysterisch... een man mag huis wel z'n emoties uiten, maar niet zo wijverigDit vond ik nogal overdreven
Volgens mij zat Ellen vorig jaar vaker op de kruk en kwam steeds door. Vond haar overigens maar een dom wijf.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, laten we wel wezen, het was de 3e keer dat hij in de singoff zat. Als het aan het publiek had gelegen had hij er dus ws al eerder uitgelegen. Maar het is inderdaad onterecht, omdat hij gewoon de fijnste stem heeft om naar te luisteren.
Krukzittersquote:Op zondag 4 februari 2007 22:44 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Volgens mij zat Ellen vorig jaar vaker op de kruk en kwam steeds door. Vond haar overigens maar een dom wijf.
Dat sowiesoquote:
Bij mij ookquote:Op zondag 4 februari 2007 22:23 schreef Skaai het volgende:
[..]
En als hij niet had gejankt was het een gevoelloze sukkel geweest, wedden.
Als hij zijn vriendin heeft gedumpt (en zijn neus) mag hij wel steentjes tegen m'n slaapkamer raam gooien, mag ie me wekken voor een serenade.
Precies, ik vond het best tof dat hij het liet gaan en begrijpelijk ook wel. Niks mis mee.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Als een man z'n emoties uit is hij gelijk een wijf? Lekker simpel denk je dan.
Dan is het opeens weer nephuilen..quote:Op zondag 4 februari 2007 23:03 schreef SpaRood het volgende:
De manier hoe hij huilt was gewoon hilarisch!!! Ik moet er nog steeds van lachen als ik erna kijk...het is hysterisch en nephuilen.
En jij bent alleen maar koolzuurhoudend wannabe waterquote:Op zondag 4 februari 2007 23:03 schreef SpaRood het volgende:
De manier hoe hij huilt was gewoon hilarisch!!! Ik moet er nog steeds van lachen als ik erna kijk...het is hysterisch en nephuilen.
Hij durft gewoon ze emoties te laten zienquote:Op zondag 4 februari 2007 22:33 schreef SpaRood het volgende:
quote:Op maandag 5 februari 2007 17:01 schreef Woelli het volgende:
Ik denk dat we nog wel van hem horen
Inderdaad net was hij bij reactionquote:Op maandag 5 februari 2007 17:01 schreef Woelli het volgende:
Ik denk dat we nog wel van hem horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |