Tadaaa! http://www.mijnalbum.nl/Album=E3G64XIJquote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:21 schreef Toad het volgende:
[..]
Tis je geraden gozer. Ik blijf er nu nog speciaal paar minuten voor wakker...
Leuk!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tadaaa! http://www.mijnalbum.nl/Album=E3G64XIJ
Leuke foto's hoor! Heb je niet stiekem een eendje in je zak gestoken?!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tadaaa! http://www.mijnalbum.nl/Album=E3G64XIJ
Aan het begin werden er verspreid door de zaal een stuk of 25 neergezet. Aan het eind waren ze allemaal foetsie.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:43 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Leuke foto's hoor! Heb je niet stiekem een eendje in je zak gestoken?!![]()
Ik had echt de eerste die ik tegen kwam in mijn zak gedouwdquote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Aan het begin werden er verspreid door de zaal een stuk of 25 neergezet. Aan het eind waren ze allemaal foetsie.
Ik ook denk ik..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik had echt de eerste die ik tegen kwam in mijn zak gedouwd.
Na die opmerking over christina en veel make up heb ik even gemaild of ze dicht bij de webcam kan gaan staan zodat we kunnen kijken hoeveel zij op heeftquote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:51 schreef rubbereend het volgende:
ook maar weer de radio aangezet.
Barbara
Ah, geen koelkast dusquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:31 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja, niet zo zeer Radio 1. Meer BNN/Coolcast. Hij klonk not amused.
ik zat op de fiets geloof ik, wat gebeurde er?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:31 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja, niet zo zeer Radio 1. Meer BNN/Coolcast. Hij klonk not amused.
Die coolcast guys hadden geld ingezameld voor Serious Request.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zat op de fiets geloof ik, wat gebeurde er?
ah, OK, kan mij dan wel enigszins voorstellen dat Giel dat geen toffe actie vond.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die coolcast guys hadden geld ingezameld voor Serious Request.
Ze hadden ook bij Talpa geld los gekregen, nl. ¤10.000
Wat ze er niet bij vertelde was dat Talpa dan wel wilde dat Giel iets met De Gouden Kooi zou gaan doen
Waarop baseer je dat?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:31 schreef RudyCarell het volgende:
Nieuw item: Raad de volgende plaat!
Ik denk: Pet Shop Boys - Domino Dancing
goedevandaagquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:36 schreef B.A.Trix het volgende:
IK ben ook weer ff van de partij.. goede morgen allemaal!![]()
ow.. wacht.. Gerard zit te lurken..quote:
Het is nog vroeg zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:42 schreef D.Rose het volgende:
Weet niet wat het is, maar het typen gaat niet lekker vandaag.
Moet de hele tijd editten op typfoutjes
laten we dat maar doen danquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:44 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Het is nog vroeg zullen we maar zeggen
![]()
Ach, zonder shirt zie je er toch veel leuker uitquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:51 schreef miss_bleu het volgende:ik wil dit shirt hebben maar heb alleen nu geen geld
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |