KETTER !quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:20 schreef PastoorPeter het volgende:
Macs.
Over 2,5 uur is de Apple keynote!
Maargoed, Wii. Ik hoop snel op meer games.
Ik zit er aan te denken om een X360 te kopen.
Heb ook al lopen zoeken hiernaar maar helaas nog nix kunnen vindenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:45 schreef Webby het volgende:
[..]
Is ook ergens de hele lijst te vinden?
Ja al sinds ik klein ben heb ik met Macs gewerkt en thuis gehad enzo.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:34 schreef tonks het volgende:
PP, heb je ook een mac?
sinds ik de wii heb, heb geen één moment meer aan m'n 360 gedacht...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:30 schreef PastoorPeter het volgende:
Een X360 NAAST m'n Wii eh, niet als replacement. Ben je gek ofzo?
Er komen nog genoeg mooie titels uit voor m'n Wii. Alleen voor de X360 ook (denk aan Assasin's Creed e.d.). En ik wil soms ook wel gewoon nieuwe games spelen met een standaard controller.
geen internet? :pquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:40 schreef Knucklezz het volgende:
Bij mij doet het winkelkanaal het niet?? krijg foutcode: 051030.. iemand die weet waarom ik dat krijg?? :s
thnx!
20"? Dan sparen we voor hetzelfdequote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:41 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Ja al sinds ik klein ben heb ik met Macs gewerkt en thuis gehad enzo.
Ik spaar nu voor een mooie nieuwe iMac.
Waar vandaanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:24 schreef SPiDeY. het volgende:
Zo, binnenkort Red Steel binnen voor 35 euro inclusief. Hopelijk is het wat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |