Ik had niet helemaal opgelet tussen het werk waar we waren,quote:
zelfde hier gisteren, ben nu helemaal in het zuiden begonnen zonder iets over te slaanquote:Op maandag 8 januari 2007 20:52 schreef _jero_ het volgende:
Daar heb ik dus vlakbij gekeken maar dit stukje net niet
was even weg, nog iets meer naar het oosten, Azïe dusquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:20 schreef Harmen1984 het volgende:
Nog geen idee over de nieuwe opgave... Is het in het Midden-Oosten?
China is het niet, meer Zuid-Aziequote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:31 schreef _jero_ het volgende:
Dat wil ik niet zien
Ik kan de opgave nog niet vinden trouwens, heb al aardig wat plaatsen gehad maar zit nu te denken aan ergens in China..
Dit is wel heel erg, die plaats heb ik juist expres overgeslagenquote:
die is idd al een tijdje uit beeld, in haar postgeschiedenis vond ik dit:quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Iemand een idee waar Twentemeisje is? Weg van FOK?
is goed!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Oh, het vliegveld van Bermuda (zomaar een vermoeden, gecontroleerd en het klopte)
Het kan ook een land zijn waar je door heen trekt. Dus bijvoorbeeld van kust naar kust... Toch?quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:23 schreef redunzl het volgende:
dus dan is het een land met maar 1 vliegveld en waarschijnlijk is het land een eiland![]()
kan me er iets bij voorstellen maar het is een heel eind uit de buurtquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:15 schreef Zephyrus het volgende:
Ik doe even een zeer wilde gok: Kuala Lumpur, Maleisië??
lijkt mij correctquote:Op donderdag 11 januari 2007 07:56 schreef _jero_ het volgende:
Tsminda Sameba (Holy Trinity) Cathedral in Tbilisi, Georgie.
Ik hoop dat ik de goede kathedraal gevonden heb...
Helemaal goedquote:Op donderdag 11 januari 2007 07:56 schreef _jero_ het volgende:
Tsminda Sameba (Holy Trinity) Cathedral in Tbilisi, Georgie.
Ik hoop dat ik de goede kathedraal gevonden heb...
ik heb gisteren die ruitvorm rond washington van noord naar zuid en west naar oost afgespeurd, ik begrijp niet dat ik dit over het hoofd heb gezienquote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:12 schreef _jero_ het volgende:
Taft Bridge in Washington, USA
Hier ligt ie http://maps.google.com/maps?hl=en&t=k&q=United+States&ie=UTF8&z=16&ll=38.921223,-77.049608&spn=0.005776,0.016994&om=1
vlgs mij niet, lijkt wel iets op Aleppo, Syrië, die is onlangs geplaatstquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is deze laatst al niet geweest?
Die was correct!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:12 schreef _jero_ het volgende:
Taft Bridge in Washington, USA
Hier ligt ie http://maps.google.com/maps?hl=en&t=k&q=United+States&ie=UTF8&z=16&ll=38.921223,-77.049608&spn=0.005776,0.016994&om=1
het gaat om het midden-oosten en ten westen van de stad ligt een heel groot parkquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:59 schreef _jero_ het volgende:
Ik kan hem niet vinden, zal vast wel weer in de verkeerde regio aan het zoeken zijn
ok, het is geen hoofdstad in ieder gevalquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:53 schreef _jero_ het volgende:
Volgens mij heb ik heel het midden-oosten al afgezocht..... als hij nog niet gevonden is ga ik thuis verder zoeken. Mag over een kwartier naar huis
da's helemaal juistquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:35 schreef Harmen1984 het volgende:
Ik krijg er een Noord-Amerikaanse vibe bij, klopt dat?
wow zeg, het duurde ook een tijdje voor het begon te dagen dat er iets 'miste'.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:37 schreef _jero_ het volgende:
[..]
Dit klopt, de russen hebben dat toen aardig weggevaagd..
[afbeelding]
redunzl +1
is goed!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:29 schreef _jero_ het volgende:
Het ligt bij Toronto in Canada
http://maps.google.co.uk/maps?f=q&hl=en&q=toronto,+canada&ie=UTF8&z=14&ll=43.800774,-79.252024&spn=0.028992,0.086517&t=k&om=1
Ik had alle grote en wat minder grote plaatsen in Amerika al gehad voordat ik een ingeving had dat Noord-Amerika ook Canada kon zijn hehe
is goed!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:44 schreef Harmen1984 het volgende:
Spoorbrug bij Lethbridge, Alberta, Canada?
Uit m'n hoofd dan...
-edit-
Gecheckt
Ik zet alvast een nieuwe neer. Ik kan morgenavond pas weer meedoen, maar speel gerust verder bij een goed antwoord!
[afbeelding]
International Center of Culture in Tirana, Albaniequote:Op zondag 14 januari 2007 00:40 schreef redunzl het volgende:
wat en waar? (het witte gebouw in het midden)
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
is helemaal goed!quote:Op zondag 14 januari 2007 12:40 schreef _jero_ het volgende:[..]International Center of Culture in Tirana, Albanie
edit : voormalig mausoleum van dictator Enver Hoxha
Met oost-europa zit je wel goedquote:Op zondag 14 januari 2007 23:56 schreef redunzl het volgende:
de gebouwen links doen me dan weer aan ruslandoost-europa denken, maarik kan het helaas niet vinden![]()
ik heb het razend druk hier, geen tijd gehad om te zoekenquote:Op maandag 15 januari 2007 13:16 schreef _jero_ het volgende:
Niemand nog een idee?
Afrika is juistquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:41 schreef _jero_ het volgende:
Ik zat meer aan afrika te denken.. maar heb nu tot vanavond helaas geen tijd meer.
dat is 'mquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:06 schreef _jero_ het volgende:
Fortress of S. Miguel in Luanda, Angola?
De tempel in Washington was wel een keer geplaatst, misschien ben je deze dan ook tegengekomen op de zoektocht naar die?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:30 schreef redunzl het volgende:
ik moet 'm eerder tegengekomen zijn denk ik
volgende, wat en waar?
![]()
[afbeelding]
idd ja, ik kan me herinneren dat ik een site had met een lijst van alle mormonenkerken wereldwijd, ik heb er toen een paar in amerika bekeken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:36 schreef _jero_ het volgende:
[..]
De tempel in Washington was wel een keer geplaatst, misschien ben je deze dan ook tegengekomen op de zoektocht naar die?
Frederiksborg Palace, Hillerød, Denemarkenquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:30 schreef redunzl het volgende:
ik moet 'm eerder tegengekomen zijn denk ik
volgende, wat en waar?
![]()
[afbeelding]
is goed!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:58 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Frederiksborg Palace, Hillerød, Denemarken
De Deense koningen hebben hier een tijdje lang rond gehangen![]()
is goed!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:55 schreef _jero_ het volgende:
Agra in India
Had al wel India bekeken gisteren maar alleen andere plaatsen
is goedquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:15 schreef _jero_ het volgende:
Palacio de la Moneda in Santiago, Chili
vind ik ook erg jammer, er is niet veel lol meer aan op deze manierquote:Op maandag 29 januari 2007 13:52 schreef _jero_ het volgende:
Klopt
Het is jammer dat er niet meer meedoen![]()
redunzl +1
Dat is natuurlijk niet objectief te bepalen, want wat de één nog nooit heeft gezien, daar is de ander wel eens op vakantie geweest...quote:Op maandag 29 januari 2007 16:57 schreef redunzl het volgende:
niveau omlaag kan ook, maar hoe bepaal je of iets moeilijk of makkelijk is?
is goedquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:50 schreef Zephyrus het volgende:
HalloBen ik weer terug van weggeweest. Tentamens inderdaad voorbij en weer een internetaansluiting... hehe..
Wat bovenstaande betret.... Omaha Beach, om precies te zijn bij de plaats Vierville-sur-Mer, Normandië, Frankrijk. Ongeveer de aankomstplaats van de geallieerden in de Tweede Wereldoorlog.
Dat is 'emquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:25 schreef _jero_ het volgende:
Hoe Park, The Promenade in Plymouth, Engeland
vlgs mij doel je op het Guggenheim museum maar het is niet in Spanje, wel in Europaquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:38 schreef Harmen1984 het volgende:
Bilbao?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:02 schreef _jero_ het volgende:
Ik zit aan Duitsland te denken....
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:12 schreef Harmen1984 het volgende:
Rijden die auto's nou links?
is goed!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:40 schreef vanOekelen het volgende:
Het schots parlement, in Edinburgh.
Ik heb nu helaas geen tijd om een nieuwe te plaatsen. Morgen vroeg (in de middag) kan ik het eventueel wel doen, als niemand me voor is geweest.
mooi gebouw maar bij mij roept het idd ook geen enkele associatie met Schotland opquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:35 schreef _jero_ het volgende:
Wow, daar helemaal.. Had al heel Frankrijk lopen afzoeken. Zat daarna wel aan Engeland te denken maar vond het meer iets voor het europees vasteland
Interchange #4, vlakbij Palm Island, Dubai.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:38 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
de volgende: [afbeelding]
is niet heel moeilijk
Nee, 't is niet in Nederland.quote:Op maandag 5 februari 2007 08:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Soestdijk?
Geen probleem.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:57 schreef _jero_ het volgende:
Hij is wel erg moeilijk zo.. kan er iets uitgezoomd worden?
nee maar je bent wel heeeeel warm...quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoofdkantoor Fiat, Milaan?
is goedquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Fiat fabriek
Maar ik zie geen reclameborden langs de snelwegquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:21 schreef redunzl het volgende:
of Belgie
ik doe maar een wilde gok, ga thuis maar weer 's uitgebreid zoekenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Maar ik zie geen reclameborden langs de snelweg
het is inderdaad stalingrad maar niet de mamaev kurgan, daar staat een een enorm groot standbeeld .quote:Op maandag 12 februari 2007 19:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het heet Mamaev Gurgan
ik wil het punt graag aan Its-Jojo-4you geven maar dit is het volledige antwoordquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:44 schreef DeeBee het volgende:
het is Pavlov's house in Wolgograd, Rusland
appartementen complex dat heel erg verdedigd werd tijdens de slag om Stalingrad
Bron
dat is 'm!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:30 schreef _jero_ het volgende:
Maar daar lag het dus niet.. het is het Parlement van Papua-Niew Guinea in Port Moresby.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |