wow zeg, het duurde ook een tijdje voor het begon te dagen dat er iets 'miste'.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:37 schreef _jero_ het volgende:
[..]
Dit klopt, de russen hebben dat toen aardig weggevaagd..
[afbeelding]
redunzl +1
is goed!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:29 schreef _jero_ het volgende:
Het ligt bij Toronto in Canada
http://maps.google.co.uk/maps?f=q&hl=en&q=toronto,+canada&ie=UTF8&z=14&ll=43.800774,-79.252024&spn=0.028992,0.086517&t=k&om=1
Ik had alle grote en wat minder grote plaatsen in Amerika al gehad voordat ik een ingeving had dat Noord-Amerika ook Canada kon zijn hehe
is goed!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:44 schreef Harmen1984 het volgende:
Spoorbrug bij Lethbridge, Alberta, Canada?
Uit m'n hoofd dan...
-edit-
Gecheckt
Ik zet alvast een nieuwe neer. Ik kan morgenavond pas weer meedoen, maar speel gerust verder bij een goed antwoord!
[afbeelding]
International Center of Culture in Tirana, Albaniequote:Op zondag 14 januari 2007 00:40 schreef redunzl het volgende:
wat en waar? (het witte gebouw in het midden)
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
is helemaal goed!quote:Op zondag 14 januari 2007 12:40 schreef _jero_ het volgende:[..]International Center of Culture in Tirana, Albanie
edit : voormalig mausoleum van dictator Enver Hoxha
Met oost-europa zit je wel goedquote:Op zondag 14 januari 2007 23:56 schreef redunzl het volgende:
de gebouwen links doen me dan weer aan ruslandoost-europa denken, maarik kan het helaas niet vinden![]()
ik heb het razend druk hier, geen tijd gehad om te zoekenquote:Op maandag 15 januari 2007 13:16 schreef _jero_ het volgende:
Niemand nog een idee?
Afrika is juistquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:41 schreef _jero_ het volgende:
Ik zat meer aan afrika te denken.. maar heb nu tot vanavond helaas geen tijd meer.
dat is 'mquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:06 schreef _jero_ het volgende:
Fortress of S. Miguel in Luanda, Angola?
De tempel in Washington was wel een keer geplaatst, misschien ben je deze dan ook tegengekomen op de zoektocht naar die?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:30 schreef redunzl het volgende:
ik moet 'm eerder tegengekomen zijn denk ik
volgende, wat en waar?
![]()
[afbeelding]
idd ja, ik kan me herinneren dat ik een site had met een lijst van alle mormonenkerken wereldwijd, ik heb er toen een paar in amerika bekeken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:36 schreef _jero_ het volgende:
[..]
De tempel in Washington was wel een keer geplaatst, misschien ben je deze dan ook tegengekomen op de zoektocht naar die?
Frederiksborg Palace, Hillerød, Denemarkenquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:30 schreef redunzl het volgende:
ik moet 'm eerder tegengekomen zijn denk ik
volgende, wat en waar?
![]()
[afbeelding]
is goed!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:58 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Frederiksborg Palace, Hillerød, Denemarken
De Deense koningen hebben hier een tijdje lang rond gehangen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |