Aldus South Park.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:12 schreef Pietverdriet het volgende:
You cannot kill what already has no life...
Maar je gaat wel voorbij mijn punt: de waarde van 1+1 is niet "altijd en immer hetzelfde", het is slechts een afspraak binnen een bepaald systeem. Binnen de natuurlijke getallen kun je 1+1=2 als gevolg van Peano axioma's zien (1=0' en 2 is dan de successor van 1), binnen Z2 heb je niks te maken met die axioma's en stel je vast dat het cyclische karakter van de groep je 1+1=0 geeft.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik had het moeten weten
You cannot kill what already has no life...
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:17 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Maar je gaat wel voorbij mijn punt: de waarde van 1+1 is niet "altijd en immer hetzelfde", het is slechts een afspraak binnen een bepaald systeem. Binnen de natuurlijke getallen kun je 1+1=2 als gevolg van Peano axioma's zien (1=0' en 2 is dan de successor van 1), binnen Z2 heb je niks te maken met die axioma's en stel je vast dat het cyclische karakter van de groep je 1+1=0 geeft.
De volgende keer dat jij Bankfurt weer beticht van trollen weet ik welke plaatjes ik moet posten, Piet.quote:
Mooi zo, als je nog meer plaatjes zoek voor specifieke onderwerpen, is google een idee.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:28 schreef Haushofer het volgende:
[..]
De volgende keer dat jij Bankfurt weer beticht van trollen weet ik welke plaatjes ik moet posten, Piet.
Ik vraag me af hoe lang ie heeft moeten zoeken om een meer dan drie jaar oude post van mij kon vinden waar ie de uitspraak uit zijn verband rukt en er een commentaar bij kan zetten.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:08 schreef KoningStoma het volgende:
Ik volg dit topic niet echt, maar is Bankfurt niet gewoon altijd aan het trollen in deze forums?
Kun je in plaats van dit gezever ook aangeven hoe ik precies jouw uitspraak uit het verband ruk?quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe lang ie heeft moeten zoeken om een meer dan drie jaar oude post van mij kon vinden waar ie de uitspraak uit zijn verband rukt en er een commentaar bij kan zetten.
Ja dat kan ik.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:37 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Kun je in plaats van dit gezever ook aangeven hoe ik precies jouw uitspraak uit het verband ruk?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |