Waar? Ik zie geen knopje?quote:Op maandag 8 januari 2007 13:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Druk hier.
quote:
Ik kom vast weer terug. Ik ga nu even de straat opquote:Op maandag 8 januari 2007 14:07 schreef Bupatih het volgende:
Wat nou op bezoek?! Hier is het altijd kei-gezellie.
Koekje?quote:Op maandag 8 januari 2007 14:11 schreef Bupatih het volgende:
Ik wilde je net hier houden door Droog Brood - Lange Vingers te posten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is iig geen uitroepteken.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:25 schreef Bupatih het volgende:
Zo, wat zou er achter die spoiler zitten?
Hihiquote:
Neequote:Op maandag 8 januari 2007 15:31 schreef Bupatih het volgende:
Heb je het hele interview nou al bekeken?
Tja.quote:
Wrom niet dan?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kom niet (op de meet). Dat zal ik nog wel tot in den treure blijven horen, maar het is niet anders.
Oehquote:
Laat je dan ook je thuis opgenomen filmpje zien aan hen?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:57 schreef Svensational het volgende:
Ik kom misschien toch op de meet!
alsof je nog op de gastenlijst staatquote:Op maandag 8 januari 2007 17:57 schreef Svensational het volgende:
Dan niet.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
alsof je nog op de gastenlijst staat
Het is juist berecool om onuitgenodigd toch te komen.quote:
Vooral omdat ik ook weet waar het is enzoquote:Op maandag 8 januari 2007 18:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is juist berecool om onuitgenodigd toch te komen.
Vuile travestietquote:Op maandag 8 januari 2007 17:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb verjaardagen, en ik wil de rest van de dag vrijhouden voor mijzelf, omdat ik omkom in het schoolwerk en tal van andere persoonlijke dingen waar ik even tijd voor moet uittrekken.
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:57 schreef Svensational het volgende:
Dat zei babette idd al, bedankt dat je het nog even herhaalt, misschien had ik er overheen gelezenquote:
Jawel.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:09 schreef Dada het volgende:
[..]
Vuile travestiet![]()
Ik bedoel je gaat mij toch niet vertellen dat je tijd nodig hebt om weer met je homo zijn in het reine te komen he
quote:Op maandag 8 januari 2007 18:13 schreef Dada het volgende:
Oh en voor de mensen die gaat meeten:
Ga hier geen foto's postenGun het die scheitbakken niet
Stiekem in het donker hun onderbroek bevuilen door te kijken naar die geile meet foto's en ondanks de bevuiling toch weer niet genoeg ballen te hebben om naar die meet te gaan
Je hebt wel gelijkquote:Op maandag 8 januari 2007 18:13 schreef Dada het volgende:
Oh en voor de mensen die gaat meeten:
Ga hier geen foto's postenGun het die scheitbakken niet
Stiekem in het donker hun onderbroek bevuilen door te kijken naar die geile meet foto's en ondanks de bevuiling toch weer niet genoeg ballen te hebben om naar die meet te gaan
Dus ook geen foto's via de mailquote:
En PM?quote:Op maandag 8 januari 2007 18:19 schreef Dada het volgende:
[..]
Dus ook geen foto's via de mail
Ook niet als ik via de webcam ga strippen en weet ik veel wat nog meer
NEE!quote:
Meneer voelt zich aangesproken. Principes Sven, principes....dat leer je niet van die zweeftevenquote:
Wat blaat jequote:Op maandag 8 januari 2007 18:20 schreef Dada het volgende:
[..]
Meneer voelt zich aangesproken. Principes Sven, principes....dat leer je niet van die zweefteven
Serieus?quote:Op 7 december kwam hij voor de tweede keer terug in de Sport-Crew, deze keer niet in de eerste plaats als nieuwsposter, maar als General Spellingschecker. Hij loopt alle berichten na op spellings- en grammaticafouten.
Flikker op, klootzakquote:
Weet jij of je van Shok een back-up kan maken?quote:Op maandag 8 januari 2007 18:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Serieus?Dat wist ik helemaal niet!
Gelukkig weet ik hoe je echt bentquote:
Ingelijst in opgedroogd sperma mag ik hopenquote:Op maandag 8 januari 2007 18:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik hoe je echt bent! Ik hoef alleen maar even naar de ingelijste Playboy aan de muur te kijken
!
Euhm...geen idee. Moet wel kunnen, volgens mij. Maar dat kan je beter aan HuHu vragen, denk ik.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Weet jij of je van Shok een back-up kan maken?
Van mij nu ook een antwoordquote:
Zeik niet!quote:Op maandag 8 januari 2007 19:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik wil ook een Zhenar-pm! [afbeelding]
Zo ken ik er godverredomme nog eenquote:
Ik ben ouder dan jijquote:
Ja, ik heb een keer gelezen wanneer jij ongeveer geboren bentquote:
Ongeveer is niet goed genoeg.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:23 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, ik heb een keer gelezen wanneer jij ongeveer geboren bent![]()
ik had het niet gelezen, teminste volgens mijn gids en teletekst zou 't een compilatie zijn....quote:Op maandag 8 januari 2007 20:23 schreef rena het volgende:
En nu ga ikGA
kijken, want kennelijk is het toch een nieuwe lees ik net
![]()
Sinds wanneer doequote:Op maandag 8 januari 2007 20:14 schreef Bupatih het volgende:
Reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenaaaaaaaaaaaaaaaa!
Dude, rena en ik hebben het al laaaaaang goedgemaakt! En hoe.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sinds wanneer doejij
aardig tegen rena?!
Ik heb haar ontdekt, ik heb altijd aan haar zijde gestaan terwijl jij haar schoffeerde
En nu opeens de vermoorde onschulde spelen?!
![]()
Apufffffquote:Op maandag 8 januari 2007 21:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude, rena en ik hebben het al laaaaaang goedgemaakt! En hoe.
We zitten wel vet in de buurtquote:
quote:
Op zaterdag?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:14 schreef rena het volgende:
Ja maar ik moet stage lopen van 9 tot 17 uur die dagDus wanneer moet ik komen dan?
Ja in Utrecht. Kom jij me halenquote:Op maandag 8 januari 2007 22:16 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Op zaterdag?. En je loopt toch stage in Utrecht?
quote:Op maandag 8 januari 2007 22:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik wil je meeten. Net als Erik op die foto..
Meeten is scaryquote:
Als je zegt waar het is.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:22 schreef rena het volgende:
[..]
Ja in Utrecht. Kom jij me halen? Ik moet ook op zaterdag ja
![]()
Oke.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:28 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Als je zegt waar het is..
Maar na vijven kan best..
Sinds wanneer ben jij schizofreen?quote:
Thuisfront? Familieweer?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:40 schreef PeRi het volgende:
Mooi!
Bij mij, ik moet eerlijk zeggen dat het beter kan op een front, maar op alle andere fronten gaat het uitmuntend.
Uhuh, mijn mams ligt in het ziekenhuis. Aardig ernstig, maar I don't wanna talk about it.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Thuisfront? Familieweer?. Het gaat al een tijdje zo he? Klote zeg, hopen dat het binnenkort weer goed gaat
Ok. Ik begrijp hetquote:Op maandag 8 januari 2007 22:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Uhuh, mijn mams ligt in het ziekenhuis. Aardig ernstig, maar I don't wanna talk about it.
Dat is MPSquote:Op maandag 8 januari 2007 22:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben niet schizofreen. Alleen ik wel.
Deze is het leukst.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:41 schreef Dizer het volgende:
The iPod emo-rollercoaster ride photoshoot extravaganza 2
Kijk mij rocken op muziek.
quote:Op maandag 8 januari 2007 22:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Uhuh, mijn mams ligt in het ziekenhuis. Aardig ernstig, maar I don't wanna talk about it.
quote:Op maandag 8 januari 2007 22:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat is voorbij.. Sinds enkele maandjes.
"Relatie. Maar nu FF niet."quote:Op maandag 8 januari 2007 22:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nope. Een IRL iemand. Die wel weer FOK!t ook trouwens ontdekte ik laatstquote:Op maandag 8 januari 2007 22:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
. Ok.
.
Wie wordt je nieuwe vlam?. Toch Tom_Tom-
!
FOK is te grootquote:Op maandag 8 januari 2007 22:47 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nope. Een IRL iemand. Die wel weer FOK!t ook trouwens ontdekte ik laatst!
quote:Op maandag 8 januari 2007 22:47 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nope. Een IRL iemand. Die wel weer FOK!t ook trouwens ontdekte ik laatst!
quote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 22:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/noway Ik ken die user niet
Wijsneusquote:Op maandag 8 januari 2007 22:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/noway Ik ken die user niet
WTF, waarom wist ik dat nietquote:Op maandag 8 januari 2007 22:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
Troost je, niemand wist het. Omdat ik geen zin had het op FOK neer te plempen.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
WTF, waarom wist ik dat niet![]()
?
Alleen melk toch?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 06:44 schreef PeRi het volgende:
Gráág!
Ok. En als je het extra sterk wilt, ik heb ook Nespresso in huisquote:Op dinsdag 9 januari 2007 06:47 schreef PeRi het volgende:
Zwart. Maar doe maar met suiker dit keer. Ik moet wakker worden. Ik heb echt verrot geslapen, zo'n 4 uurtjes bij elkaar. En zo werken.
quote:
Nicequote:Op dinsdag 9 januari 2007 06:42 schreef Dizer het volgende:.
.
Ody, PeRi.. Koffie? Heb genoeg gezet.
Dat ik al wakker ben.quote:
Fruitontbijtquote:
Oehquote:
quote:
Jaaaaaaaaaquote:
Oke, dat is wel vervelendquote:Op dinsdag 9 januari 2007 06:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oeh
[..]![]()
Ik moet me nog haasten ook
Dat is wel te doen toch?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:05 schreef PeRi het volgende:
Haasten is kut. Ik moet me nog half make-uppen , koffie drinken, mn broek en trui aantrekken en mn eten in mn tas mikken. Half 8 de deur uit.
Neequote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 04:29 schreef PeRi het volgende:
[..]
Troost je, niemand wist het. Omdat ik geen zin had het op FOK neer te plempen.
Nog voor niks ookquote:
ja... dus trek al je kleren uit, zet 'n vergiet op je hoofd en ren drie rondjes om de kerkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:06 schreef Zhenar het volgende:
is het vandaag de Dag des Oordeels ofzo?!![]()
![]()
Dat doe ik de hele week alquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja... dus trek al je kleren uit, zet 'n vergiet op je hoofd en ren drie rondjes om de kerk![]()
Een dezer dagen zul je jezelf een ongeluk gniffelenquote:
Let dan ook beter opquote:
Ja, dus niet de hele week alquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:06 schreef Zhenar het volgende:
WTF MissBliss een megavroegie... is het vandaag de Dag des Oordeels ofzo?!![]()
![]()
Mijn opmerking had allang niets meer te maken met jouw vroegie-zijnquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Let dan ook beter op
[..]
Ja, dus niet de hele week al
Ha ha ha.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mijn opmerking had allang niets meer te maken met jouw vroegie-zijnIk was alweer overgegaan op een nieuw hilarisch gedachtenexperiment
![]()
Mij een beetje bespotten op de Dag des Oordeelsquote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mij een beetje bespotten op de Dag des OordeelsJe hebt wel lef
![]()
Ik heb een Italiaanse gedaan. Al doet die nog wel raarquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:29 schreef BVO het volgende:
Google op free mail, zoek een vage spaanse host op pagina 30 ofzo uit. Werkt bij mij altijd.
Dat doe ik ook altijd.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:29 schreef BVO het volgende:
Google op free mail, zoek een vage spaanse host op pagina 30 ofzo uit. Werkt bij mij altijd.
Stuur gewoon een mailquote:
Ik had via MSN heel wat kloontjes laten unbannen, alleen ben ik Jim vergeten.quote:
IQM trouwens ook, aangezien met die afkorting soms wel eens God wordt aangeduid.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bragi is een echte Bupatiaanse naam!
Jezelf vernoemen naar de god van de dichtkunst en de welbespraaktheid.
Deze is tof.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:59 schreef Bupatih het volgende:
Ik had wel wat leukers van je verwacht, "Gezondaar".
Van wie ben jij een kloon?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:00 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Deze is tof.![]()
Je went er maar aan!![]()
![]()
Wespen op de appeltaart.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:13 schreef Odysseuzzz het volgende:
Fuck,alweer wespen op mijn appeltaart,
kutbeesten Kssssst
!
Wie weet?!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:03 schreef Bupatih het volgende:
En met deze user ga je hopelijk stoppen bij 22 posts? [afbeelding]
Helaas wel, ja.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:29 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik ben way toffer en standvastiger dan dieZapp
![]()
Wacht maar af!![]()
![]()
quote:Wilde u misschien zoeken naar: Gezond haar
Waarom Zhenarquote:
Dat is typisch de reactie van iemand die moet wennen aan een nieuwe, maar toffe naam.quote:
Stiekem heb je het er moeilijk mee, hè?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:09 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Dat is typisch de reactie van iemand die moet wennen aan een nieuwe, maar toffe naam.
Anders had je wel "Gezondaar?!![]()
![]()
![]()
" gepost
![]()
![]()
Ja, maar hij gaat er tenminste op vóóruit.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:07 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Vraagt Mr. Multiple Useraccounts![]()
En waarom nouquote:
Nee, "canisfire" is tofquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar hij gaat er tenminste op vóóruit.
_bigmac_
Ik denk niet dat ik ooit op dat punt kom...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:09 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Dat is typisch de reactie van iemand die moet wennen aan een nieuwe, maar toffe naam.
Anders had je wel "Gezondaar?!![]()
![]()
![]()
" gepost
![]()
![]()
Bleek het de nieuwe van Akon te zijn.quote:Smegma, over de vloer.
Smegma, lik 't op, hoer!
Smegma, ben ik nu stoer?
Smegma, oooh...
Jaaaaah en wat is de reden van je veranderingquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:13 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Nee, "canisfire" is tof![]()
Een beetje Latijn en Engels mengen en het komt allemaal wel in orde![]()
![]()
Mijn nieuwe username is tenminste ééntalig en een woordspeling (soort van) enzo
![]()
Volgens mij is er geeneens verschil tussen 10m en 6mquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:45 schreef Bupatih het volgende:
Anders blijf ik gewoon nog leven bij een zeespiegelstijging van tien meter!
Muwahahahahahaah!!!
Ik baseerde mijn opmerking op die inham bij Hilversum; die is praktisch hetzelfdequote:
Je had al zes posts geleden moeten oprotten!quote:Aantal posts: 28 (gemiddeld 28 per dag)
Alsjeblieft!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:21 schreef Svensational het volgende:
En stuur mij verdomme eens de meetgegevens! Want ik kom wel
!
Ik vind alles tof van jouquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:28 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
OMG, de enige die enthousiast reageert is Sven.
[krassmiley]![]()
Er is nog niets concreet afgesproken behalve de stad en een paar activiteiten opties. Maar Babette regelt hetquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:21 schreef Svensational het volgende:
En stuur mij verdomme eens de meetgegevens! Want ik kom wel
!
Nee, want ik zou niet meer uitgenodigd zijnquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:29 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Er is nog niets concreet afgesproken behalve de stad en een paar activiteiten opties. Maar Babette regelt hetIk neem aan dat ze jou ook nog wel wat stuurt als het eenmaal rond is
![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, want ik zou niet meer uitgenodigd zijn!
Net alsof zij de baas is!
Ik vind je nu al de tofste user ooitquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:32 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
!
Ik speel je toch wel de gegevens door![]()
Tenzij ik ook niet langer welkom ben nu ik Gezondaar ben![]()
Ik mijzelf ook wel eigenlijkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind je nu al de tofste user ooit!
Idd, wennen. Maar dat is logisch. De onbeteugelde liefde die je uiteindelijk voor Gezondaar zult voelen is slechts een kwestie van tijd!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet er heel erg aan wennen.
Zei ik wennen? Ik bedoelde natuurlijk ook wel wenen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:53 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Idd, wennen. Maar dat is logisch. De onbeteugelde liefde die je uiteindelijk voor Gezondaar zult voelen is slechts een kwestie van tijd!![]()
Dat was de dood van de Poepatih die nog van Bupa was.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:54 schreef Gezondaar het volgende:
WTF?!Poepatih is dood, ik heb zelf zijn graf gezien!
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie ben jij, vuile nabootser?!![]()
Jij en je gespleten tongquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zei ik wennen? Ik bedoelde natuurlijk ook wel wenen.
OMDAT NIEMAND "ZHENAR" KON UITSPREKEN ZOALS HET HOORDE!!!!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:12 schreef PeRi het volgende:
Waarom heb je voor deze naam gekozen? Ik vond Zhenar juist zo leuk..
Oh.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:13 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
OMDAT NIEMAND "ZHENAR" KON UITSPREKEN ZOALS HET HOORDE!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als wat of wie onder die naam terugkeerde?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:16 schreef Pils het volgende:
Zou het soms wel tof zijn als onder deze naam terugkeerde?Nee, ook niet!
![]()
![]()
Hoe is't met onze moeder?quote:
Beter.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:16 schreef Pils het volgende:
Zou het soms wel tof zijn als onder deze naam terugkeerde?Nee, ook niet!
![]()
![]()
Ik had het over jou moeder hè, die in 't ziekelingenhuis een tijdelijk onderkomen heeft.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Life without my sweetheart is only half a life.
Is ze geen sweetheart dan?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had het over jou moeder hè, die in 't ziekelingenhuis een tijdelijk onderkomen heeft.
Veel. Een beetje van dittemquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is er donderdag dan?
Care to elaborate?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Veel. Een beetje van dittem. en van dattem
.
Alsof je usernames dient uit te spreken.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:13 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
OMDAT NIEMAND "ZHENAR" KON UITSPREKEN ZOALS HET HOORDE!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alsof je usernames dient uit te spreken.
Ik heb een 'datedinegsachtigiets' . Dat is hetquote:
Cool!quote:
Oh, nou, dan toch sterkte, gezondheid, geluk, liefde, kracht en wijsheid toegewenst. Een van die dingen is vast wel toepasbaarquote:Dat is het! En het
is iets wat ik niet wil wil elaboraten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |