Waar? Ik zie geen knopje?quote:Op maandag 8 januari 2007 13:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Druk hier.
quote:
Ik kom vast weer terug. Ik ga nu even de straat opquote:Op maandag 8 januari 2007 14:07 schreef Bupatih het volgende:
Wat nou op bezoek?! Hier is het altijd kei-gezellie.
Koekje?quote:Op maandag 8 januari 2007 14:11 schreef Bupatih het volgende:
Ik wilde je net hier houden door Droog Brood - Lange Vingers te posten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is iig geen uitroepteken.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:25 schreef Bupatih het volgende:
Zo, wat zou er achter die spoiler zitten?
Hihiquote:
Neequote:Op maandag 8 januari 2007 15:31 schreef Bupatih het volgende:
Heb je het hele interview nou al bekeken?
Tja.quote:
Wrom niet dan?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kom niet (op de meet). Dat zal ik nog wel tot in den treure blijven horen, maar het is niet anders.
Oehquote:
Laat je dan ook je thuis opgenomen filmpje zien aan hen?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:57 schreef Svensational het volgende:
Ik kom misschien toch op de meet!
alsof je nog op de gastenlijst staatquote:Op maandag 8 januari 2007 17:57 schreef Svensational het volgende:
Dan niet.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
alsof je nog op de gastenlijst staat
Het is juist berecool om onuitgenodigd toch te komen.quote:
Vooral omdat ik ook weet waar het is enzoquote:Op maandag 8 januari 2007 18:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is juist berecool om onuitgenodigd toch te komen.
Vuile travestietquote:Op maandag 8 januari 2007 17:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb verjaardagen, en ik wil de rest van de dag vrijhouden voor mijzelf, omdat ik omkom in het schoolwerk en tal van andere persoonlijke dingen waar ik even tijd voor moet uittrekken.
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:57 schreef Svensational het volgende:
Dat zei babette idd al, bedankt dat je het nog even herhaalt, misschien had ik er overheen gelezenquote:
Jawel.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:09 schreef Dada het volgende:
[..]
Vuile travestiet![]()
Ik bedoel je gaat mij toch niet vertellen dat je tijd nodig hebt om weer met je homo zijn in het reine te komen he
quote:Op maandag 8 januari 2007 18:13 schreef Dada het volgende:
Oh en voor de mensen die gaat meeten:
Ga hier geen foto's postenGun het die scheitbakken niet
Stiekem in het donker hun onderbroek bevuilen door te kijken naar die geile meet foto's en ondanks de bevuiling toch weer niet genoeg ballen te hebben om naar die meet te gaan
Je hebt wel gelijkquote:Op maandag 8 januari 2007 18:13 schreef Dada het volgende:
Oh en voor de mensen die gaat meeten:
Ga hier geen foto's postenGun het die scheitbakken niet
Stiekem in het donker hun onderbroek bevuilen door te kijken naar die geile meet foto's en ondanks de bevuiling toch weer niet genoeg ballen te hebben om naar die meet te gaan
Dus ook geen foto's via de mailquote:
En PM?quote:Op maandag 8 januari 2007 18:19 schreef Dada het volgende:
[..]
Dus ook geen foto's via de mail
Ook niet als ik via de webcam ga strippen en weet ik veel wat nog meer
NEE!quote:
Meneer voelt zich aangesproken. Principes Sven, principes....dat leer je niet van die zweeftevenquote:
Wat blaat jequote:Op maandag 8 januari 2007 18:20 schreef Dada het volgende:
[..]
Meneer voelt zich aangesproken. Principes Sven, principes....dat leer je niet van die zweefteven
Serieus?quote:Op 7 december kwam hij voor de tweede keer terug in de Sport-Crew, deze keer niet in de eerste plaats als nieuwsposter, maar als General Spellingschecker. Hij loopt alle berichten na op spellings- en grammaticafouten.
Flikker op, klootzakquote:
Weet jij of je van Shok een back-up kan maken?quote:Op maandag 8 januari 2007 18:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Serieus?Dat wist ik helemaal niet!
Gelukkig weet ik hoe je echt bentquote:
Ingelijst in opgedroogd sperma mag ik hopenquote:Op maandag 8 januari 2007 18:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik hoe je echt bent! Ik hoef alleen maar even naar de ingelijste Playboy aan de muur te kijken
!
Euhm...geen idee. Moet wel kunnen, volgens mij. Maar dat kan je beter aan HuHu vragen, denk ik.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Weet jij of je van Shok een back-up kan maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |