haha, het zal je zeker een leuke duit gekost hebben.. was niet de bedoeling, maar blij te horen dat mijn advies tenminste iets heeft opgeleverd.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:30 schreef NoComment het volgende:
[..]
Diesloeg op die Red die niet lekker zat en erg duur is.. die Dainese is goedkoper. Iets
![]()
En die foto van Rnej, wat heeft ie nou in z'n handen? Zo ziet ie er natuurlijk niet echt uit als iemand die je serieus moet nemen![]()
Ik ben zelf naar Arc 1800 geweest, dus ik weet ongeveer waar het zich bevind.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:08 schreef GenesiZ het volgende:
Vraagje tussen deze discussie door.
Weet iemand waar in Les Arcs het park is? Ik kan hem namelijk niet vinden, maar wil er foto's gaan maken.
http://www.lesarcs.com/IMG/jpg/paradiski_plan_pistes_2000.jpg
Zozo, jij bent vroeg deze morgen!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 06:17 schreef 360sjors het volgende:
Check je mail Joost. Bestemming wordt waarschijnlijk Alpe d'huez. Niet een heel mooi gebied, maar de sneeuw is er nu tenminste ok.
Bedankt voor de info, dan weet ik een beetje waar ik moeten zoeken daarquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:52 schreef Sjobber het volgende:
[..]
...
Normaal gesproken ligt het funpark onder CLAIR BLANC 17 en naast de lift ARPETTE, die omhoog gaat naar de gelijknamige col L'ARPETTE 2413m
...
Zo, nu ga ik strijken, stofzuigen, de was doen, het huis opruimen, schraper koper, boarden schrapen, auto inpakken en eten maken. Ik ben vandaag vrij, mijn vrouwtje niet dus ik ben de lul.quote:Hello Mark,
Thanks for the infos, i'll send this to our web master.
Your stickers are well deserved and i'll add a teeshirt for that, give me your size please.
Ben
Ben Gavage
TRIPLE BASE TECHNOLOGY
MY BABE'S NOT FLAT ANYMORE!!!!
ben@bataleon.com
http://www.bataleon.com
yeahquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:45 schreef GenesiZ het volgende:
Slijmbal
Hoe bevalt je headphone? die skullcandy. Heeft ie de week nog overleeft?
boooyaaaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:06 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Een 176 swallowtail was wel van pas gekomen
sucks van je arm manquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:55 schreef Schuifpui het volgende:
Ben al weer een tijdje terug uit le corbier, ondanks de wat mindere sneeuw zeker naar m'n zin gehad.![]()
Was dit jaar voor de tweede keer, ook gewoon beide jaren les gehad, en tussendoor een paar aan koelkastboarden gedaan. Volgend jaar zeker weer! Ik vroeg me af hoe lang je eigenlijk les moet nemen om het echt goed te leren, dit jaar al een stuk minder geleerd dan vorig jaar, natuurlijk wel logisch. Het was vooral eigenlijk wat meer durven, meer snelheid e.d. verder wat ollies en 180-ollies gedaan, en veel fakie. Wat is het volgende dat je tijdens lessen leert (gewoon professionele les dus)? En hoe lang is het aan te raden om te blijven lessen, want het breekt vaak wel behoorlijk op.
Ik vind trouwens dat ze piste kleuren eens anders moeten indelen, meer zoiets:
Blauw: makkelijk
Rood: gemiddeld
Zwart: moeilijk
Groen: zwaar irritant
Er was maar één piste terug open, een groene dus, heb daar zo vaak stilgestaan omdat het vlak liep. En als klap op de vuurpijl heb ik m'n arm daar gebroken de laatste dag.Nog fijn 4 dagen frans ziekenhuis achter m'n vakantie aangeplakt gekregen.
![]()
Het was eerder laat... 36 uur ofzo niet geslapenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:23 schreef NoComment het volgende:
[..]
Zozo, jij bent vroeg deze morgen!![]()
Hee dat heb ik ook nog een stukje gekekenquote:Op zondag 14 januari 2007 17:42 schreef XL het volgende:
Prachtige snowboardbeelden weer met Ed Leigh bij Super Ski Sunday op de BBC.
Dat moeten jullie echt ook gaan volgen. Geweldig leuke wintersport-tv.
Iedere zondag tot halverwege februari.
Dat is Ed Leighquote:Op zondag 14 januari 2007 22:44 schreef NoComment het volgende:
[..]
Hee dat heb ik ook nog een stukje gekekenJammer dat het net voor het eten was, anders had ik het af gekeken. Maar was wel leuk idd, met die gast die in één dag ging surfen boarden en skaten in Nieuw-Zeeland
![]()
Mss dat er laat/later dan normaal nog veel sneeuw gaat vallen. Ik ga als het goed is met Pasen (6 april) nog een weekendje naar Steinach (Vlakbij de Brennerpas in Tirol) met het werk (OGD)quote:Op maandag 15 januari 2007 10:50 schreef ForumGek het volgende:
Eigenlijk best een rampenseizoen tot nu toe. Het wil gewoon niet sneeuwen. Daar waar normaliter 200cm ligt, ligt nu nog maar net 50cm. Tis wat zeg !
Hopelijk wil het in Val Tho nog een beetje gaan dumpen voordat ik zondag de berg op ga !!
Waar ben je geweest dan?quote:Op maandag 15 januari 2007 11:52 schreef linebear het volgende:
heb nu nog last van mijn stuitje
Maar twee dagen kunnen boarden (1 op een helling a la Zoetermeer, zo kort)
Tweede dag was een langere piste (van ongeveer een kwartier), maar dat was een rode en vrij steil. Dus vaak op mijn kont gevallen.
Wil weer en meer boarden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |