Waarom ben ik nu weer niet verbaasdquote:Op maandag 8 januari 2007 11:30 schreef Sebasser het volgende:
Ik was ff het nummer vergeten
en ik kon niet op terugdrukken omdat ik dan daarna alles opnieuw moest kopieeren en plakken.
luie ik
Jij ook,quote:
Ja hoor,quote:Alles goed hier?
Ik jou ookquote:Heb jullie gemist
Ligt eraan wat jij onder palen verstaat,quote:
Ja jij ook nog alle goeds voor 2007 en de jaren daarnaquote:Op maandag 8 januari 2007 11:38 schreef Rhanna het volgende:
Nog gelukkig nieuwjaar
Alles goed hier?
Heb jullie gemist
quote:Op maandag 8 januari 2007 11:47 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ligt eraan wat jij onder palen verstaat,.
Zozoquote:Op maandag 8 januari 2007 11:59 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Krikken, poppen, uitwonen, volblaffen, neuken, naaien, kantklossen, vrijen, coitus, geslachtsgemeenschap, treinen, iemand nemen, afwerken, uitleven, volschieten, seks, seksuele handelingen uitvoeren, ontvangen, geven, poepen (Zoals de Belgen het bedoelen)![]()
Enzo.
Telt solo? Of moet het per se een duet zijn?quote:
Nee, niet de laatste 20 jaar en ongeveer 9 maanden,quote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 12:08 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nee, niet de laatste 20 jaar en ongeveer 9 maanden,.
Dankje, maar zo'n groot issue is het niet hoor,quote:
acherum.... daar kun je zelf iets tegen doen he? dat weet je tochquote:Op maandag 8 januari 2007 12:08 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nee, niet de laatste 20 jaar en ongeveer 9 maanden,.
O,quote:Op maandag 8 januari 2007 12:19 schreef Nirak het volgende:
[..]
acherum.... daar kun je zelf iets tegen doen he? dat weet je toch
dit wil ik graag corrigerenquote:Op maandag 8 januari 2007 12:17 schreef Rhanna het volgende:
Goede compensatie
Maar ik vind je heel lief.
Wel ja, stuur die jongen helemaal het slechte pad opquote:Op maandag 8 januari 2007 12:19 schreef Nirak het volgende:
[..]
acherum.... daar kun je zelf iets tegen doen he? dat weet je toch
quote:Op maandag 8 januari 2007 12:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dit wil ik graag corrigeren
Sitethief IS heel lief![]()
Daar zit ik al op, zie nieuwe ondertitel,quote:Op maandag 8 januari 2007 12:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wel ja, stuur die jongen helemaal het slechte pad op![]()
Is goed, als je daarna je sokken maar in de was gooit,quote:Op maandag 8 januari 2007 13:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou zal ik dan maar mijn schoenen uit doen, en er naast gaan lopen ?![]()
en hier op blote pootjes op het kantoor rondlopenquote:Op maandag 8 januari 2007 13:18 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Is goed, als je daarna je sokken maar in de was gooit,.
Oe,quote:Op maandag 8 januari 2007 13:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij hebt ook zo'n voorknoop ding, zoals die vriendin van de keeper van Fc Den Haag ?![]()
We zouden het nog even stil houdenquote:Op maandag 8 januari 2007 14:00 schreef Rhanna het volgende:
Nee, ik heb geen voorbindding. Ik heb een vent die me wel tof vind denk ik.
maar dan wil jij dus gepaald worden en niet zelf palenquote:Op maandag 8 januari 2007 14:00 schreef Rhanna het volgende:
Nee, ik heb geen voorbindding. Ik heb een vent die me wel tof vind denk ik.
Ja, tof ja,quote:
Ik pak ff mijn agenda, ff kijken of ik nog een gaatje voor je vrij heb,quote:
Ja ow sorry.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:40 schreef Nirak het volgende:
Het begint hier al op de seksmeet van het biseksualiteit topic te lijkenHave fun kids!
Elke keer als ik het hoor schieten de tranen echt in mijn ogenquote:Marco Borsato - Een beetje tijd
Hou me maar vast
Met al je tranen
Jij hoeft niet altijd
De sterkste te zijn
Wees maar jezelf
Schaam je maar niet
Ik ben nog net zo klein
En geef het een beetje tijd
Alles komt goed
Zoals het zijn moet
Mij raak je heus niet kwijt
Je hoeft niet meteen
Een vlinder te zijn
Geef het een beetje tijd
En ook al lijkt de weg soms nergens naar toe te gaan
Hij leidt ergens heen
Lijk je compleet op je zelf te staan
Je bent niet alleen
Je trekt gewoon je problemen aan
Want je moet er doorheen
Net als iedereen
Geef het een beetje tijd
Alles kom goed
Zoals het zijn moet
Je hoeft niet meteen
Een vlinder te zijn
Mij raak je heus niet kwijt
Dus geef het een beetje tijd
Ik heb dit weekend in een ruk heel s1 gekeken, tja dvd boxquote:Op maandag 8 januari 2007 14:49 schreef Nirak het volgende:
ja, leuk
heb s1+2 helemaal gezien, s3 de eerste 2 of 3 afleveringen
En, wat jij Site?
Als je binnenkort iets meer tijd hebt dan moet je toch ook eens Queer as Folk gaan kijkenquote:Op maandag 8 januari 2007 15:15 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend in een ruk heel s1 gekeken, tja dvd box.
Ik wil dus echt meer,. Ga denk ik gewoon de s2 box halen
Raad eens wie mijn favoriete personage is?
ehh.. een man of vrouw? (s1 is alweer 2 jaar geleden...)quote:Op maandag 8 januari 2007 15:15 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend in een ruk heel s1 gekeken, tja dvd box.
Ik wil dus echt meer,. Ga denk ik gewoon de s2 box halen
Raad eens wie mijn favoriete personage is?
Nee een vrouw,quote:Op maandag 8 januari 2007 15:59 schreef Nirak het volgende:
[..]
ehh.. een man of vrouw? (s1 is alweer 2 jaar geleden...)
hebben ze van s2 al een dvd box in NL dan?
Shane?quote:Op maandag 8 januari 2007 15:59 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nee een vrouw,.
20 januari komt ie,.
Inderdaad, creep!quote:Op maandag 8 januari 2007 18:16 schreef maedel het volgende:
* maedel is er ook weer
Nou heb ik toevallig het L-Word topic gelezen en ik kwam tot de schokkende ontdekking dat het favoriete personage van Sitethief Jenny is.
Gaat nog wel over na seizoen 2 denk ik![]()
Als ik naar Jenny kijk zie ik een stukje vanmezelf terug, moeilijk uit te leggen.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:16 schreef maedel het volgende:
* maedel is er ook weer![]()
Nou heb ik toevallig het L-Word topic gelezen en ik kwam tot de schokkende ontdekking dat het favoriete personage van Sitethief Jenny is.
Gaat nog wel over na seizoen 2 denk ik![]()
Maar goed dat je dit in het L topic en niet in het H topic zetquote:Op maandag 8 januari 2007 20:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zo, ik ben dus nu bezig met de Top down bottom up approach i.s.m.. PMML in een multidimensionele omgeving.
Ik hoop echt van harte dat je na het zien van s2 ook op die uitspraak terug gaat komenquote:Op maandag 8 januari 2007 20:25 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Als ik naar Jenny kijk zie ik een stukje vanmezelf terug, moeilijk uit te leggen.
Ik heb ook niet gezegd welk stukje ik terugzie,quote:Op maandag 8 januari 2007 22:07 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik hoop echt van harte dat je na het zien van s2 ook op die uitspraak terug gaat komen
Nou je hebt me flink nieuwsgierig gemaaktquote:Op maandag 8 januari 2007 22:23 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd welk stukje ik terugzie,.
Maar mischien wel ja, vind trouwens bijna alle karakters wel top hoor,.
Doe mij eens een heerlijk kopje danquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:08 schreef maedel het volgende:
hallo
Wij hebben hier een nieuwe koffiemachine![]()
helemaal geweldig!
Oh, maar dan kom jij morgen dus een kopje brengenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:08 schreef maedel het volgende:
hallo
Wij hebben hier een nieuwe koffiemachine![]()
helemaal geweldig!
Langer en meer uitslapen is toch een heel goed voornemen voor je ?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Joawel, maar die hebben vrij weinig met school en zulks te maken
En, en, heb je nog samen met Brad gekeken ?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:32 schreef wonderer het volgende:
Mogguh allemaal.
Het is nog niet klaar.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En, en, heb je nog samen met Brad gekeken ?![]()
Seizoen 1 en de eerste aflevering van seizoen 2. Maar het gaat niet zo snel en hij stond uit vannacht.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je haalt in 1 keer seizoen 1 en 2 binnen?
Wat?!!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Seizoen 1 en de eerste aflevering van seizoen 2. Maar het gaat niet zo snel en hij stond uit vannacht.
Nee. internet wordt soms traag als ik veel torrents open heb staan voor een langere tijd, en brad wilde nog wat werken. Ik heb dus utorrent uitgezet en de rotuer gereset en toen Brad klaar was, had ik geen zin om uit bed te kruipen en mijn torrents weer aan te zetten. Het heeft geen haast of zoquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat?!!
Je doet je PC uit snachts?
TERWIJL JE DOWNLOAD?
OH MY GOD![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben heel ongeduldig, en ook als ik een toffe film binnen heb.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee. internet wordt soms traag als ik veel torrents open heb staan voor een langere tijd, en brad wilde nog wat werken. Ik heb dus utorrent uitgezet en de rotuer gereset en toen Brad klaar was, had ik geen zin om uit bed te kruipen en mijn torrents weer aan te zetten. Het heeft geen haast of zo
Omdat internet traag blijft, ik weet ook niet waarom precies. Ergens moeten daar instellingen voor zijn maar ik heb de juiste nog niet gevonden.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:06 schreef Sebasser het volgende:
Waarom moet je trouwens je router resetten als je met torrents bezig bent geweest?
Ik had het over torrents en jij gaat over ritmes beginnen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar jouw ritme is ook niet-bestaand, zeg maar.
Dat was over:quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik had het over torrents en jij gaat over ritmes beginnen?
Jij springt ook echt van de hak op de tak he
Jij begint! Ik ben niet zo'n chaoot adt ik zomaar over dingen begin! Leugens!quote:ookal is het al smorgens 4 uur snachts, en ik moet nog naar school ofzo.
dan kijk ik nog makkelijk ff een film uit van 3 uur.
ookal had ik dan beter kunnen slapen.
Mooi,quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Immer.
Ricola vreten. Dat helpt. En voor het slapengaan een paracetamol.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Keelpijn is niet fijn!
En genoeg slapen, dat werkt natuurlijk ook in het voordeel..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ricola vreten. Dat helpt. En voor het slapengaan een paracetamol.
Yeah, je weerstand moet omhoog. Cranberrysap doet minder pijn met drinken en daar zit ook veel VitC in.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En genoeg slapen, dat werkt natuurlijk ook in het voordeel..
Heheh.. Kom hier wonen, gezelligquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Eigenlijk zou ik juist willen dat ik ruimerin mijn tijd zat. Daarom ben ik stiekem een beetje jaloers als jij hier om 17.00 "goedemorgen" komt wensen, want dan heb je nog de hele dag.
quote:Go crystal tears, like to the morning show'rs
And sweetly weep into thy lady's breast.
And as the dews rerive the drooping flow'rs,
So let your drops of pity be address'd,
To quicken up the thoughts of my desert,
Which sleeps too sound whilst I from her depart.
Haste restless sighs, and let your burning breath
Dissolve the ice of her indurate heart,
Whose frozen rigour like forgetful Death,
Feels never any touch of my desert:
Yet sighs and tears to her I sacrifice,
Both from a spotless heart and patient eyes
BOE!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:34 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Wat is 't hier toch stil... :-/
Ik kan wel diepzinnig zijn hoor,quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:39 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Aan jou heb ik wat, ik had gehoopt op een diepzinnig en kleurrijk woordenwisseling door een gemeleerd gezelschap, maarja, nee dus...
ik word geroepenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Aan jou heb ik wat, ik had gehoopt op een diepzinnig en kleurrijk woordenwisseling door een gemeleerd gezelschap, maarja, nee dus...
Maar je hebt wel een punt met je gewauwel.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Soms heb je van die momenten dat je de tijd het liefst een paar dagen stil kon zetten. Maar eigenlijk kan dat niet, bedenk ik me nu, de tijd een paar dagen stilzetten. Want als je de tijd stilzet, verstrijken de dagen niet, en kan je dus niet een paar dagen wachten. Je wacht dan tot in de eeuwigheid tot de twee dagen om zijn, maar dat zullen ze nooit. De tijd staat stil.
Ik bazel. Bazelwazel..
Dat vraag ik me dus ook af,quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:10 schreef wonderer het volgende:
Wat voor boekje?
Ja, dat heeft ie inderdaad,quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een punt met je gewauwel.
House is zo'n toffe serie.quote:Op woensdag 10 januari 2007 02:22 schreef wonderer het volgende:
Aw. Ik haat het als dat gebeurt. Zit je voor niks bloedig te typenFijn dat je eindelijk een beetje uit kunt gaan rusten.
Met mij gaat het wel goed, bijna een nieuwe aflevering van HouseEn ik heb me wel vermaakt vandaag.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 07:48 schreef maedel het volgende:
ah, ik ben de eerste van de ochtendploeg?
*doet licht aan*
Koffie anyone?Het is wel gewone slobberkoffie ipv uit die fancy automaat.
Het Mhonet mysteryquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:10 schreef wonderer het volgende:
Wat voor boekje?
Die lust ik ook welquote:Op woensdag 10 januari 2007 07:48 schreef maedel het volgende:
ah, ik ben de eerste van de ochtendploeg?
*doet licht aan*
Koffie anyone?Het is wel gewone slobberkoffie ipv uit die fancy automaat.
zullen we vier op een rij spelen ,quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:43 schreef Stroekie het volgende:
En om nu echt 4 op een rij te hebben moet ik jullie natuurlijk nog allemaal een goedemorgen toewensen
Nou bij deze dan
Goedemorgen allemaal![]()
Nee joh,quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:47 schreef Sitethief het volgende:
[..]
zullen we vier op een spelen ,.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee joh,
om en om is veel leuker![]()
Hihih, je zei beurt,quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh ja, nu ben ik dus weer aan de beurt![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jeumig jij bent veel te wakker deze morgen![]()
Dat wordt straks dus oppassen dat de after dinner dip niet halsoverkop flink om de hoek komt kijkenquote:
daar is altijd plaats voor meerdere mensen, dus kom er gezellig bijquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:29 schreef maedel het volgende:
sorry, stoor ik in dit gezellige onderonsje?![]()
Nee hoor,quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:29 schreef maedel het volgende:
sorry, stoor ik in dit gezellige onderonsje?![]()
Hallo daar,quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:37 schreef Rhanna het volgende:
Ellow ellow.
Maar Sebasser is volgens mij daar veel te verlegen voorquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:18 schreef Rhanna het volgende:
Mag wel wat meer reageren hoor lief.
Als Sebas een ding niet is is het wel verlegen zijn,quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar Sebasser is volgens mij daar veel te verlegen voor![]()
Ja maar jij hebt hemal IRL gezien, ik ga slechts af op de indrukkn hier in het forumquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:49 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Als Sebas een ding niet is is het wel verlegen zijn,.
Volgens mij zou ik daar dus nog zieker van worden, van die Harry Potter danquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ziek thuis, en heb zojuist harry potter 3 en 4 gekeken.
maar wellicht helpt een glaasje verse jusquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ziek thuis, en heb zojuist harry potter 3 en 4 gekeken.
neuh, ik was het lokaal uitgesleurtquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar Sebasser is volgens mij daar veel te verlegen voor![]()
Ik heb wel eens zitten denken zo van, hey, kom, laat ik mijn beginjaren tof maken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Het gevoel dat doodgaan fijn is, schrik niet als ik zeg dat het op sommige momenten herkenbaar is.
Jij vind onze minister-president niet zo leuk?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik daar dus nog zieker van worden, van die Harry Potter dan![]()
heuj, je hebt geedit!quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar wellicht helpt een glaasje verse jus![]()
Ja, lekker, jus met keelpijnquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar wellicht helpt een glaasje verse jus![]()
Je wil een wonderer met keelpijn op een foto?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Kijk meteen of je niet nog ergens een foto hebt ofzo.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij vind onze minister-president niet zo leuk?
Nee, van de toffe nieuwe dame!quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je wil een wonderer met keelpijn op een foto?
Legally blond 1 en 2 zijn tofquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat sowieso
Maar ik ooit in een vliegtuig naar Australië gezeten en toen was er op het inflight programma dus ook de 1e film van Harry Potter te zien, en het is mij nooit gelukt om heel die film af te kijken zonder ondertussen in slaap te vallen. Toen was Reese Witherspoon met Legally blond op een ander kanaal een stuk leuker![]()
En nee ik heb ook nog nooit een boek van J.K. Rowling gelezen
Maar wie weet als mijn neefjes straks groter zijn komt het ooit nog helemaal goed met mij![]()
Ga jij eens white widow bij de coffeeshop halen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Twee is ook verreweg de minst leuke film.
Nou, ik houd gewoon van die fantasiedingetjes. Geeft me het gevoel een beetje van de wereld te zijn, weg van de dagelijkse beslommeringen.
Het kan wel wachten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, het regent.
Mietjequote:Op woensdag 10 januari 2007 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, het regent.
ik kan die arme jongen toch moeilijk zoveel water laten drinkenquote:
Ik kan het ook niet helpen dat ik van suiker gemaakt benquote:
Ik drink citroenthee en mintthee.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kan die arme jongen toch moeilijk zoveel water laten drinken
zo krijgt hij nooit genoeg vitamientjes binnen
Ik heb alleen 1 gezien, en de eerste keer vond ik hem cheesyquote:
Nou het is inderdaad best pleuris weer in Eindhovenquote:
Heb je the devil wears prada gezien?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik heb alleen 1 gezien, en de eerste keer vond ik hem cheesy
maar hij werd steeds leuker
Toen heb ik ook pas voor het eerst van die Manolo schoenen gehoord![]()
Cranberrysap prikt minder.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kan die arme jongen toch moeilijk zoveel water laten drinken
zo krijgt hij nooit genoeg vitamientjes binnen
Maar dat heeft dan direct weer zo'n drijvend effectquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik drink citroenthee en mintthee.
.. _quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou het is inderdaad best pleuris weer in Eindhoven
en ja hier moet nu dus zo'n smiley met een plu staan
Bah, kutfilm.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heb je the devil wears prada gezien?
Nee ook al nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heb je the devil wears prada gezien?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou het is inderdaad best pleuris weer in Eindhoven
en ja hier moet nu dus zo'n smiley met een plu staan
Kamillethee werkt ontsmettend.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik drink citroenthee en mintthee.
Ik heb van horen zeggen dat kamillethee nou niet echt lekker is.quote:
Kwestie van smaak... ik vind mintthee weer smerigquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb van horen zeggen dat kamillethee nou niet echt lekker is.
Ik heb van horen zeggen dat mensen verschillende smaken hebben.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb van horen zeggen dat kamillethee nou niet echt lekker is.
Kwestie van smaak...quote:
Ja, precies. Iedereen vindt iets anders leuk/lekker, toch?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kwestie van smaak...
[/wonderer]
.
ik vind meisjes leuk, en een heleboel anderen ook.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, precies. Iedereen vindt iets anders leuk/lekker, toch?
Neu, want jij vindt een ander meisje leuk dan iemand anders, en waarschijnlijk ook om andere redenen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik vind meisjes leuk, en een heleboel anderen ook.
dus die/wij zijn gelijk.
Niks geen " Iedereen vindt iets anders leuk/lekker, toch?"
een rijke fantasie, en nog tijd over ookquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
.. _
..(..)
.. /
En dan ff die puntjes wegdenken..
en je hebt je plu
Misschien zijn er wel meer op haar verliefd om dezelfde (en een paar extra andere) redenen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Neu, want jij vindt een ander meisje leuk dan iemand anders, en waarschijnlijk ook om andere redenen.
Maar die verschillen dan waarschijnljik wel weer op andere vlakken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Misschien zijn er wel meer op haar verliefd om dezelfde (en een paar extra andere) redenen.
Weet jij veel
Ik denk dat als we met ze allen om een tafel gaan zitten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar die verschillen dan waarschijnljik wel weer op andere vlakken.
Dank u!quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:30 schreef Sebasser het volgende:
hey, erik.
die avatar van je eh.
die is tof.
House?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:35 schreef wonderer het volgende:
Ik moet weer een nieuwe avatar. Zal ik die van House weer nemen of een nieuwe makeN?
Die had ik voor deze avatar ook al hoor (begin december)quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
House?
de serie?
Zo tof
ik heb alle 2 seizoenen gezien 14.gif
doe die
omg?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die had ik voor deze avatar ook al hoor (begin december)Maar okee
Moet je seizoen 3 niet gaan downloaden dan, we zitten intussen op aflevering tien of zo.
Begonnen op 5 septemberquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
omg?
er is al een nieuw seizoen?
Wist ik helemaal niet
Dan moet je de link bij webicon even weghalen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:01 schreef wonderer het volgende:
Hee, waarom doet mijn avatar het nou niet? Ik heb hem net veranderd...
Ach ja, die goeie ouwe mandelbrotquote:
Join the clubquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:03 schreef Stroekie het volgende:
ik ben nogal kieskeurig
Sorry, ja ik was heel erg moe en ben eigenlijk direct in bed gerold gisteravond.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:41 schreef Stroekie het volgende:
Nou ja als Vanitasvanitatumetomniava niet diepzinnis en kleurrijk woorden wil wisselen dan ga ik maar nog even snel een boekje in bed lezen
Slaap lekker lieve mensen![]()
![]()
Straks in de herkansing danquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Sorry, ja ik was heel erg moe en ben eigenlijk direct in bed gerold gisteravond.
dan weer op tijd naar je mandje toequote:Op woensdag 10 januari 2007 19:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
'k weet 't niet, 'k ben behoorlijk afgemat.
Pas maar op voor handtasjes.quote:
Nou volgens mij pas ik daar nooit inquote:
Toch niet zo rond het kruisgebied he?quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou volgens mij pas ik daar nooit in
op de schouders is hij veel te breed, en op andere plekken kom ik vrees ik ruimte te kort![]()
Neuhquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Toch niet zo rond het kruisgebied he?
Zo dun was Hendrik de 8e niet hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Neuh![]()
gewoon de taps toelopende buikpartij zal wel flink gaan knellen
Maar dan houdt ik dus gewoon ruimte voor 2 bij de schouderpartijquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zo dun was Hendrik de 8e niet hoor
alvast sweet dreams dan voor straksquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
enfin, ik ben er weer even vandoor
Nee hoorquote:
Is dat die met Vincent Price? Of een andere?quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:24 schreef Sebasser het volgende:
Ik ga zo de "House Of Wax" versie uit 1953 kijken
Ik zie de nachtploeg is gearriveerdquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:24 schreef Sebasser het volgende:
Ik ga zo de "House Of Wax" versie uit 1953 kijken
Denk je dan dat ik nog morgen normaal op tijd kan komen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:24 schreef wonderer het volgende:
En dan kun je niet alsnog de stad in>
Das mooi, dan hebben we straks een onbewaakt fort.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik zie de nachtploeg is gearriveerd
onze wacht zit er dus op
ik ga pitten en laat het fort aan jullie over
sweet dreams![]()
Vuige niet-in-nederland-wondende-wel-kunnende-boodschapjes-doende toeristquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:28 schreef wonderer het volgende:
Ik ga boodschapjes doen, tot later
quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:28 schreef Sebasser het volgende:
Trouwens, als je een paar avonden achter elkaar, een heleboel blowt/d dan voel je dat echt nog wel na
Alleen niet op de momenten dat je wil slapen
ik heb op de 16de een gesprek met de leerplicht dingesquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:30 schreef NanKing het volgende:
[..].
Je bent ook een eikel ook he.
Goedzoquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb op de 16de een gesprek met de leerplicht dinges
Pff, het is pas half acht (en het eten moet een half uur in de oven en ik heb honger)...quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vuige niet-in-nederland-wondende-wel-kunnende-boodschapjes-doende toerist
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sitethief heeft volgens mij heul geen handtasje![]()
g'morgenquote:
Dat denk je maarquote:Op donderdag 11 januari 2007 07:21 schreef maedel het volgende:
[..]
g'morgen![]()
Denk ik dat nou maar of ben jij erg vroeg hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
quote:Op donderdag 11 januari 2007 07:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat denk je maar
Toen ik je post in het L-Word topic zag dacht ik dat het dat wel eens zou kunnen zijn jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dat chronische slapeloosheid ofzo?Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
Soms heb ik van die nachten en dan slaap ik gewoon nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 07:32 schreef maedel het volgende:
[..]
Toen ik je post in het L-Word topic zag dacht ik dat het dat wel eens zou kunnen zijn ja![]()
Is dat chronische slapeloosheid ofzo?
Nou ja, vooral heel ongezond volgens mij.quote:Op donderdag 11 januari 2007 07:35 schreef NanKing het volgende:
[..]
Soms heb ik van die nachten en dan slaap ik gewoon niet.
Heel stout ende stom enzoot.
Ik ook hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:41 schreef Stroekie het volgende:
Weeralarm of niet, ik zit er weer klaar voor vandaag![]()
Jij en een trainingsbroek ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:50 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Alleen wel op de home-office.
Trainingsbroek aan, radiootje aan (mét ontvangst i.t.t. op kantoor), lekkere kop kruidenthee
quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij en een trainingsbroek ?
da's dan weer een combinatie die ik niet zo leggen
Jij lijkt me meer een wat formeler type![]()
Kan het ook niet echt onderbouwen of zoquote:
Euhm, ja, dat klopt dan wel weerquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hieruit maak ik het beeld op van iemand die duidelijk vrouw is en geen meisje
volgens mij heb jij ook redelijk wat leiding gevende cappaciteiten
ja wellicht was de term formeel niet helemaal juist en is sophisticated/stijlvol beter van toepassingquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:21 schreef maedel het volgende:
[..]
Euhm, ja, dat klopt dan wel weer
Maar ik ben geen type mantelpakje![]()
-dat denk ik dan weer meteen bij "formeel".-
dat loopt niet anders dan een spijkerbroek hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:25 schreef Sitethief het volgende:
Ik zie mezelf nog niet in een pak lopen,.
Zit tussen de oren, dus alleen als het echt nodig is,quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat loopt niet anders dan een spijkerbroek hoor![]()
ik moet wel eerlijk bekennen dat ik dan in zulke momenten merk dat ik wel meer rechtop ga lopen, Het is nog net geen paraderenquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:13 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Zit tussen de oren, dus alleen als het echt nodig is,.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Afgezien van mijn straatmarspak () en mijn concertsmoking heb ik nog nooit een pak aangehad.
Ik voel me echt wel gevleidquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja wellicht was de term formeel niet helemaal juist en is sophisticated/stijlvol beter van toepassing
maar jij bent wel iemand die daar aandacht en oog voor heeft
en nee volgens mij ben jij ook weer GEEN Schoevers type![]()
http://xs511.xs.to/xs511/07024/5801.jpgquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:47 schreef maedel het volgende:
euhj Erik, ik wil het ook zien en de foto doet het niet![]()
op een of andere manier werkt dat bij mijn niet.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:48 schreef wonderer het volgende:
Even de link kopieren en in een nieuw venster plakken
Ik heb al en andere link gepostquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:49 schreef maedel het volgende:
[..]
op een of andere manier werkt dat bij mijn niet.
Heb ik weer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |