bron: whoozz.comquote:Patty Brard werd onwel op vlucht NW64 vanuit Newark USA naar Amsterdam en is per ambulance afgevoerd naar het AMC in Amsterdam.
De zangeres/presentatrice werd halverwege de vlucht onwel en heeft tijdens de vlucht medische assistentie gekregen van een dokter welke toevallig op dezelfde vlucht aanwezig was, Patty was samen op reis met haar partner de architect Antoine van der Vijver.
Op schiphol waren de autoriteiten inmiddels ingelicht en stond de ambulance bij de terminal gereed. Brard werd onmiddelijk door het ambulance personeel van boord gehaald en afgevoerd richting het Amsterdam Medisch Centrum.
Dat was ook mijn eerste gedachte.quote:Op maandag 8 januari 2007 10:55 schreef nikky het volgende:
Zou ze weer eens teveel hebben gezopen? Of bolletjes in der maag hebben?
quote:Op maandag 8 januari 2007 11:06 schreef longinus het volgende:
Stopt ze dan ook met posten op dit forum
Pratty is overal waar aandacht is.quote:
Ouderdomquote:Op maandag 8 januari 2007 11:11 schreef Natalie het volgende:
Vraag me wel af wat ze onder de leden heeft overigens.
Dat vraag ik me ook al jaren af.quote:Op maandag 8 januari 2007 11:11 schreef Natalie het volgende:
Vraag me wel af wat ze onder de leden heeft overigens.
Er is een nieuwe Office ep.quote:
Jup, pratty.quote:Op maandag 8 januari 2007 10:55 schreef Copycat het volgende:
Pratty Brad?
DING DING DING WE HAVE A WINNNERRRR zo wel goed dat je die spelfout zag johquote:Op maandag 8 januari 2007 11:14 schreef Thrilled het volgende:
wie is pratty brad?
of bedoelen jullie Patty Brard?
Onder welke steen kom jij vandaan? Dit gaat over Pratty. Patty is passé.quote:Op maandag 8 januari 2007 11:14 schreef Thrilled het volgende:
wie is pratty brad?
of bedoelen jullie Patty Brard?
Passé Brad?quote:Op maandag 8 januari 2007 11:15 schreef SiemeN het volgende:
Onder welke steen kom jij vandaan? Dit gaat over Pratty. Patty is passé.
zij had toch via een klisma d'r baarmoeder op nationale tv laten uitzuigen?quote:
Nu maak je het nóg goorder dan dat het al was. En geloof me: die klysmashow was al goorder dan Gordon!quote:Op maandag 8 januari 2007 11:16 schreef Adelante het volgende:
zij had toch via een klisma d'r baarmoeder op nationale tv laten uitzuigen?
haar kut is doorgetrokken dus ze heeft alleen maar een kut of alleen maar een reet, het is maar hoe je het wilt zien !!quote:
Met al die plastische chirurgie zit daar dus haar navelquote:Op maandag 8 januari 2007 11:19 schreef tonks het volgende:
[..]
haar kut is doorgetrokken dus ze heeft alleen maar een kut of alleen maar een reet, het is maar hoe je het wilt zien !!
Mijn Pratty Brad, waar ben je?quote:
Nou Mevrouw wilde wat meer 'Booty' of 'Bootehh' dus ze hebben al haar organen zoals de lever de blaas en de darmen in haar billen gestopt dus technisch gezien haar navel hebben ze toen naar haar linkerbil verplaatst en daar hangt nu een Usb (r) stoma aan.quote:Op maandag 8 januari 2007 11:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Met al die plastische chirurgie zit daar dus haar navel
"quote:
Helemaal goet!quote:
Viev ... je hormonen, wat doen ze???quote:Op maandag 8 januari 2007 11:26 schreef Vivi het volgende:
Tis toch beter dan "TVP" ofnie soms [afbeelding]
quote:Op maandag 8 januari 2007 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Viev ... je hormonen, wat doen ze???
En zonder tamponquote:Op maandag 8 januari 2007 11:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar dan zonder bloed enzo he.
ook, maar met minder uiers!!1!!quote:
Alsjeblieftquote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 11:15 schreef Adelante het volgende:
party brad
waarschijnlijk mocht ze geen vloeibare bagage meenemen en heeft ze alles voor de douane ineens opgezopen!
Zal dan wel weer een ordinaire publiciteitsstunt zijn geweest dat die Brard onwel was, of toch gewoon bezopen.quote:(Novum) - Patty Brard, Mike Starink en Lola Brood binden vrijdag de schaatsen onder voor de opening van het tweede seizoen van het televisieprogramma 'Sterren dansen op het IJs' bij SBS6. Volgens een woordvoerder van SBS wordt het een 'spectaculaire opening'. Behalve Brard, Starink en Brood, die momenteel repeteren in Thialf in Heerenveen, worden meer bekende Nederlanders ingezet voor de openingsact. Bron
Eens!quote:
En toch mee doen morgen avond, niet te gelovenquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:16 schreef n00cL30n het volgende:
3 liter bloed?
Men dat dat vampier überhaupt nog bloed in haar lijer heeft!
Thanks, het was wel een open deur he?quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:30 schreef scrub_nurse het volgende:
alcohol
Maar even serieus, ik denk dat door kotsen en veel zuipen je slokdarm niet erg geholpen wordt, al kan ze natuurlijk ook echt iets hebben. Maar een slokdarmperforatie is nogal serieus. (allen dat van die 3 liter bloed lijkt me dan weer onzin)quote:
6 liter in een menselijk lichaam toch?quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:41 schreef Ticootje het volgende:
3 liter bloed, ja hoor. Ik geloof het echt wel hoor...
Waarom is ze dan nog niet dood??
quote:Op maandag 8 januari 2007 11:25 schreef yvonne het volgende:
deze TT is leuk!
jammer dat het bij denken is gebleven {quote:
+4 Waarheid als een koe!quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:15 schreef buzzer het volgende:
[..]
jammer dat het bij denken is gebleven {
Niet gezien, ze is, mijns inziens toch kotsopwekkend!quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:21 schreef Adelante het volgende:
iemand pratty vanavond gezien... onwel, was niet het woord wat ik in gedachte had "+
Wees blij dat je het niet hebt gezien, het was een potsierlijke, genante vertoning compleet met spagaat aan het eind.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:21 schreef Adelante het volgende:
iemand pratty vanavond gezien... onwel, was niet het woord wat ik in gedachte had "+
Spagaat??quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:03 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Wees blij dat je het niet hebt gezien, het was een potsierlijke, genante vertoning compleet met spagaat aan het eind.
![]()
[afbeelding]
Ja, denk 't ook maar ik lag even onder tafel.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:59 schreef Ole het volgende:
Van die volkstuin zei ze gewoon zelf
Maar het was idd leuk.
Ze had ook gewoon écht lol! Straalde er vanaf!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:59 schreef Vivi het volgende:
En toch mag ik haar
Ze heeft gewoon lol en schijt aan alles, daar houd ik wel van!
Ik ookquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:00 schreef Suko het volgende:
[..]
Ja, denk 't ook maar ik lag even onder tafel.![]()
Ene Petra die in ONM speeltquote:
Ha ha, ja dus, ik wilde weten (teletekst) wanneer The Flying Doctors (my all time favorite) vanmiddag begon, dat scheelt per dagquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Was er een HH van SDOHI?
Dat scheelt idd per dagquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:32 schreef Suko het volgende:
[..]
Ha ha, ja dus, ik wilde weten (teletekst) wanneer The Flying Doctors (my all time favorite) vanmiddag begon, dat scheelt per dagen toen viel ik halverwege in de act van Patty. Echt, één groot deukmoment.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |