abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45226574
Goede en mooie berichten van PSV.blog.nl!
quote:
UPDATE - PSV en Newcastle United onderhandelen momenteel over (ver)huur Luque

EINDHOVEN - Vertegenwoordigers van PSV en het Britse Newcastle United onderhandelen momenteel over een mogelijke tijdelijke carrieremove van Albert Luque. Dat bericht heeft de redactie van PSV Blog zojuist bereikt. De Eindhovenaren schijnen de deal nog vanavond af te willen ronden. Dat laatste zou stroken met de recente uitspraak van Ronald Koeman waarin de trainer/coach van PSV aangeeft dat hij 'niet uitsluit' dat aanvaller Luque morgenochtend al mee afreist naar het trainingskamp in het Spaanse La Manga.
quote:
Komst Chinese linksback naar PSV nog steeds niet uitgesloten volgens Stan Valckx

EINDHOVEN - Stan Valckx heeft vandaag gereageerd op uitlatingen in de Chinese media al zou Shanghai Shenhua reeds hebben besloten niet meer te werken aan de verhuur van Sun Xiang. De technisch manager van PSV over alle tamtam rondom de linksback: "In de Chinese media is gesuggereerd dat ze hem niet willen verhuren, maar daar hebben wij nog niets van gehoord. Sterker: ze hebben aangegeven donderdag met een antwoord te komen."
quote:
PSV schrijft weer eens rode cijfers: kleine miljoenenwinst over boekjaar 2005-2006

EINDHOVEN - Tijdens de traditionele nieuwjaarsreceptie van PSV, heeft interimpreses Frits Schuitema aangegeven dat de club aan het vorige seizoen (2005-2006, red.) een kleine winst van zo'n 2-3 miljoen Euro over zal houden. Belangrijkste grondlegger onder de financiele meevaller, zijn de inkomsten uit de Champions Leaguecampagne van de vorige voetbaljaargang. Ook in het huidige seizoen verwacht Schuitema aardig te kunnen boeren.

Opmerkelijke uitspraken had de tijdelijke clubvoorzitter vandaag ook in petto voor zijn toehoorders. Zo zullen maar liefst twee paradepaardjes van zijn voorganger (Rob Westerhof, red.) sneuvelen. Althans, in ieder geval gedeeltelijk want haast hebben de Eindhovenaren niet meer met de verkoop van het eigen Philips Stadion. Wel wil de regerend landskampioen de transactie 'ooit' af trachten te ronden. Wat betreft het veelgenoemde spelersfonds dat Westerhof in het leven wilde roepen: PSV zal hier geen vervolg aan geven. "Want dat betekent dat je bij verkoop ook altijd schuldeisers moet terugbetalen. Dat houden we liever in eigen hand."
quote:
Alcides ervaart PSV al op eerste dag als een warm bad

EINDHOVEN - Dat PSV door vriend en vijand geroemd wordt als een 'warme, gemoedelijke club', is zo langzamerhand wel bekend en dat Zuid-Amerikaanse spelers (en dan met name Brazilianen, red.) uitzonderlijk goed gedeien bij de 'Eindhovense springplank' zal ook wel voor weinigen meer het etiket 'verrassing' opgeplakt krijgen. De kersverse huurling Alcides stak al op de eerste dag van zijn verblijf in Brabant de loftrompet af over zijn tijdelijke club.

Tegenover De Telegraaf was de verdediger van Chelsea FC in ieder geval lyrisch: "Iedereen deed meteen zijn best om me thuis te laten voelen. Natuurlijk zijn er veel brazilianen bij PSV, dat maakt het gemakkelijker voor me om te wennen. Maar ook alle andere mensen hebben me heel gastvrij ontvangen, waardoor de eerste indrukken van de club positief zijn."

[ Bericht 68% gewijzigd door Daemician op 10-01-2007 21:18:52 ]
pi_45226778
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 19:56 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Dus concreet heeft PSV Reis en Alcides als nieuwe spelers aangetrokken? Reis krijgt een contract en Alcides wordt gehuurd van Chelsea?

Die Luque, ik weet het niet. 3 Miljoen is wel een hoop geld voor een speler waar je uiteindelijk niks voor terug krijgt en het is maar afwachten of ie sportief op zijn niveau kan komen.

Wat Aisatti betreft, wat mij betreft mag ie wel wat meer kredit krijgen boven Mendez of Culina. Ik denk dat ie het niveau best aan kan, hoewel ie misschien fysiek nog te licht is. Ik zie toch liever een speler uit de eigen jeugd dan een buitenlandse voetballer.
Als ze alleen zijn salaris hoeven te betalen.. die is dan misschien wel hoog.. maar ik vind dat ze het dan wel moeten doen Zou toch geweldig zijn? Die Luque was tijdens zijn Deportivo dagen een van de beste spelers van de Primera Division! Daarnaast zullen Farfán en Koné misschien beter presteren, daar ze weten dat er meer concurrentie voorin is!

Reis zal in de zomer een 5 jarig contract ondertekenen inderdaad. Alcides wordt anderhalf jaar gehuurd.
pi_45227656
En Luque mag CL spelen
Brett Holman
pi_45229544
ben benieuwd naar Alcides
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 10 januari 2007 @ 22:18:24 #130
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45229781
quote:
PSV schrijft weer eens rode cijfers: kleine miljoenenwinst over boekjaar 2005-2006

EINDHOVEN - Tijdens de traditionele nieuwjaarsreceptie van PSV, heeft interimpreses Frits Schuitema aangegeven dat de club aan het vorige seizoen (2005-2006, red.) een kleine winst van zo'n 2-3 miljoen Euro over zal houden. Belangrijkste grondlegger onder de financiele meevaller, zijn de inkomsten uit de Champions Leaguecampagne van de vorige voetbaljaargang. Ook in het huidige seizoen verwacht Schuitema aardig te kunnen boeren.

Opmerkelijke uitspraken had de tijdelijke clubvoorzitter vandaag ook in petto voor zijn toehoorders. Zo zullen maar liefst twee paradepaardjes van zijn voorganger (Rob Westerhof, red.) sneuvelen. Althans, in ieder geval gedeeltelijk want haast hebben de Eindhovenaren niet meer met de verkoop van het eigen Philips Stadion. Wel wil de regerend landskampioen de transactie 'ooit' af trachten te ronden. Wat betreft het veelgenoemde spelersfonds dat Westerhof in het leven wilde roepen: PSV zal hier geen vervolg aan geven. "Want dat betekent dat je bij verkoop ook altijd schuldeisers moet terugbetalen. Dat houden we liever in eigen hand."
dat zijn toch geen rode cijfers?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 10 januari 2007 @ 22:18:32 #131
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_45229788
Luque is niet meer de luque die het was.. tegenwoordig slechts een bankzitter bij Newcastle.. Tsjah..
pi_45229807
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 22:18 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat zijn toch geen rode cijfers?
ik snapte het ook al niet
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 10 januari 2007 @ 22:21:07 #133
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45229911
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 22:18 schreef dndiek het volgende:

[..]

ik snapte het ook al niet
nee dan ligt het niet aan mij

maargoed de begroting is dus redleijk op orde, dit seizoen zal ook weer positief eindigen aangezien we alle tv gelden krijgen van de CL
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_45230000
Waarom had die Alcides eigenlijk geen basisplaats bij Benfica?
Hij heeft maar 14 wedstrijden gespeeld in anderhalfjaar tijd ofzo.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_45230015
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 22:21 schreef rubbereend het volgende:

[..]

nee dan ligt het niet aan mij

maargoed de begroting is dus redleijk op orde, dit seizoen zal ook weer positief eindigen aangezien we alle tv gelden krijgen van de CL
Is inmiddels ook aangepast door de plaatser van het bericht
pi_45230044
Belhadj naar Lyon
pi_45230349
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 22:18 schreef Messenga het volgende:
Luque is niet meer de luque die het was.. tegenwoordig slechts een bankzitter bij Newcastle.. Tsjah..
Luque is geblesseerd geweest en heeft weinig kansen meer gehad om zich te kunnen bewijzen. Daarnaast past Newcastle/premier league gewoon niet bij hem.
pi_45230624
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 22:30 schreef Daemician het volgende:

[..]

Luque is geblesseerd geweest en heeft weinig kansen meer gehad om zich te kunnen bewijzen. Daarnaast past Newcastle/premier league gewoon niet bij hem.
Tja Ball had ook in jong Engeland gespeeld en was geblesseerd geweest enzo .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 10 januari 2007 @ 22:38:32 #139
108558 Messenga
pi_45230733
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 22:30 schreef Daemician het volgende:

[..]

Ik vind niet dat je de PD kan vergelijken met de eredivisie hoor.. qua spel al helemaal niet.
pi_45231101
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 22:38 schreef Messenga het volgende:

[..]

Ik vind niet dat je de PD kan vergelijken met de eredivisie hoor.. qua spel al helemaal niet.
Iemand die daar niet uit de verf komt kan hier in de relatief zwakke eredivisie de sterren van de hemel spelen natuurlijk!

In zijn tijd bij Deportivo heb ik hem altijd een aardige speler gevonden, maar daarna heb ik weinig tot niets meer van hem vernomen dus het is meer hopen dan verwachten...
Patat Friet
pi_45231117
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 22:38 schreef Messenga het volgende:

[..]

Doe ik toch ook niet? Wel lezen eh?
  woensdag 10 januari 2007 @ 22:48:51 #142
108558 Messenga
pi_45231132
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 22:47 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Iemand die daar niet uit de verf komt kan hier in de relatief zwakke eredivisie de sterren van de hemel spelen natuurlijk!

In zijn tijd bij Deportivo heb ik hem altijd een aardige speler gevonden, maar daarna heb ik weinig tot niets meer van hem vernomen dus het is meer hopen dan verwachten...
In de wedstrijden bij de NOS waarin die speelde was het ook niet denderend. Maargoed, we wachten af.
pi_45234484
quote:
Anonieme bron: 'PSV EN NEWCASTLE UNITED AKKOORD OVER ALBERT LUQUE'

EINDHOVEN - Ronald Koeman heeft vanavond - in het NOS Sport Journaal - laten weten goede hoop te hebben op de komst van aanvaller Albert Luque. De Eindhovenaren willen de speler van Newcastle United graag vastleggen om de aanvalslinie van een forse impuls te voorzien. De verwachting is dat PSV nog vanavond - of anders uiterlijk morgenochtend - uitsluitsel krijgt van de Britten.

De bron van PSV Blog - die eerder op de avond al meldde dat PSV aan het onderhandelen was - meldt overigens dat de deal inmiddels officieus beklonken is. De Eindhovense club schijnt echter te zinspelen op een langere verblijfsduur van Luque in de Lichtstad. De technische staf van PSV zou een huurperiode van anderhalf seizoen voorgesteld hebben; een optie tot koop zou niet ter tafel gekomen zijn.
Bron

Leuk man, geruchten.
pi_45235412
Zou tof zijn.
pi_45235714
Ik hoop dat het echte versterkingen zijn voor PSV want dan kunnen ze weer eens de CL winnen
Nothing to see here, carry on
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 11 januari 2007 @ 01:02:49 #146
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45236206
Koeman wil echt graag weer 4-3-3 gaan spelen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_45236669
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:02 schreef rubbereend het volgende:
Koeman wil echt graag weer 4-3-3 gaan spelen
Waarschijnlijk meer 3-4-3 in de competitie en 4-3-3 tegen topclubs / CL, met een optie om nog iets verdedigender te kunnen spelen -> 4-4-2 formatie

3-4-3

Gomes
Alcides/da Costa - Alex - Salcido
Mendèz - Simons - Afellay - Cocu (ruitformatie met afellay aanv. mid)
Farfán - Koné - Luque (Koné ietwat naar voren geschoven om op aangeven van luque/farfán te scoren)

4-3-3

Gomes
Kromkamp - Alcides/da Costa - Alex - Salcido
Afellay - Simons - Cocu
Farfán - Koné - Luque

Bij deze is het natuurlijk ook een optie om simons vdm te zetten, afellay en cocu samen aanvallend, kromkamp en salcido vleugelverdedigers..

4-4-2

Gomes
Kromkamp - Alcides/da Costa - Alex - Salcido
Mendèz - Simons - Afellay - Cocu (ruitformatie)
Koné/Farfán/Luque - Koné/Farfán/Luque

[ Bericht 1% gewijzigd door Daemician op 11-01-2007 01:39:41 ]
pi_45237074
Inderdaad, PSV kan nu varieren in verschillende systemen. Altijd moeilijker voor de tegenstander. En mocht 1 tactiek uitmuntend goed blijken en de andere niet, dan houd je die aan.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_45239257
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:48 schreef mcyodogg het volgende:
Inderdaad, PSV kan nu varieren in verschillende systemen. Altijd moeilijker voor de tegenstander. En mocht 1 tactiek uitmuntend goed blijken en de andere niet, dan houd je die aan.
Het is nog niet zover hoor Zolang er "Anonieme bron" voor het bericht staat, dan neem ik het niet serieus.

Maar hebt natuurlijk wel gelijk wat betreft de variatie in tactiek. Zo kan de tegenstander zich niet aanpassen aan het systeem van PSV.
We sure are cute for two ugly people.
  donderdag 11 januari 2007 @ 09:54:11 #150
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_45239993
quote:
11/1/2007 - 'PSV doet bod van 8 miljoen op Lucas'

Rondom Brazilie onder 20 dat momenteel uitkomt op het Zuid-Amerikaanse kampioenschap onder 20 deed woensdag de gehele dag het nieuws de ronde dat PSV een bod zou gaan uitbrengen van 8 miljoen euro op de Braziliaanse international Lucas. Naast het nationale elftal komt hij nu ook nog voor Brazilie onder 20 uit. Hij scoorde dinsdag beide doelpunten in de 2-1 zege tegen Peru onder 20.
PSV Netwerk
De vader van Lucas ontkende overigens in een reactie nog dat een andere club dan Atletico Madrid (enige tijd geleden) al een officieel bod heeft uitgebracht op de middenvelder. De speler zelf liet in een reactie weten dat het onvermijdelijk is dat er aanbiedingen komen en dat hij naar Europa vertrekt wanneer er een goed bod komt dat zowel voor hem als zijn club aantrekkelijk is. Op de naam van PSV ging hij verder niet in.
PSV Netwerk
Diverse andere topclubs hebben al interesse getoond in de middenvelder, maar werden nog niet concreet. Naast PSV werd (niet toevallig?) vandaag vooral ook Chelsea genoemd als geinteresseerde club.
quote:
11/1/2007 - Chinees vastbesloten naar PSV te komen, club vindt verhuur niet goed voor speler

In een interview met de krant Titan Sports laat de Chinees Sun Xiang weten vastbesloten te zijn dat hij de kans die hij van PSV krijgt wil pakken. dat meldt persbureau Reuters vandaag.
PSV Netwerk
"Ik heb mijn beslissing genomen, ik wil gaan. Een man moet risico's nemen, op avontuur gaan. Het is een soort verantwoordelijkheid. Als ik ga, zou ik de eerste Chinese speler in de Champions League kunnen worden. het zou een eer zijn voor de Chinese spelers, voor Shanghai en voor Shenhua Club."

Hij voegde daar aan toe: "I'll be very sad if I can't go. If Shenhua wants to force my body to stay, it should also keep my heart."

Zijn club zegt echter het beste voor zijn speler te willen en hem daarom niet te willen verhuren.

"We geven de speler niet vrij. Ik denk dat het een te groot risico is voor Sun en ook voor de club om hem op huurbasis naar PSV te laten gaan." Eerder verhuurde het een andere speler aan een Schotse club, die club lichtte toen de optie tot koop niet en liet de Chinees terugkeren. "We ziet alleen gericht op geld. Als manager van de club wil ik mijn spelers ondersteunen die naar Europa kunnen, maar ik wil niet dat Sun na zes maanden al weer wegmoet, dan verlies je alleen je tijd" aldus de manager in China People's Daily
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')