Ook al erg traagquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:25 schreef Daemician het volgende:
PSV site meld het ook.Dus dan is het bevestigd.
[..]
PSV.NL
quote:10/1/2007 - Marcellis naar VVV?
(Gepost door RvN)
Volgens Voetbal International wordt de talentvolle verdediger Dirk Marcellis mogelijk verhuurd aan VVV. De Venlose club is op zoek naar een verdediger en zou daarvoor interesse hebben in de jeugdinternational van PSV.
en zo sprak Jurgen Colinquote:'Het is speculeren, maar denk dat als ik naar Amsterdam was gegaan het heel anders was gelopen. Al vanaf mijn jeugd ligt mijn hart bij Ajax. Ik heb het nooit uitgesproken omdat ik bij psv zat, maar dat maakt nu niet meer uit. Alles van Ajax vind ik gewoon vet. De sfeer, het stadion, het tenue; het straalt allemaal klasse uit. En als het goed wordt uitgevoerd, is er geen mooiere stijl van voetballen dan de Ajax-stijl. Een tikje arrogant, dat spreekt me wel aan. Zeker met Henk ten Cate ademt de hele club het pure voetbal.
Boven krijgen talenten bij Ajax standaard de kans uit te groeien tot belangrijkere spelers. Ten Cate kent me, ik heb een goede periode bij NAC met hem gehad. Wie weet komt het er nog ooit van'
Jurgen Collinquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:35 schreef Spees_Eend het volgende:
Toch zonde dat zo'n supertalent zit te verketteren in the Championship. Dat Henkie hem maar snel haalt en naar de wereldtop helpt!quote:
Mjah.. niet echt nieuws.. maar toch.quote:Koeman sluit komst Luque niet uit
10 januari 2007
PSV-trainer Ronald Koeman heeft goede hoop dat hij in de tweede seizoenshelft kan beschikken over Albert Luque. De Spaanse aanvaller van Newcastle United wil volgens Koeman dolgraag naar PSV, de vraag is alleen of de Britten toestemming zullen geven voor een vertrek van de spits.
Luque is bij Newcastle United, die hem twee seizoenen geleden voor 15 miljoen euro overnam van Deportivo la Coruna, op een zijspoor beland. Volgens Koeman wil de aanvaller zelf "heel graag" naar Eindhoven komen.
Het contact met Luque kwam tot stand via assistent-trainer Tonny Bruins-Slot, met wie de voormalige Spaans international warme contacten onderhoudt. Koeman: "We hopen zo snel mogelijk een antwoord te krijgen van zijn club Newcastle. Als zij toestemmen met verhuur dan kan hij wellicht zelfs mee op trainingskamp naar La Manga. Dat sluit ik in ieder geval niet uit."
Zolang die niet teveel gaat kostenquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:32 schreef Daemician het volgende:
Nog wat over Luque
[..]
Mjah.. niet echt nieuws.. maar toch.
quote:Aissati niet naar FC Twente
Door Sjors (Sj0rSz) op woensdag 10 januari 2007 18:58
Bron: FCUpdate
PSV-speler Ismail Aissati zal in de winterstop niet naar FC Twente vertrekken. De ploeg uit Enschede was de laatste tijd nadrukkelijk in de markt om de jonge middenvelder voor anderhalf seizoen te huren, maar de Eindhovenaren vinden de voorgestelde periode te lang.
PSV is namelijk van plan om Aissati maar een half seizoen te verhuren. Op die manier krijgt de middenvelder meer speeltijd, waardoor hij ook meer ervaring in de Eredivisie krijgt. Een aantal clubs hebben inmiddels laten weten dat ze de speler graag willen huren. Ondanks dat beweert Ronald Koeman, trainer van de ploeg uit Eindhoven, dat de ploegen niet in de rij staan.
"De enige club die concrete interesse toonde, is FC Twente. Maar Twente wil hem voor anderhalf jaar huren en daar werken wij niet aan mee. Hij is alleen te huur voor een half jaar. Anders blijft hij gewoon bij PSV", was de toelichting van Koeman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |