abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45183141
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 17:03 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Ik vrees dat PSV straks een luxeprobleem heeft
Op het middenveld hebben ze dat al natuurlijk. Maar met de komst van Alcides en Luque (als die twee komen.. is allemaal natuurlijk nog niet zeker en ben er bijna zeker van dat Luque niet komt..) zouden ze dat ook in de verdediging en aanval hebben inderdaad.
pi_45183684
Ik weet t nog niet zo met Luque hoor.
Ten eerste is het financiele risico groot als ik hoor dat ze 3 miljoen moeten betalen om hem 1.5 jaar te huren. En zal hij ook aardig wat salaris vragen..
En je moet ook maar afwachten of ie sportief weer op zn toppunt als toen bij Depor kan komen...

Dat ze maar eerst achter een linksback gaan
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 januari 2007 @ 18:32:21 #78
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45185133
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 17:29 schreef Daemician het volgende:

[..]

Als Luque komt, dan gaat Koeman 4-3-3 spelen..

Gomes
Kromkamp - Alex - da Costa - Salcido
Affelay - Simons - Cocu
Koné - Farfán - Luque

Affelay > Mendez
En ik zie Alex nog niet vertrekken in de winterstop, en Alcides moet eerst maar eens bewijzen dat hij beter is dan da Costa. Verder schijnt het dat Alcides net als Alex niet zo'n goede opbouwende pass heeft, die heeft da Costa wel..

In een 4-4-2 zou Koeman in de aanval moeten kiezen tussen Farfán, Koné en Luque.. Middenveld zou dan waarschijnlijk uit Simons - Mendez - Cocu - Affelay bestaan.. Ik zie Farfán, Koné of Luque namelijk nog niet als aanvallende middenvelder opereren. Najah.. misschien Koné wel.. maar dat wordt dan wel meer een 3e aanvaller dan een aanvallende middenvelder en denk dat Affelay, Väyrynen of Kluivert daar beter speelt.
komt Affelay weer aan de rechter kant, terwijl na zn verschuiving naar het centrum pas echt uitblonk
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:20:33 #79
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_45187042
---------Kone - Farfan
Luque
-------------------------Afellay
----------Cocu - Simons
Mendez ----------------- Kromkamp
----------Salcido - Alex
---------------Gomes

[ Bericht 0% gewijzigd door Goldboy op 09-01-2007 19:39:44 ]
Gr.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 januari 2007 @ 19:23:17 #80
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45187149
en als we nou eens lekker het team laten staan zoals het stond
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_45187613
Luque zou wel een klein stuntje zijn

en het is Afellay

met een enkele f en 2 l's
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_45187637
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 17:48 schreef Verbal_Kint het volgende:
Ik weet t nog niet zo met Luque hoor.
Ten eerste is het financiele risico groot als ik hoor dat ze 3 miljoen moeten betalen om hem 1.5 jaar te huren. En zal hij ook aardig wat salaris vragen..
En je moet ook maar afwachten of ie sportief weer op zn toppunt als toen bij Depor kan komen...

Dat ze maar eerst achter een linksback gaan
Gaat ook allemaal niet door waarschijnlijk. Newcastle wil hem niet echt afstaan met de huidige blessure golf. Luque wil wel graag bij PSV spelen voor een half jaar. Met wat geluk kan er afgedwongen worden dat Newcastle de helft van zijn salaris door blijft betalen ofzo.. dat is de enige mogelijkheid om hem hier te laten komen spelen. Of misschien wil hij wel de helft van zijn salaris afstaan, om een half jaartje hier te proberen om zijn vorm terug te vinden, om te laten zien dat hij het nog steeds kan.

Waarom zouden ze eerst achter een linksback aan gaan? Ik vind een extra aanvaller meer prioriteit hebben eerlijk gezegt. Ik bedoel, linksback hebben we salcido en reiziger..
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 18:32 schreef rubbereend het volgende:

[..]

komt Affelay weer aan de rechter kant, terwijl na zn verschuiving naar het centrum pas echt uitblonk
In een 4-3-3 inderdaad. Heb liever Simons centraal in een 4-3-3, om het sterke verdedigende blok te behouden.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 januari 2007 @ 19:37:21 #83
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45187757
kan gewoon zo:
.........Affelay..........
Cocu.......Simons....

dan is er aan de zijkanten genoeg ruimte voor opkomenede backs. Maar ik heb toch liever 4 middenvelders.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_45187986
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:20 schreef Goldboy het volgende:
---------Kone - Farfan
Luque
-------------------------Affelay
----------Cocu - Simons
Mendez ----------------- Kromkamp
----------Salcido - Alex
---------------Gomes
Mendez in de verdediging? Doe eens niet zo eng..
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:23 schreef rubbereend het volgende:
en als we nou eens lekker het team laten staan zoals het stond

Vind het op zich ook prima zo. Zoals het nu is. 4-4-2 met ruit formatie, afellay in een vrije rol centraal aanvallend.

Alleen soms missen we aanvallend gewoon helaas een breekijzer. Koné, Farfán en Kluivert zijn onze enige aanvallers. Daar zie ik er toch graag nog wel eentje bij.. Tardelli en Culina tel ik niet mee natuurlijk..
pi_45188117
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:37 schreef rubbereend het volgende:
kan gewoon zo:
Cocu.......Simons....

dan is er aan de zijkanten genoeg ruimte voor opkomenede backs. Maar ik heb toch liever 4 middenvelders.
Dat is natuurlijk ook wel een optie ja, alleen ben ik bang dat het middenveld dan te verdedigend wordt. Met een 4-3-3 wil je juist naar voren spelen, in plaats van naar achteren.
pi_45189193
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:37 schreef rubbereend het volgende:
kan gewoon zo:
Cocu.......Simons....

Dan kan er eventueel ook nog 3-4-3 gespeeld gaan worden, met Afellay dan als aanvallende middenvelder, Luque in de spits, Farfan en Kone op de flanken. En centraal achterin Alex, Salcido en Da Costa of die Alcides.
pi_45192452
Ben geen fan van spelers huren zonder optie tot koop, PSV blijft natuurlijk een club die het grotendeels moet hebben van transferopbrengsten. Zon constructies als bij Mendez en Tardelli zijn natuurlijk wel ideaal, bevallen ze dan worden ze gekocht en anders niet.

Trouwens ben ik meer een fan van 4-3-3 dan 4-4-2, maar dan moet er wel een sterk centraal aanspeelpunt komen want anders ben je voorrin veel te machteloos.... Wat dat betreft is het echt jammer dat VoH er nietmeer is en je niet teveel op Kluivert kunt bouwen
Patat Friet
pi_45198678
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:34 schreef Daemician het volgende:

[..]

Waarom zouden ze eerst achter een linksback aan gaan? Ik vind een extra aanvaller meer prioriteit hebben eerlijk gezegt. Ik bedoel, linksback hebben we salcido en reiziger..
mwaoh, heb salcido heel graag in t centrum
en reiziger... niet eens een fatsoenlijke linkspoot en duidelijk over the top

maar goed, met beerens verhuurd en de huidige ontwikkeling van tardelli (lees: géén) zitten we aanvallend idd ook niet breed...
pi_45199706
Abramovich was overigens afgelopen weekend in Eindhoven..
Hoop maar dat het niets met 'Alex' en 'korter bij PSV' te maken heeft..

Alcides trouwens maar een half jaar? Hij kan niet in de CL uitkomen voor PSV.. waarom zouden we hem dan huren? Alsof we hem voor de competitie nodig hebben ofzo..

[ Bericht 11% gewijzigd door Daemician op 10-01-2007 00:57:21 ]
pi_45199766
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 00:27 schreef Daemician het volgende:
Abramovich was overigens afgelopen weekend in Eindhoven..
Hoop maar dat het niets met 'Alex' en 'korter bij PSV' te maken heeft..

Alcides trouwens maar een half jaar? Hij kan niet in de CL uitkomen voor PSV.. waarom zouden we hem dan huren? Alsof we hem voor de competitie nodig hebben ofzo..

[afbeelding]
De grote baas was in Eindhoven? Want hij komt meestal niet langs om gezellig te buurten.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_45200175
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 00:30 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

De grote baas was in Eindhoven? Want hij komt meestal niet langs om gezellig te buurten.
Yep.
Plaatje werkt trouwens niet meer.. zo te zien.. ff zelf eentje maken, ipv te lenen

Click to enlarge

Ook:
quote:
'Man van $18.200.000.000 gespot in Eindhoven'

EINDHOVEN - Omroep Brabant meldt zojuist dat Roman Abramovitch - de Russische miljardair en eigenaar van Chelsea FC - afgelopen weekend in hoogst eigen persoon onderhandeld heeft omtrent de (aanstaande?) komst van Alcides. Mocht de puissant rijke oliebaron Eindhoven inderdaad met een bezoekje vereerd hebben, dan kan het haast niet anders dan dat er meer speelt tussen PSV en de Londense miljoenenequipe van Jose Mourinho.

Wellicht dat Abramovitch met de beleidsbepalers van PSV gesproken heeft over het terughalen van Alex. Eerder deze week staken geruchten de kop op dat Real Madrid 28 miljoen Euro neer zou willen tellen voor de robuuste verdediger. De band tussen de club uit de Lichtstad en het speeltje van Abramovitch lijkt almaar hechter en hechter te worden dus wellicht dat er nog meer in het spreekwoordelijke transfer- of samenwerkingsverbandvat zit?
Bron

By the way, nog een nieuwtje:
quote:
Jonathan Reis voor het lieve sommetje van 0 Euro naar PSV gehaald

EINDHOVEN - Handelsgeest kan PSV al enkele decennialang niet ontzegd worden maar de Eindhovenaren blijken ook niet vies te zijn van opmerkelijke (noem het slinks zo u wilt, red.) trucs om jong talent aan zich te binden. De 17-jarige Jonathan Reis heeft PSV namelijk 0 Euro gekost! Dat meldt Reis' oude werkgever Atletico-MG. Wellicht dat er echter wel een forse tekenvergoeding is betaald.

Reis - die op zijn 18e - een 5-jarige verbintenis ondertekent in Eindhoven, deed Ronald Koeman & Co. onlangs watertanden toen men vernomen had dat Reis transfervrij mocht vertrekken. De watervlugge aanvaller verdedigde ruim een half jaar de clubkleuren van Atletico-MG maar stond formeel nimmer onder contract. Reis' zaakwaarnemer bracht hem er echter onder onder het mom van een 'stage'.
Bron

[ Bericht 24% gewijzigd door Daemician op 10-01-2007 01:02:15 ]
  woensdag 10 januari 2007 @ 09:25:14 #92
164868 kezmaster
Live Life To The Max
pi_45203356
10/1/2007 - Lamey, Ball, Smit, Nguyen en De Bock teruggezet naar tweede elftal, Smit voor 2,5 jaar verhuurd?
(Gepost door RvN)

Volgens De Telegraaf moeten Lamey, Ball, Smit, Nguyen en De Bock zich vanaf vandaag melden bij het tweede elftal. Zij zijn teruggezet omdat er bij het eerste elftal voor hen geen plaats is.
PSV Netwerk
Met name voor Arvid Smit hoeft die periode niet lang te duren. Eerder werd al gemeld dat hij een stage zou gaan afwerken bij het Portugese Maritimo. Volgens de Portugese krant O Jogo wordt hij in een deal met PSV voor 2,5 seizoen verhuurd en kan de Portugese club hem op elk gewenst moment definitief overnemen. Aangezien zijn contract volgens ons aan het einde van het seizoen afloopt zou dat wel een hele vreemde deal betekenen.

bron
pi_45203712
TV(P)SV
pi_45205281
Luque naar PSV zou werelds zijn Ik geloof er echter pas in als ie z'n handtekening heeft gezet. Toch wel mooi om zo'n bericht te lezen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 10 januari 2007 @ 11:39:56 #95
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45206278
is er eigenlijk inmiddels helemaal geen interesse voor Ball vanuit Engeland?
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 10 januari 2007 @ 13:01:59 #96
11102 knep
Mountainfreak
pi_45208744
Vliegreis naar Londen en kaartje voor de wedstrijd zijn binnen .

Alleen nog wat overnachtingen regelen .
In ieder geval 2 volle dagen in Londen .
pi_45208973
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 11:39 schreef rubbereend het volgende:
is er eigenlijk inmiddels helemaal geen interesse voor Ball vanuit Engeland?
Niet dat bekend is. Waarschijnlijk niet, daar hij wordt terug gezet naar de 2e selectie. Maar goed, dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat er geen interesse is.

Van mij mogen ze hem gratis weg doen. Die Ball. Die gozer verdiend hier een mega salaris van heb ik jou daar. Ball krijgt namelijk iets van 40.000 euro per week!
quote:
Ball moved to Dutch side PSV Eindhoven in the summer of 2005 on a free transfer, spurning interest from Birmingham City and signing a two year deal (believed to be worth £27,000 a week according to the Dutch edition of Metro newspaper),
Bron: Wikipedia
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 10 januari 2007 @ 14:09:37 #98
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45210909
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:08 schreef Daemician het volgende:

[..]

Niet dat bekend is. Waarschijnlijk niet, daar hij wordt terug gezet naar de 2e selectie. Maar goed, dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat er geen interesse is.

Van mij mogen ze hem gratis weg doen. Die Ball. Die gozer verdiend hier een mega salaris van heb ik jou daar. Ball krijgt namelijk iets van 40.000 euro per week!
[..]

Bron: Wikipedia
dat dat z'n salaris is werd destijds in dit topic trouwens ernstig betwijfeld.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_45211142
Alcides is volgens teletekst voor anderhalf jaar gehuurd
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_45211242
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 14:17 schreef dndiek het volgende:
Alcides is volgens teletekst voor anderhalf jaar gehuurd
Schijnt ook in het ED te staan. Dus het zal dan wel waar zijn
We sure are cute for two ugly people.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')