De fik in Nathanael steken...quote:Op maandag 8 januari 2007 13:03 schreef demins het volgende:
Maak de volgende zin af:
Als ik Huub was zou ik....
Er zijn leuke prijzen te winnen!
Leuke prijzen, dat staat er toch!quote:
A sorry.... niet gezien dat ze leuk warenquote:
... naar huus gaan, want Natasia staat op springen.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:03 schreef demins het volgende:
Maak de volgende zin af:
Staat Natasia op Huub te springen? Mss moet ik dan toch de streams aanzetten!quote:Op maandag 8 januari 2007 13:07 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
... naar huus gaan, want Natasia staat op springen.
Vrij naar: Alexander Curly ("Guus", 1975)
dat zal ik hoogstwaarschijnlijk ook doenquote:Op maandag 8 januari 2007 13:01 schreef Fikkert het volgende:
[..]
dan stop je toch met kijken, niet bijdehand bedoelt, maar zodra ik het heb gehad met DGK stop ik meteen met kijken, net als bij BB6 (weet je wel, die van harder dan ooit
)
Als ik Huub was zou ik elke avond een H**r bestellen om me gezelschap te houdenquote:Op maandag 8 januari 2007 13:03 schreef demins het volgende:
Maak de volgende zin af:
Alles doen, wat binnen het Nederlands rechtsysteem is toegestaan, of net iets meer, om het programma voortijdig om zeep te helpen! Daarvoor zou ik streamers en kijkers proberen te mobiliseren. Ik zou geen enkele aandacht besteden aan het bashen van medebewoners.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:03 schreef demins het volgende:
Maak de volgende zin af:
Er is een winnaarquote:Op maandag 8 januari 2007 13:30 schreef demins het volgende:
[..]
Alles doen, wat binnen het Nederlands rechtsysteem is toegestaan, of net iets meer, om het programma voortijdig om zeep te helpen! Daarvoor zou ik streamers en kijkers proberen te mobiliseren. Ik zou geen enkele aandacht besteden aan het bashen van medebewoners.
Doe maar!quote:Op maandag 8 januari 2007 13:33 schreef kleinzusje het volgende:
Demins: We leuk om een topic te openen met : Als ik .... was zou ik.....
quote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 13:46 schreef Day het volgende:
Het is hier geen SC, mensen. Hou er even rekening mee dat er mensen meelezen die willen volgen wat er op streams gebeurd!
Wat kan die Man toch véél!quote:Op maandag 8 januari 2007 14:19 schreef BONG4002 het volgende:
Brian swingt er weer op los met de DJ set
Heb je geen muteknop???quote:Op maandag 8 januari 2007 14:31 schreef GGMM het volgende:
Laat Brian ophouden met die grafherrie.
Is het kantoor/de schuur dan definitief gesloten?quote:Op maandag 8 januari 2007 14:35 schreef bunnyma het volgende:
Was wel een strak plan van "achter" om het kantoor dicht te gooien.
Nu krijgen we meer gesprekjes met iedereen dan anders alleen dat stomme gedoe van BarteNel achter hun pc.
Het zou maar voor 1 of 2 dagen zijn, begreep ik. Maar het is nu al wel wat langer dicht. Ik hoop dat het dicht blijft.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is het kantoor/de schuur dan definitief gesloten?
Daar zitten ook drie gaten in!quote:Op maandag 8 januari 2007 14:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
BoerBart geilt echt op het woordje "relevant".
Ik dacht precies hetzelfde. En het lijkt ook wel van achter aangestuurd. Niet zo zeer van: pak het af! Maar meer: ga wat leuks doen en help Ilona.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:46 schreef bunnyma het volgende:
Ik heb toch het idee dat Bart het plannetje van Ilona ( e.o.a. marathon) probeert in te pikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |