jawel, je mag alleen niet duwen. wel glazen over elkaar heen gooien en elkaar uitscheldenquote:Op maandag 8 januari 2007 02:40 schreef avonne het volgende:
[..]
eens
en het meest lullige is... Huub heeft een sanctie gekregen![]()
Nu kan hij nooit meer tegengas geven
Toch hebben ze daar met dit soort acties de weblogs plat gekregen!quote:Op maandag 8 januari 2007 10:40 schreef BonteAvond het volgende:
Overtrokken zielige reactie op het Talpa forum
Ik zou het eervoller vinden als hij eerst grote schoonmaak houdt.quote:Op maandag 8 januari 2007 10:47 schreef noekje het volgende:
Bart zegt nog steeds in de weegschaal te zitten. Hij gaat zijn vrienden en ouders bellen.
Als die familie slim is dan zeggen ze dat hij eruit moet gaan. Eerlijk gezegd zou ik ook niet gekoppeld willen worden aan dat zielige groepje. Ik zou dan toch net iets teveel eer in mijn dondertje hebben.
Menno de kapperquote:Op maandag 8 januari 2007 10:55 schreef schizolientje het volgende:
Tegen wie is hij nu aan het praten?
Ben je gek...!quote:Op maandag 8 januari 2007 11:22 schreef Sonique het volgende:
is bart al weg.....
quote:Op maandag 8 januari 2007 11:30 schreef demins het volgende:
[..]
Ben je gek...!
Die gaat de hele dag dubbedubbedubbe, en dan blijft ie gewoon!![]()
Ik heb zó genoeg van dit stelletje! Streams staan alweer uit! Er zijn teveel mensen die ik echt begin te haten: Brian, Nathanael, Natasia, Bart, Ilona, Huub (die ook ja!) en in mindere mate Nena en Sylvia. Ik kan ze niet meer aanhoren.
Bah, bah, driewerf bah!!!
![]()
![]()
![]()
Ik zou er niet op rekenen!quote:Op maandag 8 januari 2007 11:30 schreef Darklight het volgende:
Hoop dat Sylvia Huub wel blijft steunen
quote:Op maandag 8 januari 2007 11:45 schreef demins het volgende:
Zo zonder streams en medeposters zou het zomaar kunnen dat ik vandaag iets nuttigs ga doen!![]()
Jij weet weer goed getimed roet in mijn goede voornemens te gooien!quote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 11:48 schreef demins het volgende:
[..]
Jij weet weer goed getimed roet in mijn goede voornemens te gooien!![]()
![]()
![]()
Ik ben toch bang dat als je ' normaal" bent je hier niets meer mee te maken wil hebbenquote:Op maandag 8 januari 2007 11:52 schreef GGMM het volgende:
Het wordt tijd voor een nieuwe, normale bewoner.
Precies! Ergens moet je een behoorlijke stoornis hebben om aan dit programma mee te doen! Toch fantaseer ik er wel eens over om mee te doen en dan binnen één week alle medebewoners gillend uit het huis te laten vluchten!quote:Op maandag 8 januari 2007 11:56 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ik ben toch bang dat als je ' normaal" bent je hier niets meer mee te maken wil hebben
ja... snap je?quote:Op maandag 8 januari 2007 11:26 schreef Sonique het volgende:
NL is zo goed in het vragen van retorische vragen...
Toch?
Ik ben er nooit aan begonnen..quote:Op maandag 8 januari 2007 12:22 schreef Crush65 het volgende:
Jezus, droogneuken deed ik toen ik 14 was!
Dat is het verstandigste! Het schijnt verslavend te zijn, als je ziet hoe gretig Brian keer op keer als een junk op zoek naar een fix die situatie opzoekt!quote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 12:31 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is het verstandigste! Het schijnt verslavend te zijn, als je ziet hoe gretig Brian keer op keer als een junk op zoek naar een fix die situatie opzoekt!
Ik heb het mijn kinderen ook gezegd, als ze tot kun 18e niet droogneuken krijgen ze van mij hun rijbewijs!
huubquote:Op maandag 8 januari 2007 10:50 schreef noekje het volgende:
Bart gaat zeiken over de gevaarlijke blik van Huub en het messenset op het keukenblok.
mwah volgens mij hebben de heren wel door dat de tactiek die ze richting huub gebruiken te gevaarlijk is om op nataaasia toe te passen.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:43 schreef snetje het volgende:
[..]
huubik zie eerder natasia rondrennen met die dingen ! vooral na haar uitspraak van gisteren "ik had hem vermoord ! "
![]()
dan stop je toch met kijkenquote:Op maandag 8 januari 2007 12:52 schreef tipsch het volgende:
goedemiddag - wat is DGK een lelijk programma aan het worden.
Wat voor prijzen Demins?quote:Op maandag 8 januari 2007 13:03 schreef demins het volgende:
Maak de volgende zin af:
Als ik Huub was zou ik....
Er zijn leuke prijzen te winnen!
Prijs de dag niet voor het avond is!quote:Op maandag 8 januari 2007 12:54 schreef tipsch het volgende:
Bert krast vandaag wel op, een lichtpuntje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |