Tjesus wat een filmpje... Droogneuken is echt het ergste wat er is.quote:Op maandag 8 januari 2007 02:02 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij hier??? Het droogneuken is afgelopen hoor
![]()
De psychologe vond dat hij wel moest gaan maar dat hij niet nu moest gaanquote:Op maandag 8 januari 2007 02:05 schreef tipsch het volgende:
joehoe, gaat Bert nog opkrassen?
Mijn idee inderdaadquote:Op maandag 8 januari 2007 02:10 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Tjesus wat een filmpje... Droogneuken is echt het ergste wat er is.
Trek die broek van Nena's reet en douw m erin.![]()
Juist ja, my thoughts exactly, maar dat mag ik niet zeggen als dame zijnde waarschijnlijkquote:Op maandag 8 januari 2007 02:10 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
tja, in het gaatje waar hij zelf gewend is te ontvangenquote:Op maandag 8 januari 2007 02:10 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Lekkere vrouwen, is wel even een verschilquote:Op maandag 8 januari 2007 02:12 schreef KonnieKipke het volgende:
Veel vrouwen in dit topic op dit nachtelijk uur!
Mag best...quote:Op maandag 8 januari 2007 02:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Juist ja, my thoughts exactly, maar dat mag ik niet zeggen als dame zijnde waarschijnlijk![]()
![]()
ik zie niks in jullie fotoboekenquote:Op maandag 8 januari 2007 02:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lekkere vrouwen, is wel even een verschil![]()
vrouwen lijden aan slapeloosheid vannacht. Ik hoop zo dat er 2 vertrekken morgen maar ja, zal wel ijdele hoop zijnquote:Op maandag 8 januari 2007 02:12 schreef KonnieKipke het volgende:
Veel vrouwen in dit topic op dit nachtelijk uur!
Zit niet te zeiken, WIJ zijn lekkerquote:Op maandag 8 januari 2007 02:15 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
ik zie niks in jullie fotoboeken![]()
bij de meeste mannen ook nietquote:Op maandag 8 januari 2007 02:15 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
ik zie niks in jullie fotoboeken![]()
"Ze" ????? En ik hoop op niks, ik zie het welquote:Op maandag 8 januari 2007 02:18 schreef petraa het volgende:
[..]
vrouwen lijden aan slapeloosheid vannacht. Ze hopen zo dat er 2 vertrekken morgen maar ja, zal wel ijdele hoop zijn
ik heb het al veranderdquote:Op maandag 8 januari 2007 02:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
"Ze" ????? En ik hoop op niks, ik zie het wel
Ik hoop alleen dat bart vertrekt. Maar dat zal ook wel niet gaan gebeurenquote:Op maandag 8 januari 2007 02:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
"Ze" ????? En ik hoop op niks, ik zie het wel
eensquote:Op maandag 8 januari 2007 02:33 schreef snetje het volgende:
en het complot heeft het weer eens voor elkaarde scene besprekingen hebben we al dagen kunnen volgen ...
conclussie = de heren liepen alles al dagen van te voren te bespreken en te regiseren...de ongewilde acteurs zoals nataaasjaa en nena deden zonder medeweten grandioos goed mee ....zo ook brian die weer eens niet ingelicht is ...
klasse van achteren !! jullie geven alles goed door en de acteurs doen goed werk
alle streamers op hun kop ! sensatie ten top ...en wat blijkt .....niemand die gaatbart is zogenaamd weer omgeluld door een psycholoog....N.L lult weer raak tegen bart ....brian kan gewoon weer doorgaan met zijn droge praktijken )
en het ergste : huub ligt nu naast sylvia !!! en was dat niet het plan van deze herenja hoor ! ze hebben het weer voor elkaar
de enigste opmerking van vanavond die mij deed glimlachen was de opmerking die brian ff rechtzette ! qua les gaan geven op de basisschool !...brian die ff een sneer terug kreeg ! geweldig ....
al met al is huub nu dus weer de pispaal....jammer.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |