en weer uit !quote:Op maandag 8 januari 2007 01:11 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb de recorder toch maar even aangezet, misschien iets voor op youtube ?
En nu zijn ze klaar (gekomen)quote:Op maandag 8 januari 2007 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is nog het meest trieste ja.
Nu kreunt Nena ook. Die ligt daar klaar te komen op de een of andere manier.
Ben je al bijgekomen van het lachen ?quote:Op maandag 8 januari 2007 01:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Dit is echt te goor voor woorden, ik lach me rot als bart nu binnenkomt. Dan balen ze want volgens mij staat Brian op het punt van spuiten.
quote:Op maandag 8 januari 2007 01:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ben je al bijgekomen van het lachen ?
http://www.tinypic.com/quote:Op maandag 8 januari 2007 01:16 schreef IkWeetNiets het volgende:
Waar kan ik even een screenshot uploaden om hier te plaatsen
Dude.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:17 schreef scanman01 het volgende:
Nena zal nu toch wel een douche nodig hebben. Het zal niet al te droog meer zijn allemaal. Of zal ze toch lekker zometeen in bed duiken?
Hoe verrassendquote:Op maandag 8 januari 2007 01:18 schreef Day het volgende:
En ja hoor, Nena heeft spijt!
Ja, sorry. Ik heb opeens de pest aan nena. Kan er niets aan doen.quote:
Zal het voederhok van de paardestal wel weer wordenquote:
Nee dat bedoel ik niet. Ik bedoel meer dat je vindt dat ze onder de douche moet omdat ze nat is. Ik weet niet. Het klinkt raar.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik heb opeens de pest aan nena. Kan er niets aan doen.
Volgens mij ligt Huub in zijn eigen bed en moet N een slaappaats zoeken als hij niet naast Huub wil...quote:Op maandag 8 januari 2007 01:17 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
we fluisteren een beetje
okee nu ff wat anders in welk bed ligt huub nu ?
volgens mij niet hoor, maar ja kan me vergissnquote:Op maandag 8 januari 2007 01:20 schreef demins het volgende:
[..]
Volgens mij ligt Huub in zijn eigen bed en moet N een slaappaats zoeken als hij niet naast Huub wil...
Is ook zo ja..quote:Op maandag 8 januari 2007 01:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet. Ik bedoel meer dat je vindt dat ze onder de douche moet omdat ze nat is. Ik weet niet. Het klinkt raar.
Huub ligt in het bed van Sylvia, Nathanael is er net nog langs gelopen om te checken of het echt Huub is die daar ligt.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:21 schreef petraa het volgende:
volgens mij niet hoor, maar ja kan me vergissn
http://dgk.servehttp.comquote:
je weet het niet. Ze vraagt nu of hij nog mee gaat om "welterusten" te zeggen.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:25 schreef demins het volgende:
Truste allemaal, ik gok erop dat we het belangrijkste wel gehad hebben voor vandaag!![]()
trusteeeeeeeee demins enne sweet dreams, denk ut zelfdequote:Op maandag 8 januari 2007 01:25 schreef demins het volgende:
Truste allemaal, ik gok erop dat we het belangrijkste wel gehad hebben voor vandaag!![]()
Brian is aan het nagenietenquote:
knip de leuke stukjes eruit..quote:Op maandag 8 januari 2007 01:23 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik heb hier een .asf file van 150 mb
Kun je die zo uploaden naar youtube of moet ik die
- omzetten naar...
- in hakjes stukken
quote:Op maandag 8 januari 2007 01:29 schreef petraa het volgende:
[..]
volgens mij is hij volkomen gefrustreerd nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |