Heel flink dat ze van deze groep kleuters zulk volwassen gedrag verwachten.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:02 schreef Kaleddis het volgende:
Nee, de redactie vertrouwde erop dat ze er zelf wel vanaf konden blijven.
quote:Op maandag 8 januari 2007 01:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heel flink dat ze van deze groep kleuters zulk volwassen gedrag verwachten.
Van Nena, denk ik. Die ligt echt op haar microfoon.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:04 schreef Mr_Baus het volgende:
van wie hoor ik nu de hartslag?
50 camera's misschien ?quote:Op maandag 8 januari 2007 01:07 schreef arneaux het volgende:
Waarom neuken ze niet gewoon echt?
Dit is vele malen smeriger ja. Maar dit tweetal heeft wat storinkjes in de bovenkamer. Daar zal het aan liggen. Ze denken dat de mensen nu tenminste niet kunnen zien wat ze aan het doen zijn.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:08 schreef Leandra het volgende:
Laat ze in godsnaam onder een dekbed gaan liggen en doen wat ze willen doen want dit is inmiddels ook te ranzig voor woorden aan t worden.
o... kan dat ook?quote:Op maandag 8 januari 2007 01:10 schreef Gigageil het volgende:
Volgens mij heeft ie zijn boner in zijn broekspijp gedouwt........die gaat komen zo....![]()
Met die heupbroeken van tegenwoordig hoef je een broek niet zo heel veel omlaag te trekkenquote:Op maandag 8 januari 2007 01:10 schreef Gigageil het volgende:
Volgens mij heeft ie zijn boner in zijn broekspijp gedouwt........die gaat komen zo....![]()
Vind ik dus ook!quote:Op maandag 8 januari 2007 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mj zijn deze beelden genanter dan een vrijpartij onder een dekbed.
dit is gewoon een slechte komediequote:Op maandag 8 januari 2007 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tja, lijkt mij ook.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou kunnen... werkt net zo goed als een koude douche.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:11 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb de recorder toch maar even aangezet, misschien iets voor op youtube ?
Dat vraag ik me dus ook af...quote:Op maandag 8 januari 2007 01:07 schreef arneaux het volgende:
Waarom neuken ze niet gewoon echt?
Dit is echt te goor voor woorden, ik lach me rot als bart nu binnenkomt. Dan balen ze want volgens mij staat Brian op het punt van spuiten.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit is vele malen smeriger ja. Maar dit tweetal heeft wat storinkjes in de bovenkamer. Daar zal het aan liggen. Ze denken dat de mensen nu tenminste niet kunnen zien wat ze aan het doen zijn.
Loopt al 40 minuten. Morgen waarschijnlijjk nieuwe harde schijf kopen.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:11 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb de recorder toch maar even aangezet, misschien iets voor op youtube ?
Oh kom op zeg. Nena doet er net zo hard aan mee, hoor.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:11 schreef IkWeetNiets het volgende:
Op en top gentleman die Brian
Laat ze Bart ff roepen voor een gesprekje met achter, dan wil hij zich vast eerst even aankleden.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:12 schreef schizolientje het volgende:
Komt Bart met Benji op het moment supreme binnen lopen, kan dat?
Dat is nog het meest trieste ja.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:12 schreef DaMook het volgende:schakel ik in en zie ik van alles bewegen, maar wel met de broek aan
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |