Halverwege de serie kwamen ze dan ook in problemenquote:Op maandag 8 januari 2007 01:07 schreef Eltonno het volgende:
Het grappigste is nog de mensen die zelf per direct opstappen...is ook het eerste dat ik zou doen. Als je daar kan werken kan je ook wel een baantje bij chip foose vinden.. veel relaxtere gozer
Ik dacht eigenlijk dat dat kwam door brandwonden. Het is inderdaad een beetje apart..quote:Op maandag 8 januari 2007 01:11 schreef erkel het volgende:
Je moet wel heel goed betaald worden om daar te blijven werken, sjong.
Er werkt trouwens ook nog zo'n blonde, iele kerel die heel apart praat. Het is net of zijn lippen compleet stijf zijn. Zit altijd heel gefascineerd te kijken hoe hij zich toch verstaanbaar kan maken.![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 01:11 schreef Nembrionic het volgende:
Aurora volgens mij ...
en dit is best erg want ik heb zo'n beetje alles gekeken
nee joh het nummer is vetquote:Op maandag 8 januari 2007 01:09 schreef erkel het volgende:
[..]
Komende of in volgende volgende ?? Komende ben ik niet bij
Maar ik hoor alleen maar dat het een vreselijk nummer is en ik wil mijn gevoelige oortjes niet pijnigen![]()
Ok, here goes nothing !quote:Op maandag 8 januari 2007 01:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
nee joh het nummer is vet
En met volgende bedoel ik de volgende waar ik bij benWeet nog steeds niet of ik de 10e kan
quote:Op maandag 8 januari 2007 01:10 schreef Eltonno het volgende:
hehe damn ik ben een discovery channel addict...
Om nog even in dat thema te blijven..
Noem 2 boten die meedoen in "the deadliest catch"
quote:Op maandag 8 januari 2007 01:20 schreef Eltonno het volgende:
Niemand boten...namen.... deadliest catch..
Owkee, ik ben met één ook wel tevreden... Kom op... je weet het wel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |