Dan kun je beter een nieuwe vraag stellen.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:57 schreef U het volgende:
hmm, lastig, weet niet hoe ik 't makkelijker moet maken als mensen de naam gewoon niet kennen. We kunnen er natuurlijk een spelletje Lingo van maken
Laten we dat doen, hoeveel letter-woorden lingo wordt het?quote:Op maandag 8 januari 2007 15:57 schreef U het volgende:
hmm, lastig, weet niet hoe ik 't makkelijker moet maken als mensen de naam gewoon niet kennen. We kunnen er natuurlijk een spelletje Lingo van maken
Ik denk niet dat er 1 club in Argentinie in de kleuren van Brazilie wenst te spelenquote:Op maandag 8 januari 2007 16:15 schreef Nembrionic het volgende:
brazilie
Dat zijn er inderdaad al 3quote:Op maandag 8 januari 2007 16:20 schreef Eltonno het volgende:
Vraatzucht,ijdelheid, jalouzie,
hehe damn, zit in mijn hoofd de film seven door te werken, maar het is blijkbaar te lang geleden dat ik die gezien heb,,
quote:Op maandag 8 januari 2007 16:21 schreef Neleos het volgende:
Ijdelheid
Gierigheid
Vreetzucht
Overmoed
Nieuwsgierigheid
Sex voor het huwelijk![]()
Googlen![]()
Die komt overeen met de gierigheid van Neleos (dat klinkt wel lullig, trouwens)quote:Op maandag 8 januari 2007 16:22 schreef Eltonno het volgende:
hebzucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |