Mja die ibanez is voor een beginnersset 200quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:09 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ok. Over de prijs heb ik nog niks van jullie gehoord, dus ik neem aan dat die niet buitenproportioneel is voor een tweedehandsje?
lijkt mij ookquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:10 schreef VaderJacob het volgende:
Of leg 250/300 euro neer voor een goede budgetgitaar
En dan kom je waarschijnlijk al snel uit bij een Epi / Squier?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:10 schreef VaderJacob het volgende:
Of leg 250/300 euro neer voor een goede budgetgitaar![]()
Of een Ibanez. Liever een Ibanezquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En dan kom je waarschijnlijk al snel uit bij een Epi / Squier?
Squier ben ik geen fan van, epi is je geld wel waardl, Ibanez van 300 is je geld zeker waard, speelt gewoon heel soepel en snel. En klinkt erg goed! (heb ik zelf dan het meeste ervaring mee).quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En dan kom je waarschijnlijk al snel uit bij een Epi / Squier?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:26 schreef VaderJacob het volgende:
Zelf heb ik trouwen Deze gitaar, 250 euro en dan ben je voolopig wel erg tevreden![]()
http://www.feedback.nl/?id=55&b=SA120BK
Ziet er goed uit. Dat wordt wel nog even doorsparen, er moet natuurlijk ook nog een versterkertje bij, een gitaarkoffer, een strap en een gitaarstandaard.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:26 schreef VaderJacob het volgende:
Zelf heb ik trouwen Deze gitaar, 250 euro en dan ben je voolopig wel erg tevreden![]()
http://www.feedback.nl/?id=55&b=SA120BK
versterktje voor thuis kost je zo'n 100 euro. Heb zelf deze gehad. Maar vind het wel jammer dat ik hem weg heb gedaan zo'n klein versterkertje is altijd handig.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Dat wordt wel nog even doorsparen, er moet natuurlijk ook nog een versterkertje bij, een gitaarkoffer, een strap en een gitaarstandaard.
Hoe wil ik m'n gitaar dan naar de les krijgen zonder kofferquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:30 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
versterktje voor thuis kost je zo'n 100 euro. Heb zelf deze gehad. Maar vind het wel jammer dat ik hem weg heb gedaan zo'n klein versterkertje is altijd handig.
http://www.feedback.nl/?id=55&b=17801
Standaart en strap zijn wel handig. Tas/Koffer pedalen en al die ongein dat komt later wel![]()
Ik neem aan dat je leraar een gitaar voor je heeft staan, Zo niet is dat wel erg cheap eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoe wil ik m'n gitaar dan naar de les krijgen zonder koffer.
Waarom zou je les hebben op een andere gitaar dan je eigen gitaar? Het lijkt me een stuk fijner om als beginnend gitarist op één gitaar te spelen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:33 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je leraar een gitaar voor je heeft staan, Zo niet is dat wel erg cheap eigenlijk.
Of je wilt gewoon je eigen gitaar meenemen dat kan natuurlijk ook!
Nou mijn leraar had gitaren staan waar ik alleen maar van kon dromen, en dat speelt tog wel iets fijner dan je eigen gitaar!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Waarom zou je les hebben op een andere gitaar dan je eigen gitaar? Het lijkt me een stuk fijner om als beginnend gitarist op één gitaar te spelen.
Muwoa als beginner maakt het juist minder uitquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Waarom zou je les hebben op een andere gitaar dan je eigen gitaar? Het lijkt me een stuk fijner om als beginnend gitarist op één gitaar te spelen.
Onder het motto: Je kan tog geen flikker, hier heb je een blauwequote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Muwoa als beginner maakt het juist minder uit![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:39 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Onder het motto: Je kan tog geen flikker, hier heb je een blauwe![]()
Goede tijd!
Ah mên! Waarom mag ik nou geen Dean spammenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:10 schreef VaderJacob het volgende:
Of leg 250/300 euro neer voor een goede budgetgitaar![]()
Waarom mag ik nou niemand dood wensenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:46 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ah mên! Waarom mag ik nou geen Dean spammen![]()
omdat dat niet netjes is natuurlijk!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:49 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Waarom mag ik nou niemand dood wensen![]()
![]()
Dat mag gerust hoor, ik wens ook iedereen een Deanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:49 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Waarom mag ik nou niemand Dean wensen![]()
![]()
Uitlokking zeg ik jequote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:54 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat mag gerust hoor, ik wens ook iedereen een Dean![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:54 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat mag gerust hoor, ik wens ook iedereen een Dean![]()
Je vergeet m'n solo'squote:Op maandag 8 januari 2007 18:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan heb je wel lange nummersof lul je heel veel tussendoor
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |