Net een Madame Tussauds-pop.quote:
Adidas shirts zien er sowieso niet uitquote:Op maandag 8 januari 2007 15:32 schreef venomsnake het volgende:
Ziet er niet uit, die adidas strepen op dir mouwen dan..![]()
Nooit geen is altijd, hè. Dubbele ontkenning.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
Adidas shirts zien er sowieso niet uit. Zal ook nooit geen Ajax shirt kopen die van Adidas is.
Durf het haast niet te zeggen maar t shirt staat m niet.quote:
En dat is ook geen topclub, dus hij zou liegen.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:54 schreef tong80 het volgende:
Nu kan ie tegen zijn vriendjes in Brazilië zeggen "Ik speel bij een topclub" Feijenoord zegt ze daar geen ene reet.
Iedereen komt als je Leo roeptquote:Op maandag 8 januari 2007 15:24 schreef Nashje het volgende:
Leeeoooooooo....
[afbeelding]
[afbeelding]
Bah.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:24 schreef Nashje het volgende:
Leeeoooooooo....
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier spelen ze gelukkig ook niet in.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:23 schreef Maarrten87 het volgende:
Ik vind dat Ajax-Shirt met die Adidas-strepen erg lelijk. Sowieso hou ik niet van Adidas-shirts. Nike blijft het beste.
Dan mag ie janken van mijquote:Op maandag 8 januari 2007 16:50 schreef SiemeN het volgende:
"Davids. Zet een rush in over links.. Davids issss twee man voorbij.. Prachtige steekpass richting Leonardo! Die moet het afmaken!! JAAA GOAAALL! LEONARDO SCHIET AJAX NAAR DE HOOFDPRIJS!"
quote:Op maandag 8 januari 2007 16:50 schreef SiemeN het volgende:
"Davids. Zet een rush in over links.. Davids issss twee man voorbij.. Prachtige steekpass richting Leonardo! Die moet het afmaken!! Ohh, hij dribbelt terug en dolt de keeper voor de tweede keer, hij geeft hem af op zijn oude leermeester Nkwanko Kanu .. Kanu.. JAAA GOAAALL! KANU SCHIET AJAX NAAR DE HOOFDPRIJS!"
Leo die de winnende maakt tegen Feyenoord zou ook mooi zijnquote:Op maandag 8 januari 2007 16:59 schreef StarGazer het volgende:
Met Davids en Leo winnen in Eindhoven. Zou mooi zijn
Nkwanko Kanu en Davids in de winterstop naar Ajax zou fantastisch zijnquote:Op maandag 8 januari 2007 17:02 schreef jna het volgende:
[..]
Leo die de winnende maakt tegen Feyenoord zou ook mooi zijn![]()
Ik win liever weer eens in Eindhovenquote:Op maandag 8 januari 2007 17:02 schreef jna het volgende:
[..]
Leo die de winnende maakt tegen Feyenoord zou ook mooi zijn![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:05 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
Nkwanko Kanu en Davids in de winterstop naar Ajax zou fantastisch zijn
ik zeg ook "ook"quote:Op maandag 8 januari 2007 17:24 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik win liever weer eens in Eindhoven
quote:
Ajax in gay shirtsquote:Op maandag 8 januari 2007 17:54 schreef Guiduuuuw het volgende:
Jaa strepen is het passé... Ik zou ajax wel eens in strakke kappa/diadora shirts willen zien
Nee, dan Ajax in Strepen-shirts..quote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 18:16 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
Nee, dan Ajax in Strepen-shirts..![]()
Ja die waren prachtig.. Alleen de umbro shirts van tegenwoordig zijn niet mooi meerquote:
Is mooi, nog steeds!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |