Mijn voordeel is, dat ik naast de baas zit, en derhalve frequent kan slijmenquote:Op maandag 8 januari 2007 15:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jij moet nodig een cursus "How to suck up to my boss." volgen
must...send..chocolate...to...fufr..quote:
beetje de hele dag je baas zwoel aankoekeloeren levert wellicht wel een opslag opquote:Op maandag 8 januari 2007 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn voordeel is, dat ik naast de baas zit, en derhalve frequent kan slijmenKost me niet eens moeite
Sterf Flow, dat jij niet aankomt van vet eten is gewoon jouw geluk, ik weet waar ik vet van ben geworden en da's echt niet door gebrek aan sport, maar door overmatig chocolademisbruik.quote:
Duidelijk iemand die nog nooit mijn baas heeft ontmoetquote:Op maandag 8 januari 2007 15:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
beetje de hele dag je baas zwoel aankoekeloeren levert wellicht wel een opslag op
smak...(sporten)...smakquote:
hieruit maak ik op dat de kans van slagen groot isquote:Op maandag 8 januari 2007 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Duidelijk iemand die nog nooit mijn baas heeft ontmoet
zeg, wij dikkerds noemen onszelf niet vet he, das een nega woord.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sterf Flow, dat jij niet aankomt van vet eten is gewoon jouw geluk, ik weet waar ik vet van ben geworden en da's echt niet door gebrek aan sport, maar door overmatig chocolademisbruik.
Bummer als ze dan je vergadering verzetten.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:29 schreef FlowDesign het volgende:
7:15u stond ik onder de douche
Ging om iets van 1u naar bed, toen nog ff Scrubs gekeken en toen kon ik nog niet slapen
Ik ben vet gezellig swaquote:Op maandag 8 januari 2007 15:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
zeg, wij dikkerds noemen onszelf niet vet he, das een nega woord.![]()
daar krijg je een minderwaardigheidscomplex (3x woordwaarde!) van
wij zijn 'gezelligerds'
Ik at zojuist een boterham met omelet en ham als lunch.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sterf Flow, dat jij niet aankomt van vet eten is gewoon jouw geluk, ik weet waar ik vet van ben geworden en da's echt niet door gebrek aan sport, maar door overmatig chocolademisbruik.
En u wilt hiermee zeggen ?quote:Op maandag 8 januari 2007 15:41 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik at zojuist een boterham met omelet en ham als lunch.
fawaka!quote:
En lompe seksistische grappen makenquote:Op maandag 8 januari 2007 15:41 schreef bleiblei het volgende:
Bossen upsucken met kerstkaartjes werkt niet denk ik.
Zou iig. niet bij mij werken.
Gewoon aardig tegen doen en af en toe ff mee kletsen werkt beter denk ik.
en wat was het hoofdgerecht?quote:Op maandag 8 januari 2007 15:41 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik at zojuist een boterham met omelet en ham als lunch.
Weetogquote:Op maandag 8 januari 2007 15:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
fawaka!
jij ben die meisje die het begrijpd
ik_ ben_geen_vetzakquote:
Dikkerd!quote:Op maandag 8 januari 2007 15:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik_ ben_geen_vetzak![]()
ik ben een gezelligerd!
jij...jij..smurf!![]()
* stapt in auto en start vaginatiesysteemquote:Op maandag 8 januari 2007 15:46 schreef gurlie het volgende:
Oh en er staat hier een doosje chocoladekerstkransjes in de kast.
daar kan ich niks aan doen ja.quote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 15:45 schreef FUFR het volgende:
mijn collega: "dit is de anti-depressie lamp waar mijn vrouw iedere dag een uurtje onder gaat.
das tegen depressies en chagrijnigheid."
moi: " das toch veels te kort?"
had ik niet gezien dat zijn vrouw ondertussen binnengekomen was
en die mocht mij toch al niet vanwege een iets te lompe opmerking enige tijd geledenquote:
Ik vond het echt te ranzig. Beetje gaan snijden in lijken.... Brrrrrr.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:48 schreef FUFR het volgende:
iemand nog naar anatomie voor beginners gekeken?
prachtig programma!
Kwaai wiefquote:Op maandag 8 januari 2007 15:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
en die mocht mij toch al niet vanwege een iets te lompe opmerking enige tijd geleden
aber ja, das ist erquote:Op maandag 8 januari 2007 15:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik vond het echt te ranzig. Beetje gaan snijden in lijken.... Brrrrrr.
Maar dat was toch die Plastificeer Duitser die er mee bezig was?
nogal ja...poe poe...quote:
Ik had trouwens wel ff vet mazzel met dat pokertoernooitje gisterenquote:Op maandag 8 januari 2007 15:46 schreef gurlie het volgende:
Oh en er staat hier een doosje chocoladekerstkransjes in de kast.
jij praat dezelfde onbegrijpelijkheden als die mensen op tvquote:Op maandag 8 januari 2007 16:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik had trouwens wel ff vet mazzel met dat pokertoernooitje gisteren
Op een gegeven moment was ik chipleader (had o.a. weer veel gewonnen met een nutflush op de river) en Patrick had al niet veel meer.
Op de laatste hand kreeg ik klaver 5 en klaver 10. Jorrit raiste al best veel pre-flop waarop Patrick all-in ging. Omdat ik niet wilde dat Jorrit weer veel terug zou winnen callde ik Patrick's all-in en zei erbij van "Ja eigenlijk moet ik het niet doen maar ik ga toch maar mee voor de lol". Waarop Jorrit dacht, ow ik heb een veel beter kaart dan Flow. Dus Jorrit ging na mij all-in (wat nog kon omdat hij nog bij moest leggen om Patrick te callen). Ik had er op dat moment al veel inzitten dus ik moest wel callen.
Op de flop alleen een 5 en verder niks en op de river viel nog een 10 en verder geen plaatjes. Dus ik won met de laagste kaarten![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
Mailtje vanuit Amerika. Dat ze een button op de website gingen veranderen. Van " login " naar " log in" En of ik dan even de nieuwe Nederlandse vertaling voor de button door wilde mailen![]()
![]()
Eigenlijk slaat dat pre-flop all in gaan nergens op.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik had trouwens wel ff vet mazzel met dat pokertoernooitje gisteren
Op een gegeven moment was ik chipleader (had o.a. weer veel gewonnen met een nutflush op de river) en Patrick had al niet veel meer.
Op de laatste hand kreeg ik klaver 5 en klaver 10. Jorrit raiste al best veel pre-flop waarop Patrick all-in ging. Omdat ik niet wilde dat Jorrit weer veel terug zou winnen callde ik Patrick's all-in en zei erbij van "Ja eigenlijk moet ik het niet doen maar ik ga toch maar mee voor de lol". Waarop Jorrit dacht, ow ik heb een veel beter kaart dan Flow. Dus Jorrit ging na mij all-in (wat nog kon omdat hij nog bij moest leggen om Patrick te callen). Ik had er op dat moment al veel inzitten dus ik moest wel callen.
Op de flop alleen een 5 en verder niks en op de river viel nog een 10 en verder geen plaatjes. Dus ik won met de laagste kaarten![]()
http://www.pokerstars.com/dutch/poker/texas-holdem/quote:Op maandag 8 januari 2007 16:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
jij praat dezelfde onbegrijpelijkheden als die mensen op tv![]()
Yumquote:
Oh je gaat weer klooien met de stomstom.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Yum![]()
Ik eet vanavond wat de pot schaft
ff m'n honger stillen met een banaantje![]()
Ja. Takkedingquote:Op maandag 8 januari 2007 16:46 schreef gurlie het volgende:
[..]
Oh je gaat weer klooien met de stomstom.
Die muts stond me wel cool trouwens.
Fijn he, technologie.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:49 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja. Takkeding
Ben heel de dag al het internet aan het afstruinen naar een oplossing
En heb ook nog zitten kijken voor wintersport dingen maar je moet toch al gauw op 500 euro p.p. rekenen incl. skipas. En Frankrijk is echt kut. Je moet al gauw een 6-persoons appartement/chalet huren voor 4 personen en mag je nog hopen of er een aparte slaapkamer met 2-persoonsbed bij zit.
Die muts staat mij ook goed trouwens (vind ik zelf dan )
Issie niet te groot voor jou?
Ik vind die blauwe muts van mij met klep jou eigenlijk het leukst staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |