heb ik iets gemist?quote:Op maandag 8 januari 2007 00:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
En dan de reclame op de radio voor dat wanstaltige ding "enorme snowramp"
dacht ik dus ookquote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 10:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik kijk elke dag naar de sportschool. Telt dat ook?
Ja weet ik.quote:Op maandag 8 januari 2007 11:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Maar je weet toch wie het zegt hè?![]()
Wat voor jaarlijkse pokkemutaties?
Ik zie zelfs een toename aan zonlicht!quote:Op maandag 8 januari 2007 11:06 schreef Juup© het volgende:
Heej het is droog, ik ga de honden uitlaten.
nu nog?quote:Op maandag 8 januari 2007 11:05 schreef Juup© het volgende:
Bij het Piazza.
Blehgquote:Op maandag 8 januari 2007 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja weet ik.
Veranderingen in pensioenpremies, zorgpremies, bijtelling, reiskosten, etc. Allemaal in januari
Blij toe dat we maar met 30 man zijn![]()
Dat móet??quote:Op maandag 8 januari 2007 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik blij omdat ik meer salaris krijg vanaf deze maand, was ik even vergeten dat ik pensioenpremie moet gaan betalen vanaf januariDag extraatje
![]()
volgens mij niet verplicht maar wel beetje dom om het niet te doen..quote:Op maandag 8 januari 2007 11:43 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat móet??
Ik ga dus echt geen pensioenpremie betalen als ik een vaste baan heb
Zet het lekker op m'n eigen spaarrekening want ik vertrouw die pensioenfondsen voor geen cent.
Hoezo dom? Als je het op je eigen spaarrekening zet en dat geld niet voor andere dingen gaat gebruiken dan ben je denk ik beter afquote:Op maandag 8 januari 2007 12:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
volgens mij niet verplicht maar wel beetje dom om het niet te doen..
Maar idd. je kunt ze niet vertrouwen die pensioenboeren..
áls ja...quote:Op maandag 8 januari 2007 12:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hoezo dom? Als je het op je eigen spaarrekening zet en dat geld niet voor andere dingen gaat gebruiken dan ben je denk ik beter af![]()
ik doe dat al jaren, eenmaal gewend merk je er weinig van tot je 65equote:Op maandag 8 januari 2007 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
Mja, dan ben ik maar dom
Maar ik ga toch in het pensioenfonds![]()
daarom, en de premiehoogte valt wel mee voor iemand van 25 gelukkigquote:Op maandag 8 januari 2007 13:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik doe dat al jaren, eenmaal gewend merk je er weinig van tot je 65e
hier ook wel, maar das een kwestie van onderhandelen bij aannamequote:Op maandag 8 januari 2007 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daarom, en de premiehoogte valt wel mee voor iemand van 25 gelukkig
Dat is toch dat je dan een jaar op je ass kan gaan zitten enzo?quote:Op maandag 8 januari 2007 13:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
hier ook wel, maar das een kwestie van onderhandelen bij aanname
doe alleen niet mee met de nieuwste mislukking: de levensloop regeling.
Jij gaat jezelf bestwel tegenkomenquote:Op maandag 8 januari 2007 13:54 schreef FlowDesign het volgende:
Ik stort m'n geld wel op een rekening ergens in het buitenland
Of de belastingdienstquote:Op maandag 8 januari 2007 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij gaat jezelf bestwel tegenkomen![]()
nee schat, das spáren voor een jaar op je ass zitten. das net effe andersquote:Op maandag 8 januari 2007 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is toch dat je dan een jaar op je ass kan gaan zitten enzo?
Nah
Dat snap ik, honeybunny, dat je daarvoor moet sparen.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee schat, das spáren voor een jaar op je ass zitten. das net effe anders
dé mislukking van het milennium zeg ik je
ja, of heel erg dood.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:31 schreef FlowDesign het volgende:
50 kilo???
Als je dat weet te verkopen ben je binnen gek!
Stel mannetjes die even hun zoekgeraakte fifty keys op komen halen... oepsquote:
of mensen die je eventjes willen rippen...quote:Op maandag 8 januari 2007 14:55 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Stel mannetjes die even hun zoekgeraakte fifty keys op komen halen... oeps
Je kunt nu echt niet veilig over straat in je SdB outfit!quote:Op maandag 8 januari 2007 15:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
of mensen die je eventjes willen rippen...
Je hebt er toch ook wel eentje persoonlijk naar hem gestuurd hè?quote:Op maandag 8 januari 2007 15:12 schreef bleiblei het volgende:
SQ... Mijn collega's hebben ook allemaal een kaart van de Big Boss gehad.
Die arme man heeft dus minimaal 500 "persoonlijke" kaarten zitten schrijven.
Ik zal hem een mailtje sturenquote:Op maandag 8 januari 2007 15:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je hebt er toch ook wel eentje persoonlijk naar hem gestuurd hè?
Heb jij toevallig wél iets nuttigs gedaan vandaag?quote:
Je bedoelt zijn arme secretaressequote:Op maandag 8 januari 2007 15:12 schreef bleiblei het volgende:
SQ... Mijn collega's hebben ook allemaal een kaart van de Big Boss gehad.
Die arme man heeft dus minimaal 500 "persoonlijke" kaarten zitten schrijven.
Ja gewoon les gehad, deels nuttig, deels nutteloos.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Heb jij toevallig wél iets nuttigs gedaan vandaag?
Hoe laat was je opgestaan trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |