er stond: hier verderquote:
En dan de reclame op de radio voor dat wanstaltige ding "enorme snowramp"quote:Op maandag 8 januari 2007 00:22 schreef febster het volgende:
Die snowramp ziet er echt duf uit maar goed
Idd, sowieso, sneeuw bij 10 graden, dat zal gaan jaquote:Op maandag 8 januari 2007 00:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
En dan de reclame op de radio voor dat wanstaltige ding "enorme snowramp"
Niet perse voor het nieuwe jaar, edoch ben ik gisteren wel begonnen aan het 20 kilo afvalplan. De reden dat ik daar gisteren pas aan begonnen ben is dat lijnen in december KUT isquote:
koel plan, hoe ga you het aanpakken?quote:Op maandag 8 januari 2007 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet perse voor het nieuwe jaar, edoch ben ik gisteren wel begonnen aan het 20 kilo afvalplan. De reden dat ik daar gisteren pas aan begonnen ben is dat lijnen in december KUT is![]()
Verder ga ik aardiger doen en minder bier drinken. Maar ook dat heeft weinig met de overgang naar 2007 te maken
Geen tussendoortjes eten, 3 maal per dag gezond eten op normale tijdstippen en veel bewegen/sportenquote:
zo klinkt het helemaal niet leukquote:Op maandag 8 januari 2007 10:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Geen tussendoortjes eten, 3 maal per dag gezond eten op normale tijdstippen en veel bewegen/sporten![]()
Een klein beetje zoals FD hierboven al aangeeft. Met mijn eigen methode, enkele jaren geleden zelf verzonnen, helaas is Sonja er WEL rijk mee gewordenquote:
3 maal per dag is dus niet goed...quote:Op maandag 8 januari 2007 10:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Geen tussendoortjes eten, 3 maal per dag gezond eten op normale tijdstippen en veel bewegen/sporten![]()
Owneeeee, shit!! Dalijk klaagt Sonja Bakker me nog aan voor copyright schending!!!![]()
![]()
Doe es niet zo aggressief Amarantaquote:Op maandag 8 januari 2007 10:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
3 maal per dag is dus niet goed...
je moet juist wel tussendoortjes pakken echter gezonde tussendoortjes
heeft te maken met je vetverbranding, die hou je op een lijn door meerdere keren op een dag te eten...........
WEET ZELFS EEN KLEUTER!
Mensen zijn gewoon te lief voor zichzelf, daarom hebben ze moeite met afvallen.quote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Doe es niet zo aggressief Amaranta
De meeste kleuters weten dat namelijk nietEn de meeste volwassenen ook niet
12jarige dan....quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:21 schreef FlowDesign het volgende:
Sonja Bakker my ass!![]()
Alles wat die heks schrijft kan een kind van 12 nog wel bedenken
Ohja. Tuurlijkquote:Op maandag 8 januari 2007 10:44 schreef FlowDesign het volgende:
Blablabla... wat je eet enzo... jullie denken alleen maar aan eten. Zo val je natuurlijk nooit af.
Je moet gewoon lekker en gezond eten wanneer je wilt maar wel veel sporten.
Dus denk "sporten". Niet alleen maar "(dat mag ik niet) eten" dan gaat het denk ik wel beter![]()
Ik kijk elke dag naar de sportschool. Telt dat ook?quote:Op maandag 8 januari 2007 10:44 schreef FlowDesign het volgende:
Blablabla... wat je eet enzo... jullie denken alleen maar aan eten. Zo val je natuurlijk nooit af.
Je moet gewoon lekker en gezond eten wanneer je wilt maar wel veel sporten.
Dus denk "sporten". Niet alleen maar "(dat mag ik niet) eten" dan gaat het denk ik wel beter![]()
Wil je die kerstkaart nog hebben?quote:Op maandag 8 januari 2007 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohja. Tuurlijk
Lees dan es terug
Waar denk je nu aan?quote:Op maandag 8 januari 2007 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohja. Tuurlijk
Lees dan es terug
ik heb een pasje, das dan ookquote:Op maandag 8 januari 2007 10:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik kijk elke dag naar de sportschool. Telt dat ook?
voor mezelf sprekend zou ik wel een frikandel speciaal lusten.quote:
Nu?quote:
Sex dus.quote:Op maandag 8 januari 2007 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
[...] maar wil toch 2 keer pw figuurshapende exercises gaan doen
Zoiets
Maar je weet toch wie het zegt hè?quote:Op maandag 8 januari 2007 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nu?
Aan het feit dat ik wss 3 dagen FT bezig ben met de salarissen deze maand vanwege alle jaarlijkse pokkemutaties
En aan koffie
Maar even serieus: toen ik 23 kilo kwijt raakte heb ik mezelf helemaal de tering gesport, en dan heb ik het echt over 2-3 uren achter elkaar sporten en dat 3-4 keer per week, dus ga dan niet met een vingertje naar mij wijzen dat ik afvallen alleen met eten associeerBeen there, done that, en ik WEET wat er voor nodig is
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |