Dat was toch ook allang duidelijk. Bart vat het nu alleen even samen.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is heel duidelijk hoor. Bart vertelt via een kleine omweg een beetje hoe het programma gemaakt wordt en hoe er met de mensen wordt omgesprongen.
Goh, op je pik getrapt? Betreed iemand je terrein? Misschien mag jij na bart naar de shrinkquote:Op zondag 7 januari 2007 23:17 schreef HiDiHo het volgende:
Waar komen in godsnaam al die newbee's vandaan ?
Nee natuurlijk niet ( Hulde daarvoor overigens) Dit is de enige manier om de doortraptheid van deze gasten aan de wereld te tonen......gezien rechtszaken achteraf niet onverstandig.....quote:Op zondag 7 januari 2007 23:15 schreef scanman01 het volgende:
Zware kritiek op de programmamakers. En nog de streams niet zwart
Helemaal mee eens scanman , wel echt grote klasse dat de redactie dit laat zien maakt het verassend open eerlijk voor mijquote:Op zondag 7 januari 2007 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is heel duidelijk hoor. Bart vertelt via een kleine omweg een beetje hoe het programma gemaakt wordt en hoe er met de mensen wordt omgesprongen.
Sja, we zijn nou eenmaal wereldberoemd als de meest fantastische streamers die een goeie kijk op de zaak hebbben.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:17 schreef HiDiHo het volgende:
Niet erg hoorwelkom
Viel me gewoon op.
Meer dat hij min of meer gedwongen wordt dingen te doen om zo het programma gaande te houden. Dat is wat hij zegt. Doe je daar niet aan mee, dan heb je een groot probleem. Hij zegt heel veel nu... zware kritiek.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:15 schreef Miraaa het volgende:
Nee, hij krijgt een baksteen in zijn maag van dat achterbakse gelul, waar hij zelf heel de dag aan deel neemt, mevrouw.![]()
Lurkers die zich ook op zaten te vreten over de streams en nu hun ei kwijt willenquote:Op zondag 7 januari 2007 23:17 schreef HiDiHo het volgende:
Niet erg hoorwelkom
Viel me gewoon op.
Nee, ik ben geen natasia. hoe meer zielen hoe meer vreugd.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:18 schreef s0k het volgende:
[..]
Goh, op je pik getrapt? Betreed iemand je terrein? Misschien mag jij na bart naar de shrink
Dit is wel even wat anders dan dat stiekeme gedoe van BB.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:18 schreef farceman het volgende:
[..]
Helemaal mee eens scanman , wel echt grote klasse dat de redactie dit laat zien maakt het verassend open eerlijk voor mij
DGK_REDACTIE respect!
Wij dachten het idd al wel, maar het wordt nu dus ook echt uitgesproken. Ze zitten nog meer aan touwtjes dan ik dacht.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat was toch ook allang duidelijk. Bart vat het nu alleen even samen.
Oh. Oke. Zouden ze wat van kunnen leren daar binnenquote:Op zondag 7 januari 2007 23:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen natasia. hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Ja, daar doelde ik eigenlijk opquote:Op zondag 7 januari 2007 23:19 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Lurkers die zich ook op zaten te vreten over de streams en nu hun ei kwijt willen![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 23:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is wel even wat anders dan dat stiekeme gedoe van BB.![]()
idd Huldequote:
10 COS in 24 uur........ DGK heeft gewoon permanent bovenaan gestaan in de Active Topicsquote:Op zondag 7 januari 2007 23:17 schreef HiDiHo het volgende:
Niet erg hoorwelkom
Viel me gewoon op.
Die blijft in de plaats van Bart. Eerlijk en recht door zee die hond.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:21 schreef RTM1988 het volgende:
waneer gaat benji eigenlijk weg?
Dat ookquote:Op zondag 7 januari 2007 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
10 COS in 24 uur........ DGK heeft gewoon permanent bovenaan gestaan in de Active Topics![]()
Hier nog een. Zowiesoquote:Op zondag 7 januari 2007 23:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd Hulde![]()
(nu nog normaal beeld en ik ben helemaal happy)
Maar doelt ie nou op meewerken op aandringen van "achter" of van de medebewoners?quote:Op zondag 7 januari 2007 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Angelique wilde waarschijnlijk niet meewerken en zit daarom nu thuis.
Dat geeft ie dus aan, dat daar het conflict zit......quote:Op zondag 7 januari 2007 23:22 schreef Lieve het volgende:
. Bart moet maar eens autentiek worden
ik ben toch ondertussen geen newbie meer ??????quote:Op zondag 7 januari 2007 23:17 schreef HiDiHo het volgende:
Niet erg hoorwelkom
Viel me gewoon op.
Dat soort dingen doe je ook pas als je met een stel mensen zit die de moeite waard zijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:23 schreef Black_king het volgende:
Bart krijgt de raad zijn frustraties uit te spreken. Ik geloof niet dat hij daar zin in heeft.
Imho: "Achter"quote:Op zondag 7 januari 2007 23:24 schreef ruby het volgende:
[..]
Maar doelt ie nou op meewerken op aandringen van "achter" of van de medebewoners?
quote:Op zondag 7 januari 2007 23:17 schreef farceman het volgende:
Ben echt helemaal met Bart eens en daar kan hij niks aan doen en de redactie ook niet'typische gevalletje van klaar ermee. Helaas jammer maar Bart is te normaal en eerlijk persoon hiervoor
je voelt je aangesproken, dus je bent nu nog even newbequote:Op zondag 7 januari 2007 23:24 schreef petraa het volgende:
[..]
ik ben toch ondertussen geen newbie meer ??????![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |