denk niet dat ze zich er aan (moeten) wagen, mar een mooi nummer is het welquote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hijo de La Luna
Zó iets moet X6 doen(mp3 is legaal trouwens, van site v/d artiest)
Idd, ik denk dat de jury dan ook moeite krijgt met het bepalen of de uitspraak goed wasquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:59 schreef SpecialGuest het volgende:
Respect als ze dat doen, maar ik zie eigenlijk niet zo gauw iemand iets anders dan Nederlands of Engels zingen.
Zong JK niet 2 in Papiamento?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:59 schreef SpecialGuest het volgende:
Respect als ze dat doen, maar ik zie eigenlijk niet zo gauw iemand iets anders dan Nederlands of Engels zingen.
Ja dat snap ik ook! En dat toen bleek dat het een speechje was om op hem te stemmenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:07 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
JK, Zingen?![]()
Hij rapte inderdaad onverwachts iets Papiaments, maar dat was 'geïmproviseerd'.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
JK was toch ook met die lelijke zelfgemaakte kleding?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Z'n smiley pak was m'n favoriet
[afbeelding]
![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Z'n smiley pak was m'n favoriet
[afbeelding]
![]()
Faute couture.quote:
Scherp.quote:
Hij had wel zijn eigen stijl ja, zijn eigen afschuwelijke stijl.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond JK altijd leuk, had z'n eigen stijl.
Vond het wel bij 'm passen eigenlijk. De kleding was niet mooi, maar tenminste wel origineelquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij had wel zijn eigen stijl ja, zijn eigen afschuwelijke stijl.
quote:Welke Jonge Solist is jouw favoriet?
A) Christian 11%
B) Richy 26%
C) Sharon 63%
2475 stemmen
Maar dat kunnen zowel de Christian, Richy als Sharon fansquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:09 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Dat zegt ook niet zoveel. Als je je cookie weggooit kun je gewoon nog een keer stemmen.![]()
Dat zie je mij ook nergens bewerenquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:14 schreef SpecialGuest het volgende:
Mja, de xfactor.nl-bezoekers lijken niet altijd representatief te zijn voor alle stemmers.
Die pollsquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:17 schreef SpecialGuest het volgende:
I know. Trouwens, jammer dat er geen polls zijn op kindertent.com en jeugdjournaal.nl. Die gaven vorig jaar ook altijd zo'n lekker vertekend beeld.
Breezah's op fok!quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Die polls. Misschien toch maar weer een polltopic openen, waarin we ze verzamenlen, wie weet dat het wat aantrekt.
Ja, maar niet lang meer...quote:Op donderdag 11 januari 2007 02:51 schreef superhero87 het volgende:
Iemand nog wakker?
Je zou gaan chillenquote:
quote:Welke Oudere Solist is jouw favoriet?
A) Anja 40%
B) Dorine 33%
C) Melanie 27%
113 stemmen
Kijk nu eens.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:38 schreef superhero87 het volgende:
[..]
en terecht, de tussenstand..
Je ziet toch zo dat er met die poll gesjoemeld is, het laatste uur gaat 90% van de stemmen naar Melaniequote:
Ach ja, bij het echte stemmen mag je ook meerdere keren je stem uitbrengen. Maar je hebt gelijk dat deze polls helemaal niks zeggen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Je ziet toch zo dat er met die poll gesjoemeld is, het laatste uur gaat 90% van de stemmen naar Melanie!
ze is docent op een grote middelbare school...quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:17 schreef BVO het volgende:
Het valt me wat Anja betreft eigenlijk heel erg mee, ervan uitgaande dat vooral het jonge publiek die site bezoekt.
Ik wou al zeggen, die halve school heeft gewoon voor haar gestemdquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:42 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
ze is docent op een grote middelbare school...
Dat wist ik helemaal nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:42 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
ze is docent op een grote middelbare school...
Nou, er hoeven met deze poll maar 50 man te stemmen en ze staat bovenaanquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat wist ik helemaal niet!
Zo groot is de school trouwens niet hoor, man of 1000.
calvijn is best groot hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat wist ik helemaal niet!
Zo groot is de school trouwens niet hoor, man of 1000.
Ze zit heul niet op het Calvijnquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:23 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
calvijn is best groot hoor
nietquote:
Uhu, Erasmiaans Gymnasiumquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:26 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
niet
ik dacht dat gehoord te hebben
waar dan?
Wel in rotterdam toch
Het was m dus afgeraden om Purple Rain te doenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.tmf.nl/mediaplayer/index.php?id=3579&channel=tv
Ruben bij TMF...
Zonderquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het was m dus afgeraden om Purple Rain te doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |