Klopt, ik had ook het idee dat het iets te hoog was.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:31 schreef SpecialGuest het volgende:
Het "oehoe" van X6 was écht veel te hard t.o.v. de leadzang. Ik hoop dat ze die microfoons de volgende keer wat beter afstellen.
Zó erg. En ik vond nog wel dat ze het zo goed deed voor de liveshows.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:32 schreef Fir3fly het volgende:
"Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjj meisssssssiessssssssssss"![]()
.
Er is verder geen reet op tvquote:Op maandag 8 januari 2007 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
zzijn jullie weer aan het kijken?
Ik ook, heel jammer dat ze het zo verpestquote:Op maandag 8 januari 2007 21:34 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Zó erg. En ik vond nog wel dat ze het zo goed deed voor de liveshows.![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
zzijn jullie weer aan het kijken?
Toch vreemd dat er echt publiek voor niks in die studio gaat zitten op zondag dan.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:10 schreef Stereotomy het volgende:
En trouwens, Live my ass. Er is gewoon 1 liveshow geweest, uitgezonden over 2 dagen.
Zelfde publiek, of hebben die mensen ook 2 dagen allemaal exact hetzelfde aanquote:Op maandag 8 januari 2007 22:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Toch vreemd dat er echt publiek voor niks in die studio gaat zitten op zondag dan..
Die krijgen een uur durende promo voor Dancing On Ice te zienquote:Op maandag 8 januari 2007 22:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Toch vreemd dat er echt publiek voor niks in die studio gaat zitten op zondag dan..
Jaahaaaa. Jesus, je blijft je punt herhalen.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zelfde publiek, of hebben die mensen ook 2 dagen allemaal exact hetzelfde aan
Jahaaa, jezus, jij ookquote:Op maandag 8 januari 2007 22:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jaahaaaa. Jesus, je blijft je punt herhalen.
quote:Op maandag 8 januari 2007 22:10 schreef Stereotomy het volgende:
En trouwens, Live my ass. Er is gewoon 1 liveshow geweest, uitgezonden over 2 dagen.
Do you want to take the blue or the red pillquote:Op maandag 8 januari 2007 22:29 schreef Lynx666 het volgende:
Volgens mij zijn er helemaal geen liveshows en is alles computergeanimeerd
I'll take the blue pill.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:32 schreef chansadres het volgende:
[..]
Do you want to take the blue or the red pill![]()
Ik neem ze allebei met een lekker biertje erbijquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:32 schreef chansadres het volgende:
[..]
Do you want to take the blue or the red pill![]()
Wat te denken van een toppertje of een soa'tjequote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:41 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik neem ze allebei met een lekker biertje erbij
Bellequote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hijo de La Luna
Zó iets moet X6 doen(mp3 is legaal trouwens, van site v/d artiest)
HDLLquote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hijo de La Luna
Dat haalt X6 nooit! (Zo hoog dus)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hijo de La Luna
Eén van mijn favoriete nummers ooit.. maar lijkt me niks voor X6.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hijo de La Luna
Zo tof is dat nummer nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Eén van mijn favoriete nummers ooit.. maar lijkt me niks voor X6.
Niet zozeer tof, maar wel erg mooi, was het eerste 'volwassen-liedje' dat ik mooi vond, ontdekte het toen ik 5 was ofzoquote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Eén van mijn favoriete nummers ooit.. maar lijkt me niks voor X6.
Misschien is het voor mij verpest doordat zo'n foute Spaanse popband het nummer ook heeft gedaan en het toen werd doodgedraaidquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:45 schreef BVO het volgende:
[..]Mijne ook
.
Als je de originele versie hoort, is hij nog mooier, Zhenar.
denk niet dat ze zich er aan (moeten) wagen, mar een mooi nummer is het welquote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hijo de La Luna
Idd, ik denk dat de jury dan ook moeite krijgt met het bepalen of de uitspraak goed wasquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:59 schreef SpecialGuest het volgende:
Respect als ze dat doen, maar ik zie eigenlijk niet zo gauw iemand iets anders dan Nederlands of Engels zingen.
Zong JK niet 2 in Papiamento?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:59 schreef SpecialGuest het volgende:
Respect als ze dat doen, maar ik zie eigenlijk niet zo gauw iemand iets anders dan Nederlands of Engels zingen.
Ja dat snap ik ook! En dat toen bleek dat het een speechje was om op hem te stemmenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:07 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
JK, Zingen?![]()
Hij rapte inderdaad onverwachts iets Papiaments, maar dat was 'geïmproviseerd'.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
JK was toch ook met die lelijke zelfgemaakte kleding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |