EX-kandidaatquote:Op zondag 7 januari 2007 22:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Leuk gecopy/paste.
Nouja, die in 2000 was wel een zeer bescheiden hit dan, ik kende 'm pas van de laatste keer. Desalniettemin blijft Ruben de enige kandidaat met een nummer 1 hit op zak..
Dan lijkt die stem van die andere zanger verdacht veel op die van Ruben..quote:Op zondag 7 januari 2007 22:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dus Ruben heeft helemaal geen #1 op z'n zak.
Lang leve het internet.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Leuk gecopy/paste.
Nouja, die in 2000 was wel een zeer bescheiden hit dan, ik kende 'm pas van de laatste keer. Desalniettemin blijft Ruben de enige kandidaat met een nummer 1 hit op zak..
bij TOTP was het idd ook die dikkige donkere jongen met bril. Ben er nog bij geweest zelfs toen. Weet wel heel zeker dat het niet Ruben was.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dan lijkt die stem van die andere zanger verdacht veel op die van Ruben..
Ok, maar hoezo dachten wij dit dan?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
bij TOTP was het idd ook die dikkige donkere jongen met bril. Ben er nog bij geweest zelfs toen. Weet wel heel zeker dat het niet Ruben was.
Omdat Ruben de act Sunclub sinds 2 jaar ofzo doet en dus in elke discotheek die niets beters kon inhuren dit nummer mocht zingen.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:26 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ok, maar hoezo dachten wij dit dan?
Dat is hem wel volgens mij!quote:Op zondag 7 januari 2007 22:27 schreef Mvnl het volgende:
Omdat Ruben de zanger was van de sunclub voor n tijdje, en summerjam hun bekendste nummer was... (ws zong ie wel op (boom boom) good time)
Wat mij ook weer goede hoop geeft voor Melanie.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:02 schreef BVO het volgende:
Komt natuurlijk ook door zijn sing/off plek de week eerder.
quote:Op zondag 7 januari 2007 23:45 schreef BVO het volgende:
Xfactor.nl meldt dat Christian deze week de meeste stemmen van allemaal had. Das wel opvallend.
Zoals ze zondag zingt, komt ze wel een paar rondes verder!quote:Op maandag 8 januari 2007 00:57 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Wat mij ook weer goede hoop geeft voor Melanie.
Waar heb je dat gelezen? ik kan het nergens vindenquote:Op zondag 7 januari 2007 23:45 schreef BVO het volgende:
Xfactor.nl meldt dat Christian deze week de meeste stemmen van allemaal had. Das wel opvallend.
Kun je ook iets over de rest zeggen, Mark?
Misschien dat er allemaal kwijlende bakvisjes op Christian hebben zitten stemmen.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:09 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen? ik kan het nergens vinden
en ik geloof er niks van
Er kan nog van alles gebeuren, vorig jaar leek het eerst ook heel duidelijk dat Floortje zou gaan winnen, zeker nadat Raffaëlla dat dipje had. Maar toch waren de halve finale en de finale zelf nog flink spannend.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:12 schreef Mvnl het volgende:
Ben ik overigens de enige die t niet écht spannend vind..
Oke, gister zat ik wel heeel erg te hopen dat Melanie mocht blijven, omdat ik haar graag nog een week langer zie, maar als t om de eindoverwinning draait lijkt t me nu al overduidelijk dat iig Richy, Anja, Hearts, Melanie en Christian niet als winnaar uit de strijd komen..
(Dorine zie ik op sympathie en gimmick-gehalte nog ver komen, X6 lijkt me zondermeer gegarandeerd de finale halen, Sharon ws ook wel)
quote:Op maandag 8 januari 2007 14:09 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen? ik kan het nergens vinden
en ik geloof er niks van
http://www.rtl.nl/(/shows(...)aller_liveshow_2.xmlquote:Christian meeste stemmen
In tegenstelling tot vorige week had Christian deze keer de meeste stemmen van allemaal. Dolblij én opgelucht ging hij, veilig deze keer, naar de Red Room om te ontspannen met de andere kandidaten die door zijn naar Liveshow 3.
bijzonder vreemd dat ze dit op de site neerzetten....quote:Op maandag 8 januari 2007 14:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[..]
http://www.rtl.nl/(/shows(...)aller_liveshow_2.xml
Vond ik eigenlijk niet zo opvallend, hij deed het naar mijn mening het beste van allemaal zaterdag. Ik vond Sharon ook beduidend minder dan voorgaande weken.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:45 schreef BVO het volgende:
Ja, het nummer wat Sharon zong was te hoog gegrepen voor haar stem. Zo'n nummer is eerder bestemd voor mensen als Leona Lewis of Mariah Carey, Mary J Blige...quote:Op maandag 8 januari 2007 14:43 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vond ik eigenlijk niet zo opvallend, hij deed het naar mijn mening het beste van allemaal zaterdag. Ik vond Sharon ook beduidend minder dan voorgaande weken.
Waarom? Het werkt stemmen (op andere kandidaten) in de hand. Ka-chingquote:Op maandag 8 januari 2007 14:39 schreef superhero87 het volgende:
[..]
bijzonder vreemd dat ze dit op de site neerzetten....
True, True, maar volgens mij is dit niet eerder gebeurt...quote:Op maandag 8 januari 2007 14:44 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Waarom? Het werkt stemmen (op andere kandidaten) in de hand. Ka-ching.
dat dacht ik ook alquote:Op maandag 8 januari 2007 14:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Is dit niet een overijverige typer die niet goed heeft geluisterd en 'degene die nu weg mag kan ook degene zijn met de meeste stemmen' heeft opgevat als 'degene die nu weg gaat heeft de meeste stemmen'?
Gezien zijn optreden van zaterdag en de middelmatigheid van de rest geloof ik het wel.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:11 schreef Silver87 het volgende:
[..]
dat dacht ik ook al![]()
Kom op jongens, christian heeft echt niet de meeste stemmen hoor![]()
Daar zat ik ook al aan te denken. Vooral nadat Wendy er aan het begin op hamerde dat de volgorde waarin de namen genoemd werden niks zegt over het aantal stemmen, vind ik het té opmerkelijk dat dit op de site wordt vermeld.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Is dit niet een overijverige typer die niet goed heeft geluisterd en 'degene die nu weg mag kan ook degene zijn met de meeste stemmen' heeft opgevat als 'degene die nu weg gaat heeft de meeste stemmen'?
Ze staan soms zo bol van de fouten dat je haast zou denken van niet.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:55 schreef Lynx666 het volgende:
Worden de teksten die online worden geplempt dan niet gecontroleerd daar?
Heb jij weer gelijk inquote:Op maandag 8 januari 2007 17:56 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ze staan soms zo bol van de fouten dat je haast zou denken van niet.
Vind ik wel heel erg bizar jah dat ze dat vermelden....quote:Op zondag 7 januari 2007 23:45 schreef BVO het volgende:
Kun je ook iets over de rest zeggen, Mark?
En dan Henk-Jan met droge ogen beweren dat het heel goed was. Objectief gezien was het veel en veel valser dan wat Melanie zong.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:11 schreef SpecialGuest het volgende:
Wat zat Richy er verschrikkelijk naast.
quote:Op maandag 8 januari 2007 21:25 schreef Stereotomy het volgende:
RTL7 nu: valse bejaarde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |