Juve kan welquote:Op woensdag 22 april 2015 23:22 schreef hafcfan het volgende:
Dan krijg je 2 wedstrijden met Atleti dat niet wil en Juve dat niet kanBarca zou ook nog wel leuk om tegen Messi en co te mogen. Als het maar geen Bayern is. Saai en ga je er aan.
Heeft vooral met blessures te maken. Eerst Barzagli er lang uit en nu Cceres weerquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:27 schreef louter_genieten het volgende:
Durft Allegri eigenlijk het oude 3-5-2 in de CL niet meer te spelen?
komt dat doordat Asamoah er steeds niet bij is?
Is het al 100% zeker? Als het nog rond gemaakt moet worden weet je het nooitquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:14 schreef hafcfan het volgende:
Dybala dus binnen zoals ik al zei. Het wordt deze week rond gemaakt.
Gaan we regelen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Mooi man, willen jullie aub ook nog even van Barca winnen als het even kan?
Word tijd dat die titel weer een keer ergens anders heen gaat.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eens. Verwachtte finale dus Bayern - Real. Mooie pot.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:33 schreef Shreyas het volgende:
Nou Real Madrid heeft het geluk weer mee, die staan dus sowieso in de finale
quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat schijt Real heeft weer eens mazzel.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik schat Bayern hoger in dan Barca. Real Madrid - Juve wordt een eenzijdig potje.
quote:Op donderdag 23 april 2015 15:23 schreef Toto69 het volgende:
Bayern - Barca
Real - Juve
Finale Bayern - Real
quote:Op vrijdag 24 april 2015 16:41 schreef Nober het volgende:
Juventus 0-6 Real Madrid
Barcelona 0-4 Bayern Mnchen
Returns niet meer nodig.
Ik geef bij deze toe dat ik er naast zat met mijn voorspelling, maar sommige dingen in het voetbal zijn nou eenmaal niet te voorspellen, dat is wat voetbal juist zo leuk maakt.quote:
Ja das waar.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik geef bij deze toe dat ik er naast zat met mijn voorspelling, maar sommige dingen in het voetbal zijn nou eenmaal niet te voorspellen, dat is wat voetbal juist zo leuk maakt.
Ook dit is waar. Achterin is Barca ook niet zo geweldig. Er zullen wederom counter kansen komen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:55 schreef Morendo het volgende:
Als ik Allegri was zou ik me focussen op spelhervattingen, spelhervattingen en spelhervattingen. Maak gebruik van het lengteverschil.
Ik zie Juve best wat kans hebben.
Scorpion heeft wel gelijkquote:
Inderdaad, dat hou ik mezelf ook voor als positieve kant.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:01 schreef hafcfan het volgende:
Ook dit is waar. Achterin is Barca ook niet zo geweldig. Er zullen wederom counter kansen komen.
Khedira niet in de basis?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:43 schreef bianconeri het volgende:
Geruchten gaan dat Khedira naar Juve zou komen.
Dan kun je je geld toch beter besteden, die komt toch niet in de basis. Leuk voor op de bank, niets meer.
Die gaat weg dus snap je punt niet.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:06 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Want Pirlo is het hele seizoen lang topfit idd.
Khedira in de basis bij Juve? Je denkt toch niet echt dat die in de basis zou komen?quote:
Lekker boeiend? Pirlo is toch bagger, alleen qua techniek soms nog eens wat leuk.quote:
Ik heb ook altijd hetzelfde gedacht zoals dat jij nu verwoord: Wat is zo byzonder aan die hele Khedira? Ik heb dat nooit zo begrepen dan dat het als een 1/2 Argentijn uitziet met dat 'Pampas' lange haar (en haarbandje)quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:40 schreef bianconeri het volgende:
Wordt melding gemaakt dat Khedira al door medische keuring is....
Serieus waarom halen ze die kerel? Ok voor breedte is het een prima aanwinst. Maar verder?
Kan mij ook niet voorstellen dat Khedira lekker op bankje wil zitten.
Pirlo is echt toe aan zijn pensioen. Toen hij net bij Juve kwam liet hij nog veel moois zien, maar vorig jaar en ook dit jaar laat hij gewoon zo ontzettend weinig zien. Dit kan gewoon echt niet meer bij een topclub als Juve. Hij is niet goed genoeg meer om echt mee te doen bij een club als Juve. En dat al een tijdje niet meer.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:58 schreef louter_genieten het volgende:
stopt met voetballen of? even gemist wat mn favo voetballer gaat doen.
Ik vond hem wel goed voetballen en dat zal hij nog wel hebben.quote:Op zondag 31 mei 2015 11:51 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb ook altijd hetzelfde gedacht zoals dat jij nu verwoord: Wat is zo byzonder aan die hele Khedira? Ik heb dat nooit zo begrepen dan dat het als een 1/2 Argentijn uitziet met dat 'Pampas' lange haar (en haarbandje)
get over itquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:59 schreef hafcfan het volgende:
Geen traan meer over. Levenslang voetbal litteken getekend . Meer valt er niet over te zeggen hadden we de finale maar niet gehaald wat een pijn.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:59 schreef hafcfan het volgende:
Geen traan meer over. Levenslang voetbal litteken getekend . Meer valt er niet over te zeggen hadden we de finale maar niet gehaald wat een pijn.
ja joh, verliezen van zo'n walgelijke clubquote:Op zondag 7 juni 2015 00:20 schreef wolfrolf het volgende:
get over it
Er kan er maar 1 de winnaar zijn
Alsof je 0 prijzen hebt gewonnen dit seizoen
Zo voelt dat op de avond zelf en misschien de dagen erna, maar Juventus heeft zich uitstekend gepresenteerd in de CL in 2014/2015 en zelfs in de finale tegen het beste team ter wereld hebben ze in fases heel behoorlijk meegedaan.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:59 schreef hafcfan het volgende:
Denk dat een groot deel van de jongere generatie ze vooral van het omkoopschandaal kent.quote:Juventus is de meest bekende club uit Itali en dit komt mede door de vele prijzen en bijzondere spelers die het heeft ondergebracht
Muah ze wonnen de CL daarna nog een keertje. Van Ajax terwijl ze vol onder de doping zatenquote:Op zondag 7 juni 2015 13:02 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat Juve zoveel CL-finales heeft verloren is een straf van God voor het juichen van Platini tijdens de finale bij het Heyzeldrama in 1985. De Vloek van Platini hangt nog steeds boven Juve.
Los daarvan had ik het Juve wel gegund, maar Barcelona was gewoon beter
Dat was een foutje van God..hij liet zijn eigen godenzonen in de steek.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah ze wonnen de CL daarna nog een keertje. Van Ajax terwijl ze vol onder de doping zaten
Dat oude logo had een historie tot 1991 slechts...quote:Op maandag 16 januari 2017 23:50 schreef hafcfan het volgende:
Wat een walgelijk logo. Nu al honderden reacties gelezen en nog niet een positief. Hoe kun je dit bedenken terwijl je al een tof logo hebt vol met historie.
Bijdeze.quote:Op maandag 16 januari 2017 23:50 schreef hafcfan het volgende:
Wat een walgelijk logo. Nu al honderden reacties gelezen en nog niet een positief. Hoe kun je dit bedenken terwijl je al een tof logo hebt vol met historie.
Ben ik mee opgegroeid. Europa cups mee gewonnen en CL finales verloren. En de kleuren/stads symbool zaten erin. Perfect dus.quote:Op maandag 16 januari 2017 23:52 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat oude logo had een historie tot 1991 slechts...
Ik heb nog van die mooie bolle stickers van dat logo, ik ga ze zo vacuum verpakken zodat ik ze kan bewaren tot het einde der tijden.quote:Op maandag 16 januari 2017 23:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ben ik mee opgegroeid. Europa cups mee gewonnen en CL finales verloren. En de kleuren/stads symbool zaten erin. Perfect dus.
Als je kijkt naar de logo's uit de jaren '60 lag daar al de grondslag voor de logo's sinds 1991. Dit is nieuwe minimalistische bullshit zonder symboliek.quote:Op maandag 16 januari 2017 23:52 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat oude logo had een historie tot 1991 slechts...
Ik vind het nieuwe Manchester City logo wel mooi eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 06:12 schreef Vasion het volgende:
Het ManCity-logo is al verneukt en nu ook Juve
Wat is er chinees aan danquote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:21 schreef hafcfan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We zijn gewoon een Chinees reclamebord. Wat een schande dit![]()
![]()
Nu kan ik nooit meer een shirt of iets anders halen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:21 schreef hafcfan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Niks mis meequote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:21 schreef hafcfan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Dat onderste shirt is toch kei mooi?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 16:21 schreef hafcfan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ik vind de gouden randjes en die dubbele streep door het midden mooi. Het 'J' logo van Jeep wat minder, maar verder prima.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:48 schreef Rabieluh het volgende:
Naja, het went wel, werken aan die 4e ster.
Over een paar jaar kijken we alleen nog maar naar de chinese competitie die dan uit 40 teams bestaat met iedere dag van de week wedstrijden.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 19:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind de gouden randjes en die dubbele streep door het midden mooi. Het 'J' logo van Jeep wat minder, maar verder prima.
En ach, het is Juventus maar he. Italiaans voetbal is toch irrelevant.
Studio Sport met de loempia's op schoot.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:10 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Over een paar jaar kijken we alleen nog maar naar de chinese competitie die dan uit 40 teams bestaat met iedere dag van de week wedstrijden.
Voetbal is echt verneuktquote:Op dinsdag 17 januari 2017 20:10 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Over een paar jaar kijken we alleen nog maar naar de chinese competitie die dan uit 40 teams bestaat met iedere dag van de week wedstrijden.
Meen je nietquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:48 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind eigenlijk wel een mooi nieuw logo. Modern, simpel, efficint. Deze verandering is uiteraard vooral gericht op de merchandising. Met dit logo kun je veel meer kleding verkopen aan de niet-supporters.
Als dat je doel is kan je toch gewoon een casuallijn opstarten?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:48 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind eigenlijk wel een mooi nieuw logo. Modern, simpel, efficint. Deze verandering is uiteraard vooral gericht op de merchandising. Met dit logo kun je veel meer kleding verkopen aan de niet-supporters.
Werkt toch minder goed lijkt me. De gemiddelde niet-supporter zal toch sneller zo'n shirtje kopen als hij/zij regelmatig iemand met een shirt met het nieuwe logo erop ziet lopen, wat het geval zal zijn aangezien de supporters het toch wel kopen.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:21 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Als dat je doel is kan je toch gewoon een casuallijn opstarten?
Ik denk persoonlijk dat die groep die jij nu bedoelt al redelijk klein. Waarom zou men nu ineens massaal een juve shirt willen omdat het logo gewijzigd is?quote:Op woensdag 18 januari 2017 19:22 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Werkt toch minder goed lijkt me. De gemiddelde niet-supporter zal toch sneller zo'n shirtje kopen als hij/zij regelmatig iemand met een shirt met het nieuwe logo erop ziet lopen, wat het geval zal zijn aangezien de supporters het toch wel kopen.
De officile website is de goedkoopste manier, maar dan heb je wel een Juventus clubkaart nodig en dat kost al wat geld. Via andere sites betaal je echt stukken meer. Is ook bijna altijd uitverkocht, dus weinig kans dat je het via de vrije verkoop krijgt.quote:Op maandag 26 november 2018 11:29 schreef Der_Peemann het volgende:
Hallo, ik wist niet goed waar het te vragen. Maar een vriend van mij en zijn zoontje willen 29-12 graag naar Juventus - Sampdoria, weet iemand hier een manier om aan kaartjes te komen zonder dat het een te exorbitant bedrag wordt? Kan ook via een facebook-groep zijn ofzo bijvoorbeeld. Je kunt me natuurlijk een prive-berichtje sturen.
twitter:InterYaLautaro twitterde op woensdag 24-07-2019 om 13:47:47Juventus 0-1 Inter (De Ligt Own Goal) 😄Great corner from Sensi and flick on from Gagliardini https://t.co/hBIja0ZB4n reageer retweet
quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:10 schreef Tarado het volgende:
blij dat het geld al binnen istwitter:InterYaLautaro twitterde op woensdag 24-07-2019 om 13:47:47Juventus 0-1 Inter (De Ligt Own Goal) 😄Great corner from Sensi and flick on from Gagliardini https://t.co/hBIja0ZB4n reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |