Ik slaap zo'n beetje zo fout als het maar kan als ik die site mag gelovenquote:Op zondag 7 januari 2007 21:57 schreef tulpje6 het volgende:
http://www.openbaringen.nl/slaaprichting.html
Op deze site kun je je ideale slaaprichting uitrekenen. Is afhankelijk van je geboortejaar en als er uit je geboortejaar komt dat je een oostelijk type bent ben je spiritueler dan het materialistische westelijke type en dan moet je naar ergens tussen het zuiden en het oosten slapen. Ben je westelijk dan moet je naar het westen slapen.
Nouuuuu ik ben een westelijk type, ik wil een oostenlijk type zijnWel kut want mn vriendje moet dan in een andere richting slapen dan ik volgens die test
Dat wordt nog lastig als we gaan samenwonen
![]()
Oja er staat dat je NOOIT met je hoofd naar het noorden mag slapen.
Is die site door een 14 jarige gothic gemaakt?quote:Er mag nooit een spiegel in de slaapkamer hangen ! Liefde kan je dan wel op je buik schrijven. Het zelfde geld voor een tv, immers een tv-scherm heeft dezelfde werking als een spiegel.Een spiegel is de toegang tot de vierde dimensie. Nee inderdaad horrorfilms zijn niet helemaal flauwekul.
Is het niet zo dat de meeste bedden een beetje schuin staan? Je voeten horen aan de lage kant te liggen.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:53 schreef tulpje6 het volgende:
Ik kwam de eerste nacht toch een stuk minder snel in slaap, omdat ik er toch aan moest wennen dat ik nu met mn hoofd lag waar normaal mn voeten lagen (dan heb je ook meteen het idee alsof je hoofd omlaag ligt ofzoherkent iemand dat? hehe). Lag ineens heel onnatuurlijk.
[/sub]
Dat weet ik niet; maar waarschijnlijk gewoon door iemand die er op een andere manier mee bezig is dan de doorsnee mens.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:12 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Is die site door een 14 jarige gothic gemaakt?
Denk het niet bij de meeste bedden. Alleen van die dure ergonomische verstelbare bedden denk ik, van die Hastens ofzo.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:14 schreef Pendri het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de meeste bedden een beetje schuin staan? Je voeten horen aan de lage kant te liggen.
misschien is het makkelijker om je kussen gewoon op je voeteneind te leggen?quote:Op zondag 7 januari 2007 23:02 schreef Pendri het volgende:
Zo, ik heb m'n bed even omgegooid. Vannacht ligt mijn hoofd naar het noorden. Eens kijken hoe dat gaat.
quote:Op zondag 7 januari 2007 23:05 schreef P8 het volgende:
[..]
misschien is het makkelijker om je kussen gewoon op je voeteneind te leggen?![]()
ik slaap sowieso altijd prima! hoe en waar ik ook lig
Ik opzich ook vaak wel (ik moet alleen niet op een luchtbed liggen dat is kut :-p), t heeft er nu miss vooral ook mee te maken dat ik in 1 en hetzelfde bed anders ga liggen. Je bent dan gewoon gewend om in dat bed en in die kamer op een bepaalde manier te slapen, en nu slaap je dan ineens met je hoofd waar normaliter je voeten liggen en zie je boven je het schuine dakraam wat je normaal vanuit de verte zag. Das gewoon het rare eraan. Dat zal het voornamelijk zijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:05 schreef P8 het volgende:
[..]
misschien is het makkelijker om je kussen gewoon op je voeteneind te leggen?![]()
ik slaap sowieso altijd prima! hoe en waar ik ook lig
Ga mij ff allemaal vertellen wat ik niet mag. Hoezo domme site.quote:Er mag nooit een spiegel in de slaapkamer hangen ! Liefde kan je dan wel op je buik schrijven. Het zelfde geld voor een tv, immers een tv-scherm heeft dezelfde werking als een spiegel.Een spiegel is de toegang tot de vierde dimensie. Nee inderdaad horrorfilms zijn niet helemaal flauwekul.
De slaapkamer mag nooit gesitueerd zijn boven een keuken, douche of toilet.
Er mag nooit een hoek van bv een hoek of een kast gericht zijn op het bed.
Je voeten mogen niet naar de deur wijzen als je in bed ligt. Ook mag je bed niet tegenover de deur geplaatst zijn.
Je mag niet slapen onder balken of onder een schuin dak.
In je slaapkamer mag geen elektronica zoals een mobieltje aanwezig zijn, en je mag nooit een tv in de slaapkamer plaatsen.
Ook mag er in de slaapkamer geen water of wasbak aanwezig zijn.
Een bed mag niet bestaan uit 2 matrassen.
Niet voor iedereen is een waterbed goed ! Eigenlijk is een waterbed alleen goed als je bent geboren in een houtjaar.
whehe ik heb alleen geen waterbed of dubbel matras, verder zou ik aan zware insomnia moeten lijden volgens je stukjequote:Op zondag 7 januari 2007 23:25 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ga mij ff allemaal vertellen wat ik niet mag. Hoezo domme site.
Tegenover het zuiden.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:31 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik slaap altijd slecht in en wordt nauwelijks wakker...
moet ik nu ook mijn bed omdraaien en ik heb geen kompas
waar zit het noorden ook alweer
Trafo's?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:49 schreef merlin693 het volgende:
Draai apparatuur die Trafo's bevat eens 90 graden !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |