abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 januari 2007 @ 19:38:37 #51
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_45447974
Zeg hebben jullie dat ook, dat je een ontzettende bleke kop krijgt?

Bij mij begon dat zodra ik vet ga verbranden en dan blijft het ook 't gaat niet meer weg
Ik heb al een bloedtest laten doen bij mijn huisarts voor ik hier heen kwam, maar weg gaat 't nog steeds niet
Volgens mijn huisarts moest ik 't aanzien en ging 't vanzelf wel weg, maar niet dus... Ik heb al een afspraak gemaakt met 'm voor als ik weer terug ben, maar ik ben wel erg benieuwd wat het is hoor.

* zwahiel sport de laatste tijd ook niet meer, wegens geld gebrek en omdat ik gewoon te moe ben...
Ik zit op een kantoor waar het met gemak regelmatig 44 graden wordt (plat dak, hele dag zon erop, geen airco!). Ik drink wel goed op mijn werk, maar dan nog die hitte is niet prettig om in te zitten. Ik merk dat meteen als ik thuis kom dan voel ik me veel beter. En dat terwijl ik normaal juist uitstekend tegen de hitte kan. Ik werk immers in een keuken thuis
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  Moderator woensdag 17 januari 2007 @ 20:26:59 #52
155227 crew  Guppy
dus
pi_45449765
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 19:38 schreef zwahiel het volgende:
Zeg hebben jullie dat ook, dat je een ontzettende bleke kop krijgt?

Bij mij begon dat zodra ik vet ga verbranden en dan blijft het ook 't gaat niet meer weg
Ik heb al een bloedtest laten doen bij mijn huisarts voor ik hier heen kwam, maar weg gaat 't nog steeds niet
Volgens mijn huisarts moest ik 't aanzien en ging 't vanzelf wel weg, maar niet dus... Ik heb al een afspraak gemaakt met 'm voor als ik weer terug ben, maar ik ben wel erg benieuwd wat het is hoor.

* zwahiel] sport de laatste tijd ook niet meer, wegens geld gebrek en omdat ik gewoon te moe ben... [/me]
Ik zit op een kantoor waar het met gemak regelmatig 44 graden wordt (plat dak, hele dag zon erop, geen airco!). Ik drink wel goed op mijn werk, maar dan nog die hitte is niet prettig om in te zitten. Ik merk dat meteen als ik thuis kom dan voel ik me veel beter. En dat terwijl ik normaal juist uitstekend tegen de hitte kan. Ik werk immers in een keuken thuis
[me=guppyfriend is altijd bleek, ook in de zomer...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 17 januari 2007 @ 20:51:03 #53
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_45450558
Oei.. ergens rond sinterklaas heb ik de koekjes herontdekt.. en sindsdien is m'n gezicht 2x boller en de rest wil ik niet eens weten
ik begin met maximaal twee koekjes per dag & gezond te eten.. niet een serieus dieet of zo.. als dat niet werkt sja dan moet ik misschien ook aan het sonja bakkeren

een paar weken voor de kerst dacht ik "nu ga ik weer fanatiek sporten" en uhm.. het is nu ietssss later en dat abonnement van de sportschool loopt door
veni vidi gebanned
  donderdag 18 januari 2007 @ 08:07:02 #54
24188 Belana
kloon van belana
pi_45461401
hier dus meer mensen die niet aan sporten toekomen
Ik probeer het nu met echt beduidend minder eten en veel water drinken, we zien wel ff
stormy waters...
sailin'
pi_45470237
Hallo allemaal Slank de lente in! Het is zowat lente

Ik ben de laatste weken aan het aanmodderen, beetje lijnen maar als ik trek kreeg gewoon iets nemen onder het mom van 'ach, zo dik ben je nou ook weer niet'. Ik heb echter vanochtend het een en ander opgemeten, conclusie; er móet echt iets vanaf Vergeleken met eerdere metingen zeker, het is nog nooit zo erg geweest

Dus maar weer met goeie moed 'begonnen'. Erg laat opgestaan, vandaag alleen nog maar een banaan, kiwi en nu cup a soup helder gehad. Ik merk dat ik overdag uitstekend kan lijnen maar 's avonds gaat het mis.

Ik heb nu een vraagje aan jullie; als ik nu verspreid over de dag iets minder kcal neem, kan het dan kwaad als ik 's avonds (zo tegen 22:00) nog een bakje muesli, soepje, banaan oid neem? Ik heb altijd begrepen dat je na het avondeten niets meer moet eten wil je goed afvallen. Maar dat hou ik gewoon echt niet vol.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2007 13:58:55 ]
pi_45470534
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 13:58 schreef heaven7 het volgende:
Hallo allemaal Slank de lente in! Het is zowat lente
Hoe lang is het geleden dat jij naar buiten hebt gekeken?
Hier is net een hijskraan omgewaaid.

Ik eet trouwens ook vaak om 10 uur nog iets kleins. Kan helemaal geen kwaad, als het maar niks ongezonds is. Dat 's avonds eten slecht zou zijn, is volgens mij alweer achterhaald. Bovendien is dat erop gebaseerd dat je om 10 of 11 uur naar bed gaat, maar als je langer opblijft is het niet meer dan logisch dat je weer trek krijgt.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_45471475
Dat is goed nieuws Ik ga flink wat cup a soup helder inslaan, dat vult wonder boven wonder best aardig

Dat van die lente bedoelde ik qua temperatuur Verders is het herfst!

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2007 14:29:11 ]
pi_45483899
Zo, nu heb ik vandaag 900 kcal gehad dus neem over een paar uurtjes een bakje magere yoghurt met muesli
pi_45501521
Dat is wel weinig hoor, dan zit je totaal op net wat meer dan 1000, weet je zeker dat je dat lang vol gaat houden?
Het mooi kotsende meisje.
pi_45503047
Als je je eten goed kiest zodat je wel gewoon genoeg mag eten (qua hoeveelheden) en je maaltijden goed over de dag verspreidt, is dat best vol te houden.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 16:20:53 #61
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_45508613
Dat bleke is echt ruk, ik heb 't sinds ik goed begonnen ben en 't gaat niet meer weg

Ik moet zeggen, serieus, hier in Chili is de verleiding veel minder! Echt!
A. je hebt hier niet op elke hoek een frietkraam, uit de muur eten is hier niet
B. Mars / snickers en andere rommel bestaat hier niet, hier hebben ze muslirepen en andere soorten, kitkat is hier wel, maar 't zijn allemaal mini's. Niet de grote zoals in NL
C. Hier zit niet op elke hoek een Mac / KFC of wat dan ook (net als een frietkraam) ook pizza's kun je hier niet zoveel eten
D. Meer restaurants, ik eet hier bijna elke dag uit, heel erg goedkoop (2 euro) en je hebt altijd de keuze uit drie gerechten, vlees, vis of vega. Met als bijgerecht rijst, puree of heel soms frietjes/gebakken aardappeltjes.
E. In een kroeg heb je geen nacho's of borrelhapjes, bestaan gewoon niet. Je hebt wel empenada's maar dat zijn deeg achtige koeken met groente en vlees erin, niet zo erg ongezond dus.

Het zijn een paar kleine punten, maar ik dacht er gisteren eens over na, en doordat ik hier al een half jaar zit mis ik niet eens die mars of die snickers. Ik mis wel wat bij het drinken Maar dat is zo op te lossen met een klein zakje dorito's. Overigens komen die zakken dorito's ( ) in grotes van 30 of 90 gram. Lang niet zo dodelijk als een 200 grams zak zoals in Nederland. Gewone chips is anders, die komt van 30, 100, 200, 250, 350, 500, 750 tot 1 kilogram zaken. Maar die at ik toch al bijna nooit.

Doordat de supermarkt ook vrij ver weg ligt heb je niet zovaak zin om er naar toe te gaan. Het enige wat ik koop wat slechter is, zijn die repen nepchocolade met mentos of soms met kersen vulling (errug lekker!) 's avonds wil je soms wel 's wat te eten, dan haal je een muslireep bij de buurtsuper of een zakje dorito's van 30 gram. Heb je je lekkere trek gestilt zonder alteveel slechts te eten.

Een half jaar zo zonder die 'zonden' doet wel goed. Ik ben nog altijd op gewicht, terwijl de laatste tijd bijna niet meer sport, ik eet regelmatig ijs (bij me in de buurt zit een ijskraam en die maken elke dag nieuw vers ijs en 't kost bijna niks! En ze hebben heerlijke koffie!) en trek ook regelmatig zakjes Dorito's open. Het is gek dat als je 't niet hebt je 't ook niet meer mis. In het begin kocht ik nog regelmatig koekjes of snoepjes, maar nu bijna nooit meer. Wel de standaard reep chocolade als ik eens per week of eens per twee weken naar de supermercado ga. De laatste dagen eet ik zelfs een broodje met slangkomkommer, sla en tonijn!

Point is, ik dacht altijd dat het moeilijk was om ervanaf te komen, maar het is eigenlijk best makkelijk. Ik ben benieuwd hoe het gaat als ik over een paar weken weer terug ben in de gemaksmaatschappij die Nederland heet
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_45514776
Ik heb me ook maar eens aangemeld. Hoop dat dit een soort van stok achter de deur is.
pi_45516415
Ik heb tegenwoordig dat ik me al schuldig voel als ik een stroopwafel ofzo neem
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_45517627
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 11:33 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Dat is wel weinig hoor, dan zit je totaal op net wat meer dan 1000, weet je zeker dat je dat lang vol gaat houden?
Nee, zeker niet maar ik stond pas om 11:30 op Vandaar.

Vandaag 6:15 op, bakje magere yoghurt op, 1 boterham (gewone) kaas, 250 gram italiaanse sla van de AH, 2 zelfgebakken koekjes En bord boerenkool met magere worst.
Dit is toch prima lijnen voor zo'n lange dag?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2007 21:13:17 ]
  Moderator zaterdag 20 januari 2007 @ 09:00:54 #65
155227 crew  Guppy
dus
pi_45527175
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 20:36 schreef Beach het volgende:
ik heb dat dus ook...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Vis een optie? zaterdag 20 januari 2007 @ 22:20:30 #66
70532 loveli
N
pi_45546001
Daar heb ik helaas totaal geen last van. Die eigenschap plus dat ik 'vroeger' totaal niet dik werd, breekt me nu een beetje op.
crap in = crap out
pi_45546460
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 20:36 schreef Beach het volgende:
Dat heb ik ook. Als ik eenmaal weet hoeveel calorieën iets bevat, denk ik daar elke keer aan als ik het ga eten. Helaas leer je dat ook weer onderdrukken na een tijdje.
pi_45550198
Zo, ik heb me ook aangemeld, ik heb geen uitgedacht plan, behalve dan 'beter voor mezelf zorgen'. 21 jaar, op kamers wonend, druk leven, maar moet nu maar eens meer tijd maken om bv. gezond te koken enzo (Dat is iig mijn goede voornemen voor 2007!) Ik weeg nu 71 kilo en 61 kilo is mijn streefgewicht, maar misschien is dat wat te hoog gegrepen... We'll see!
pi_45552538
Zo ik was behoorlijk goed bezig de afgelopen weken weer, maar gisteren....
brownies gemaakt (en ze waren wel heel erg lekker) en een halve zak chips op!!
Vandaag maar totaal niets ongezonds eten denk ik.... een "balansdag"
Het was echter wel lekker een keer ongezonde dingen eten
pi_45555339
Ik ben een halve kilo afgevallen deze week, tis niet veel, maar nu zit ik wel weer onder de 56 kg

En voor het eerst sinds tijden weer afvallen voelt ook gewoon lekker
  zondag 21 januari 2007 @ 14:04:35 #71
139770 Miasan
Roemer has it
pi_45558201
Een voorlopig tvp'tje
Ik ga me binnenkort denk ik ook maar eens aanmelden Ik wil eind april o.a. m'n buikje weghebben om mooi in een badpak-achtig kostuum te passen.
Eerst maar even verder zoeken naar afslanktips en een plan maken.
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
pi_45559109
vanavond hardlopen
hopenlijk gaat er dan weer wat vanaf
  Moderator maandag 22 januari 2007 @ 08:26:23 #73
155227 crew  Guppy
dus
pi_45570451
deze week moet maar eens een balansweekje worden. ik heb ook geen snoep of andere zooi in huis gehaald, alleen een restje pepermuntjes heb ik nog. nu moet ik alleen alle lekkere winkeltjes op het station weten te weerstaan.
wish me luck!
pi_45573029
ok heirbij: wish you luck!
pi_45591383
Ik was van het weekend weer aangekomen. Maar goed, ik update nog even niet, in de hoop dat het een tijdelijke schommeling was. Zo zwaar voel ik me namelijk nu niet, en ik heb gisteren en eergisteren weer gewoon 3x per dag redelijk gezond gegeten en bijna niks tussendoor gehad. Hopelijk trekt het dan wel weer bij.
Alleen vervelend dat ik me tot nu toe steeds bij mijn ouders heb gewogen, en ik daar pas over anderhalve week weer ben. Mijn eigen weegschaal geeft weer iets heel anders aan, dat is lastig te vergelijken.
pi_45594578
Het is een tijdje geleden, maar ik ben er ook weer. Schade van de feestdagen, en het lukt me nog niet zo om van het snoepen af te komen. De schade is niet zo groot, ik zit nu op 61 kilo en het streven is in ieder geval om weer ruim onder de 60 te komen.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 15:50:39 #77
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_45598889
Leuk, ik ben ziek: dan gaat t afvallen ineens wel snel . Weeg nu 71, vorige week nog 74..
pi_45601988
Ik ga me ook maar eens aanmelden.
Ik heb niet echt een plan, maar wil er gewoon een paar kilo afhebben voor de zomer.
Voor sporten heb ik op het moment echt weinig tijd dus het zal wel vooral van gezonder eten moeten komen .
“If a religion is defined to be a system of ideas that contains unprovable statements, then Gödel taught us that mathematics is not only a religion, it is the only religion that can prove itself to be one.”
Bertrand Russell
pi_45604538
Wij gaan vanavond een pizza halen. Niet echt goed voor m'n dieet, maar wel lekker.
Doet me denken aan mijn oude motto, van toen ik nog écht streng lijnde: je mag best af en toe iets ongezonds eten, als je er dan maar extra van geniet.

Ik hoef ook niet extreem snel of veel meer af te vallen. Ik ben op zich aardig in de buurt van mijn streefgewicht, vorig jaar rond deze tijd had ik niet eens durven dromen dat er zo veel vanaf zou gaan. Als ik nu met een beetje opletten weer terug kan komen op mijn laagste gewicht (56 kilo) ben ik al heel tevreden. Ik eet dus gewoon de rest van de dag zo gezond mogelijk, geen tussendoortjes, en na het avondeten alleen nog iets kleins. Dan mag ik van mezelf best 'normaal' avondeten. Maar goed, voor de zekerheid ga ik vanavond toch nog maar wat oefeningetjes doen, want een pizza quattro formaggi is natuurlijk wel het andere uiterste.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:52:13 #80
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_45605218
Goeie met die pza Mini_rulez, die heb ik ook altijd in mijn achterhoofd zitten. En lekker balansen

Ik ga zo ook 's een weegschaal op zoeken. Ik ben de laatste tijd verslaafd aan het raken aan broodjes tonijn Broodje (helaas wit, bruin is hier niet) klein beetje Remia Thousant Islands dressing erop smeren (dát hebben ze hier dan weer wel!), 3 plakken tomaat erop, 3 plakken slangkomkommer erop, tonijn erop, beetje peper beetje zout, klaar!
Daarna komt 't lekkerste: even het broodje op het fornuis opwarmen. Hier heb je zo'n roosters daarvoor vlam aan, broodje erop even omdraaien en de buitenkant is heerlijk krokant. Super lekker en eigenlijk behoorlijk gezond. Zo'n broodje vormt bij mij al een avondmaaltijd, samen met wat vers vruchtensapje en een yoghurtje
pi_45605754
Klinkt inderdaad lekker en gezond, zwahiel!
Hm, ik heb nog een blikje tonijn open... misschien ga ik je idee morgen eens na-apen.
pi_45621370
T gaat met mij nog niet zo goed...ben nog steeds niet weer op de 70 van voor de kerst gekomen!
pi_45627330
Vanaf vandaag kan ik eindelijk weer sporten

Dus veel cardio doen, dan gaan de kilo's er hopelijk weer af
  Moderator woensdag 24 januari 2007 @ 13:05:32 #84
155227 crew  Guppy
dus
pi_45627401
super, het gaat vast goed!
ik heb vanmorgen weer een uurtje gespind, nu maar snel aan mn schoolwerk beginnen!
pi_45632681
Vanavond ga ik eens aan de salade met tonijn, olijven en veel sla, heb besloten maar eens wat minder koolhydraten te gaan eten. Morgen ga ik voor het eerst sinds lange tijd weer naar steps. Over een week is mijn tentamenperiode afgelopen en begin ik met mijn stage en ik ben benieuwd wat voor eet/sport ritme ik dan ga krijgen.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_45639258
Hier gaat het tot nu toe nog niet echt goed Had mezelf voorgenomen maandag te beginnen en had verwacht dat het me wel zou lukken, maar elke keer als ik uit school kom heb ik zo'n trek en dan loop ik op utrecht centraal met al dat heerlijke eten en dan ga ik toch maar weer een broodje halen En nee.. dat is dan geen broodje gezond Gister studeerde mn vriend af dus daar was ook weer taart en allerlei lekkers wat ik natuurlijk ook niet af kon slaan.

Dus nu ga ik morgen maar in de herkansing. Morgen ook weer sporten dus hoop dat het dan goed komt. Als het begin er maar is he
pi_45654061
Je kunt op Utrecht CS bij de AH to go zakjes met kleine bolletjes wortel, bleekseldrij en radijs kopen. Ze hebben ook zakjes met stukjes fruit of andere stukjes rauwkost. Dat heb ik een tijdje gedaan als ik op Utrecht CS iets lekkers wilde gaan kopen. Dan heb je toch iets om te eten, maar tis gewoon gezond (en nog goedkoper ook).
pi_45655407
He dat was wel even jammer gister, in de sportschool mezelf gewogen en daar bleef ik steken op de 70, terwijl de laatste keer thuis (2 weken geleden ongeveer) 66 kg was Ik hoop dat het ligt aan de omstandigheden enzo, want anders zou het er wel heeeeel snel weer aankomen (en durf ik ook nooit meer wat lekkers te eten )
pi_45655574
Bah bah bah ik blijf maar hangen rond de 84-85
Terwijl ik eigenlijk 80 wilde wegen op 1 februari.
Hmm 5 kilo per maand eraf is toch niet haalbaar.
pi_45657249
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 09:10 schreef Quinazoline het volgende:
Je kunt op Utrecht CS bij de AH to go zakjes met kleine bolletjes wortel, bleekseldrij en radijs kopen. Ze hebben ook zakjes met stukjes fruit of andere stukjes rauwkost. Dat heb ik een tijdje gedaan als ik op Utrecht CS iets lekkers wilde gaan kopen. Dan heb je toch iets om te eten, maar tis gewoon gezond (en nog goedkoper ook).
Dat is wel een goed idee! Mn nieuwe voornemen: vanaf nu koop ik geen overheerlijke broodjes meer, maar alleen maar gezonde dingen die natuurlijk een stuk minder lekker zijn maar zo veel beter voor me.

Thanx!
pi_45657609
't Kan ook aan de weegschaal liggen hoor veiligheidsspeldje en aan het moment van de dag. Dat kan zo een paar kilo uitmaken.

5 kilo per maand is niet zo haalbaar nee, Beach, tenzij je heel veel overgewicht hebt (en zelfs dan is het gezonder om wat langzamer af te vallen, zodat het er ook af blijft. Ik zie je niet in de lijst in de OP staan, maar je bent toch al wel het een en ander kwijt?

Ik ben vanmorgen weer lekker naar steps geweest, ging echt lekker terwijl het toch al lang geleden was. Daarna heerlijk een kwartiertje in de sauna gelegen en nu zit ik aan de salade die over was van gisteren als lunch. Ik kan er weer tegenaan!
pi_45658451
gister niet naar sportschool geweest aangezien fiets weg was, maar nou maar ff proberen fiets te lenen van iemand, tis tever om te lopen, maar wil toch wel erg graag sporten
  Moderator donderdag 25 januari 2007 @ 15:35:44 #93
155227 crew  Guppy
dus
pi_45663518
gisteren werden er bij mij op de sportschool allemaal nieuwe crosstrainers, loopbanden en anders spul binnengebracht. super mooi! ik ga ze snel eens testen!
pi_45664032
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 15:35 schreef Guppyfriend het volgende:
gisteren werden er bij mij op de sportschool allemaal nieuwe crosstrainers, loopbanden en anders spul binnengebracht. super mooi! ik ga ze snel eens testen!
Dat is bij mijn sortschool dus ook, niet alleen nieuwe cardio-apparatuur, maar echt alles nieuw En eerst had je dus 2 zalen, 1 voor cardio en 1 voor kracht, en nou is alles dus verbouwd en zit alles gewoon door elkaar. Vanavond dus maar es ff in het echt bekijken en uittesten, deze kennis nou alleen nog maar uit nieuwsbiref nl
  Moderator donderdag 25 januari 2007 @ 16:14:09 #95
155227 crew  Guppy
dus
pi_45664628
gauw gaan testen dan
pi_45664837
Ja, ga vanavond, mn fiets was gejat, maar k heb hem weer gevonden, stond bij station,slot was opengebroken. Fiets staat nou bij fietsenmaker, maar kan hem zo weer ophalen, dus dan kan ik vanavond sporten
  Moderator donderdag 25 januari 2007 @ 16:26:05 #97
155227 crew  Guppy
dus
pi_45664987
ooh, mooi zo !!! het is inderdaad een hel ja, dat fietsengejat
pi_45674416
Iemand mn benen gezien?

Na bijna 2 maanden niet gesport te hebben vanavond weer naar sportschool geweest, 20 minuten op crosstrainer gestaan en 20 minuten op hoog tempo gefietst en daarna voelde ik mn benen amper meer, dus maar lekker in sauna gaan zitten En 40 minuten cardio voor zo'n luiwammes als ik vond ik nog best een prestatie, dacht echt dak het misschien 10 minuten zou volhouden

Nouja, maandag afspraak om ff schema op te stellen en dan maar ff proberen om het iig 2 keer per week vol te houden

Maar wel relaxed, hele sportschool is dus verbouwd, allemaal nieuwe apparaten en op sommige cardio-apparaten heb je zelfs tv-schermpje zitten Dus das wel erg lekker trainen, gaat tijd ook stuk sneller voorbij

Dus nou echt proberen om minimaal 2 keer per week te gaan en dan vooral cardio te doen en dan moeten die kilo's er van de zomer toch wel af zijn mag ik hopen
pi_45690938
Hierzo alweer 71 kg..dat is echt mijn steekgewicht geloof ik, voor de kerst bleef ik hier ook al zo lang op hangen!
Toen was ik eindelijk 70 maarja, toen kwamen die verrekte feestdagen
pi_45691595
Damn, ik heb echt spierpijn

Gister na het sporten voelde ik mn benen echt amper meer, maar nu kan ik dus amper lopen van de pijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')