abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 januari 2007 @ 16:53:04 #1
49361 Thedrummer
playing the drums all the time
pi_45112866
deeltje 2:
6 jaar, is gistermiddag (zaterdag 6 januari) rond een uur of 2, op het moment dat er verder niemand thuis was, weg gelopen.

Ze heeft weinig spullen meegenomen, en heeft verder geen briefje o.i.d. achtergelaten. Nu bijna 48 uur later is ze dus nog steeds niet terecht. We zijn al bij de politie geweest, om haar op te geven als vermist.

Ze is redelijk aan het puberen, maar dat ze in staat was om weg te lopen hadden we niet verwacht. Om even meteen kort te sluiten, ze mocht s\'avonds niet weg, omdat ze een aantal x te laat thuis was gekomen afgelopen week, maar ze wordt niet mishandeld, had ook geen huisarrest voor een maand (alleen de avond)...

Wat meer over haarzelf:
Ze is 16 jaar, heeft briun haar, op de link hieronder staat o.a. een foto van haar. Ze doe MBO horeca-assistente (bbl) op het ROC in Leiden. Daarnaast werkt ze bij de V&D in Gouda.

Ze heeft een aantal \'foute vrienden\', dus we zijn erg bang dat ze bij de verkeerde persoon zit.

Een vriendin van haar, zei dat ze mogelijk bij een klasgenoot, ene Jamie in Leiden zit. Hiervan weten we geen achternaam, telefoonnummer of andere gegevens, helaas.

Mocht je haar gezien hebben, Jamie kennen, of ok maar iets weet, alstjeblieft contact met me op!

Hieronder staat een link met haar foto, en mijn email en telefoonnummer.

P.S. Nee dit is geen fake, dus alstjeblieft laat dat soort dingen achterwege!

update 8 januari 13:00
we weten voor 80% zeker dat ze bij de vader van een vriendin in leiden zit.
alleen weten we niet waar die vader woont, en hij heeft geen huistelefoonnummer, dus ze staat niet en telefoonboek..

[ Bericht 2% gewijzigd door yvonne op 28-09-2016 16:46:07 ]
pi_45112929
Schopje GC voor meer aandacht lijkt me.
  zondag 7 januari 2007 @ 16:59:03 #3
49361 Thedrummer
pi_45113103
Ik zat te twijfelen om hem daar neer te zetten, maar als het veel meer andacht geeft, dan zou een schopje heel fijn zijn!
pi_45113279
tvp

heel veel sterkte !!

Ik hoop dat ze gewoon is wezen stappen, ergens is gaan uitslapen... en vanavond gewoon weer thuis komt.

Heeft ze haar schoolboeken bij zich ?
Morgen even in Leiden kijken
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 7 januari 2007 @ 17:05:57 #5
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_45113337
tvp
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  zondag 7 januari 2007 @ 17:09:05 #6
49361 Thedrummer
pi_45113454
Ze heeft geen schoolspullen bij zich, en we kunnen haar met moeite op school houden...

Ze zou morgen naar school moeten gaan, maar de kans is niet groot dat ze er heen gaat.
We bellen morgen ook meteen de school, dat wanneer ze er is er meteen contact met ons opgenomen wordt..

Ze is niet heel erg van het uitgaan, maar we hopen idd dat ze vanavond ineens weer voor de deur staat...

overigens is ze haar mobiel een aantal dagen ervoor verloren, waar mijn moeder bij was, dus ze is mobiel niet te bereiken, en ook niet te traceren...
pi_45113618
quote:
Op zondag 7 januari 2007 17:09 schreef Thedrummer het volgende:
Ze heeft geen schoolspullen bij zich, en we kunnen haar met moeite op school houden...

Ze zou morgen naar school moeten gaan, maar de kans is niet groot dat ze er heen gaat.
We bellen morgen ook meteen de school, dat wanneer ze er is er meteen contact met ons opgenomen wordt..

Ze is niet heel erg van het uitgaan, maar we hopen idd dat ze vanavond ineens weer voor de deur staat...

overigens is ze haar mobiel een aantal dagen ervoor verloren, waar mijn moeder bij was, dus ze is mobiel niet te bereiken, en ook niet te traceren...
VIa school ook de gegevens van de mensen vragen waar ze op school close mee om gaat ?
en dan even er langs rijden.

Ze heeft geen inkomen/studiefinanciering als ze 16 is en MBO doet toch ?
Wel een baantje ?
Anders daar ook even langsgaan.

En als ze wel geld op de bank heeft en een pinpas, dan is het mogelijk om te traceren waar ze gepind heeft.
Dit is trouwens een stuk makkelijker denk ik omdat ze minderjarig is, je ouders krijgen deze gegevens misschien zelf wel van de bank.
Bij een meerderjarige moet dit via officiele wegen.
IN ieder geval ene poging waard !
Naar de balie gaan bij de bank en vragen wat er waar is afgeschreven in de laatste 2 dagen.
Weet je iig de plaats waar ze is.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 7 januari 2007 @ 17:17:05 #8
49361 Thedrummer
pi_45113721
Morgen is de school pas weer open, dus dat is wel 1 van de eerste dingen die we gaan vragen, achternamen, evt telefoonnummers van mensen met wie ze omgaat idd.

Ze krijgt dus geen studiefinanciering, omdat ze werken en leren tegelijk doet. Ze werkt bij de V&D in Gouda, restaurantgedeelte..

dat van de bank is ook een hele goede optie. Het enige geld wat ze heeft staat op haar bankrekening, dus als dit lukt, weten we iig in welke omgeving we haar zouden moeten zoeken.

bedankt voor je reactie!
pi_45114020
Wat erg voor je! Ik hoop dat ze snel terecht is.
Ik support gevallen topclubs!
pi_45114297
Wow, hopemlijk is ze snel weer terecht.
pi_45114353
Hmm loverboycircuit?
  zondag 7 januari 2007 @ 18:02:40 #12
49361 Thedrummer
pi_45114743
Mja dat is dus echt niet te hopen
pi_45115654
Succes pal.

Privé detective?

tevens tvp
JOHNNY HEITINGA
  Moderator zondag 7 januari 2007 @ 18:33:03 #14
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_45115811
Een schopje naar GC is wel beter voor het onder de aandacht brengen hiervan

R&P > GC
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_45115819
tvp

Ik zal dit is even doorsturen naar mijn broertje want die woont in gouda en die kent wel veel mensen daar.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  zondag 7 januari 2007 @ 18:35:59 #16
49361 Thedrummer
pi_45115921
Dank jullie wel alvast voor alle reacties,en blijf ideeen, reacties en tips posten!
pi_45116000
Doe normaal

[ Bericht 58% gewijzigd door Rene op 07-01-2007 18:39:24 ]
pi_45116052
Jongen, doe normaal gek.

Je verdient een permban.
pi_45116054
sterkte!

Als jamie een klasgenoot is kan je toch de school waar ze op zit een telefoontje plegen en adresgegevens en telefoonnummer achterhalen van diegene?
.mwep
pi_45116056
quote:
Op zondag 7 januari 2007 17:17 schreef Thedrummer het volgende:
Morgen is de school pas weer open, dus dat is wel 1 van de eerste dingen die we gaan vragen, achternamen, evt telefoonnummers van mensen met wie ze omgaat idd.
Of je belt d'r mentor gewoon op. Als iemand vermist is ga je niet zitten wachten tot de school weer eens open gaat. Lijkt mij dan.
  zondag 7 januari 2007 @ 18:41:58 #21
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_45116159
Idd, wat mensen bellen nu lijkt me wel zo slim.

Hoop dat je haar terug vindt.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  zondag 7 januari 2007 @ 18:42:12 #22
49361 Thedrummer
pi_45116169
We kennen alleen de achternaam van de mentor, en we weten de woonplaats niet.. dus we hebben weinig keuze..

We hebben net gehoord dat ze waarschijnlijk met 1 ander meisje en een aantal gasten in een hotel in leiden zit, alleen weten we niet wie die gasten zijn..
  Moderator zondag 7 januari 2007 @ 18:42:24 #23
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_45116178
quote:
Op zondag 7 januari 2007 18:39 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Of je belt d'r mentor gewoon op. Als iemand vermist is ga je niet zitten wachten tot de school weer eens open gaat. Lijkt mij dan.
True.

Daar zijn mentors immers voor.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_45116296
quote:
Op zondag 7 januari 2007 18:42 schreef Thedrummer het volgende:
We kennen alleen de achternaam van de mentor, en we weten de woonplaats niet.. dus we hebben weinig keuze..
En je hebt thuis nergens een informatieboekje van d'r school liggen? Je kent geen enkel vriendinnetje dat wel weet hoe de mentor te bereiken is?
  zondag 7 januari 2007 @ 18:47:26 #25
49361 Thedrummer
pi_45116355
ze zit 1 dag per week op school, van begin dit jaar, als je wat vraagt over school, krijg je nietzeggende antwoorden. We hebben wel veel contact met de mentor, maar alleen via school. En we weten haar nummer dus niet, en we hebben ook helemaal geen folders, informatieboekjes o.i.d

en van de vriendinnetjes hebben we ook alleen maar voornamen helaas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')