VIa school ook de gegevens van de mensen vragen waar ze op school close mee om gaat ?quote:Op zondag 7 januari 2007 17:09 schreef Thedrummer het volgende:
Ze heeft geen schoolspullen bij zich, en we kunnen haar met moeite op school houden...
Ze zou morgen naar school moeten gaan, maar de kans is niet groot dat ze er heen gaat.
We bellen morgen ook meteen de school, dat wanneer ze er is er meteen contact met ons opgenomen wordt..
Ze is niet heel erg van het uitgaan, maar we hopen idd dat ze vanavond ineens weer voor de deur staat...
overigens is ze haar mobiel een aantal dagen ervoor verloren, waar mijn moeder bij was, dus ze is mobiel niet te bereiken, en ook niet te traceren...
Of je belt d'r mentor gewoon op. Als iemand vermist is ga je niet zitten wachten tot de school weer eens open gaat. Lijkt mij dan.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:17 schreef Thedrummer het volgende:
Morgen is de school pas weer open, dus dat is wel 1 van de eerste dingen die we gaan vragen, achternamen, evt telefoonnummers van mensen met wie ze omgaat idd.
True.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:39 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Of je belt d'r mentor gewoon op. Als iemand vermist is ga je niet zitten wachten tot de school weer eens open gaat. Lijkt mij dan.
En je hebt thuis nergens een informatieboekje van d'r school liggen? Je kent geen enkel vriendinnetje dat wel weet hoe de mentor te bereiken is?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:42 schreef Thedrummer het volgende:
We kennen alleen de achternaam van de mentor, en we weten de woonplaats niet.. dus we hebben weinig keuze..
Kom erachter wie de rector is, en bel hem gewoon nu op.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:47 schreef Thedrummer het volgende:
ze zit 1 dag per week op school, van begin dit jaar, als je wat vraagt over school, krijg je nietzeggende antwoorden. We hebben wel veel contact met de mentor, maar alleen via school. En we weten haar nummer dus niet, en we hebben ook helemaal geen folders, informatieboekjes o.i.d
Hmm... Die snap ik niet zo goedquote:Op zondag 7 januari 2007 18:42 schreef Thedrummer het volgende:
We hebben net gehoord dat ze waarschijnlijk met 1 ander meisje en een aantal gasten in een hotel in leiden zit, alleen weten we niet wie die gasten zijn..
Hmmm, ja, eigenlijk wel. Vaak hebben 16 jarige meisjes de msngeschiedenis opgeslagen staan, net als de wachtwoorden die automatisch ingesteld staan.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:50 schreef keijz het volgende:
Check dr MSN historie!
Is het niet mogelijk om hotmail te bellen? Als je hun alles uitlegt willen ze je misschien ook wel toegang geven tot haar account. Sterkte In ieder geval!quote:Op zondag 7 januari 2007 19:31 schreef Thedrummer het volgende:
msn proberen we al password recovery, de geheime vraag weten we niet..
en ik zal kijken of ik haar sugababes kan vinden..
Ja, dat zou een oplossing zijnquote:Op zondag 7 januari 2007 19:36 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk om hotmail te bellen? Als je hun alles uitlegt willen ze je misschien ook wel toegang geven tot haar account. Sterkte In ieder geval!
Alleen als je haar pincode en haar bankpas hebt helaas.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:33 schreef densmee het volgende:
veel sterkte met het zoeken en hebben jullie thuis geen internetbankieren
zo kunnen je ouders per direct haar afschrijvingen zien
dacht ik ook al aan, maar meestal niet. misschien wel een emailadres..quote:Op zondag 7 januari 2007 19:39 schreef Troel het volgende:
De webiste van de school, staan daar geen adresgegevens op van de mentoren? Iets van intranet ofzo?
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:41 schreef Rosbief het volgende:
Een zusje van 16![]()
Echt zonde om die kwijt te raken.
Nope, gaat automatisch met de Rabobank. Mijn ouders kunnen toch mijn 18e ook automatisch mijn rekening zien.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Alleen als je haar pincode en haar bankpas hebt helaas.
een voogd heeft normaal tot de 18 beschikking over de bankrekeningenquote:Op zondag 7 januari 2007 19:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Alleen als je haar pincode en haar bankpas hebt helaas.
Goede zaak! (in dit geval dan)quote:Op zondag 7 januari 2007 19:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nope, gaat automatisch met de Rabobank. Mijn ouders kunnen toch mijn 18e ook automatisch mijn rekening zien.
In mijn tijd was dat nog niet echt zo, maar goed.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:43 schreef densmee het volgende:
[..]
een voogd heeft normaal tot de 18 beschikking over de bankrekeningen
toen ik nog geen 18 was kon mijn vader mijn rekeningen met zijn pas bekijken
Er stond in de OP dat ze die al een tijdje kwijt was.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:46 schreef Athmozz het volgende:
heeft je zusje een gsm? Laten tracken door de provider zou moeten kunnen (na inschakelen politie) aangezien ze meer dan 24u vermist is.
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:41 schreef Rosbief het volgende:
Een zusje van 16![]()
Echt zonde om die kwijt te raken.
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..].
OT: Die komt over een paar dagen vanzelf met hangende pootjes terug.
Dat heet realisme. Moet je ook eens proberen.quote:
Dat is te hopen.. Als ze met een aantal gasten in een hotel zit.. Ik wil niet weten wie het zijn.. Ja eigenlijk wel natuurlijk, bedoel dan wil ik wel weten wat ze bezield.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..].
OT: Die komt over een paar dagen vanzelf met hangende pootjes terug.
Als ze terugkomt zou ik d'r meteen de morning after pil laten halenquote:Op zondag 7 januari 2007 19:54 schreef Thedrummer het volgende:
[..]
Dat is te hopen.. Als ze met een aantal gasten in een hotel zit.. Ik wil niet weten wie het zijn.. Ja eigenlijk wel natuurlijk, bedoel dan wil ik wel weten wat ze bezield.
Maar ik vrees dat het vanavond niks wordt.. Morgen gaan we school bellen, naar de bank, en dan ga ik iig naar leiden, desnoods zelf alle hotels af...
en der mobiel is echt weg..
De kans dat ze met een paar dagen weer boven water is, is groot. Pubers die weglopen vanwege 'simpele' dingen als een keer niet uit mogen, logeren vaak even bij vrienden. En na een paar dagen blijkt dat thuis wonen waar om 18:00 je prakkie klaarstaat eigenlijk helemaal zo gek nog niet is. En een stuk goedkoper dan de Mac ookquote:Op zondag 7 januari 2007 19:54 schreef Thedrummer het volgende:
[..]
Dat is te hopen.. Als ze met een aantal gasten in een hotel zit.. Ik wil niet weten wie het zijn.. Ja eigenlijk wel natuurlijk, bedoel dan wil ik wel weten wat ze bezield.
Maar ik vrees dat het vanavond niks wordt.. Morgen gaan we school bellen, naar de bank, en dan ga ik iig naar leiden, desnoods zelf alle hotels af...
en der mobiel is echt weg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |