I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #4quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:37 schreef lienelien het volgende:
Zegt iemand die in nog geen enkel deel gepost heeft.
Voeg dan iets indie-achtigs toe!![]()
quote:BRAKES
Datum: zondag 11 maart 2007
Voorverkoop vanaf: zaterdag 20 januari 2007
kleine zaal: 21.30 uurzaal open: 20.45 uur
entree: 10,- excl. lidmaatschap (3,- p.m. / 18,- p.j.)
Je weet dat ik 1000 in de min staquote:
Ja dat zou vet zijnquote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:46 schreef lienelien het volgende:
ohhh, misschien krijgen we ze wel van James
Ik zag het net in het andere topic ja, erg leuk!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:49 schreef icebliss het volgende:
Hier iets voor de indie-fans om te hypen, 'Born Ruffians':
http://youtube.com/watch?v=Z4QGqJsyAZ4 (kutkwaliteit)
http://youtube.com/watch?v=FaJFuDcIhoM&mode=related&search= (iets beter)
Hmm, klinkt wel aardig, ik vind het niet super boeiend tbh.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:49 schreef icebliss het volgende:
Hier iets voor de indie-fans om te hypen, 'Born Ruffians':
http://youtube.com/watch?v=Z4QGqJsyAZ4 (kutkwaliteit)
http://youtube.com/watch?v=FaJFuDcIhoM&mode=related&search= (iets beter)
En hoe was het?quote:
Vermoeiend, net thuis! Door de regen fietsen is niet indie! Uhh. Naar bed, slaaaaaapenquote:Op zondag 21 januari 2007 02:02 schreef Stylez het volgende:
[..]
Hmm, klinkt wel aardig, ik vind het niet super boeiend tbh.
[..]
En hoe was het?![]()
quote:AMY WINEHOUSE (nacht concert)
Datum: donderdag 8 februari 2007
Voorverkoop vanaf: zaterdag 27 januari 2007
aanvang: 01.00 uur
zaal open: 24.00 uur
entree: 15,- incl. daglidmaatschap
Gisteren gestopt bij mij... Naar het concert geweest en irriteerde me dood aan het publiek. Muziek kon mij ook niet eens boeienquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:21 schreef Lieke_K het volgende:
Mijn Fratelli-verslaving is al op een einde, weekje of drie geleden al. Maar vanaf dat-ie de eerste keer op Luisterpaal stond, stond-ie al op repeat, dus ach.![]()
Goedkoopquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:51 schreef lienelien het volgende:
[Brakes]
Wil ik ook zienquote:
Je vat gewoon even 5 pagina's samen in één postquote:
Bij mij is het juist door het concert weer aangewakkerd. Leerde ze in oktober kennen, en daarna heel lang op repeat gestaan. In december en januari was ik er een beetje vanaf, maar nu luister ik de cd weer.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:18 schreef hydraulix het volgende:
Gisteren gestopt bij mij... Naar het concert geweest en irriteerde me dood aan het publiek. Muziek kon mij ook niet eens boeien![]()
Fratellisquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:07 schreef MaJo het volgende:
Luister nu voor het eerst () naar de cd van the Fratelli´s en het klinkt toch wel heel leuk
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:35 schreef Eikelpiercing het volgende:
Een indie-meisje is toch eigenlijk gewoon het mooiste dat er isveel leuker dan de zoveelste Anita van Sjonnie
![]()
Oh sorry voor die misplaatste apostrofequote:Op woensdag 31 januari 2007 11:08 schreef lienelien het volgende:
[..]
Fratellis![]()
Leuk hè![]()
Maar je hebt het dus eerder live gehoord dan of cd?![]()
![]()
apostrofequote:Op woensdag 31 januari 2007 11:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh sorry voor die misplaatste apostrofe![]()
Chelsea Dagger kende ik uiteraard wel, alleen de andere nummers dus niet. En dat klinkt toch ook wel heel fijn
Oh trouwens, ik heb geen flauw idee waar de Wolfmother kaartjes zijnZal ons huis eens overhoop gooien
quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
apostrofe![]()
For The Girl was live ook erg mooi
Ik heb gelukkig m'n Razorlight kaartje weer gevonden. Heel slim tussen een boek gedaan
![]()
Nee, m'n eerste reactie was: 'dat klinkt kut' en m'n tweede: 'hij kan niet zingen'quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe was het optreden verder? Je vond dat ie niet echt goed zong he? Nou ja, ik zal het wel zien op Lowlands
Zit wel een beetje in de stress maar het zal ongetwijfeld ergens liggenZal morgen wel eens grondig op zoek gaan, zal ik gelijk ook opruimen
Heb de MySpace ff gecheckt en ik vind 't zeker leuk!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:09 schreef JelleS het volgende:
Dit is wel wat voor de mensen hier:
CD: Larsson - This Is...
Daarom tip ik het ook hierquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:13 schreef lienelien het volgende:
wel leuk, maar een betje simpel...
Niet echt maar ik denk dat veel indieliefhebbers het wel leuk zullen vinden (net als Damien Rice, Jack Johnson enz.)quote:
Ja, het gaat hier nog altijd over muziek die MaJo en ik leuk vinden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet echt maar ik denk dat veel indieliefhebbers het wel leuk zullen vinden (net als Damien Rice, Jack Johnson enz.)
@Lien: Ja de kaartjes zijn weer terecht
Inderdaadquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, het gaat hier nog altijd over muziek die MaJo en ik leuk vinden.![]()
![]()
zelfs dat nieuwsbericht over Razorlight had iemand daar gepostquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
InderdaadMaar als je kijkt in het 'echte' indietopic dan komen die namen ook wel voorbij
Kreeg ie toen klappiesquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
zelfs dat nieuwsbericht over Razorlight had iemand daar gepost
kssssssst.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jack Johnson in het echte indie-forum?? No way!!
neequote:
Reeds gedaanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
kssssssst.
![]()
[..]
nee
Dus misschien moeten wij weer gewoon verhuizen naar daar![]()
Ik prik altijd al mijn concertkaartjes op mijn prikbord, raak ik ze tenminste niet kwijt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:10 schreef MaJo het volgende:
Oh trouwens, ik heb geen flauw idee waar de Wolfmother kaartjes zijnZal ons huis eens overhoop gooien
doe eens niet zo snobquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:26 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik prik altijd al mijn concertkaartjes op mijn prikbord, raak ik ze tenminste niet kwijt.Kreeg het vorig jaar bij Lowlands wel voor elkaar om mijn ticket daarop te vergeten, moesten we rechtsomkeert maken met de auto.
Gelukkig waren we pas net 5 minuten onderweg, maar dan nog.
Trouwens, totaal niet Brits en ook heel wat anders dan wat jullie waarschijnlijk normaal gesproken draaien, maar de nieuwe single van Modest Mouse (Dashboard) zou best wel eens een stevige indiehit kunnen worden.Bijzonder dansbaar en catchy in elk geval, en wellicht valt het bij jullie ook wel in de smaak.
Nah, die ene gitarist welquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:26 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik prik altijd al mijn concertkaartjes op mijn prikbord, raak ik ze tenminste niet kwijt.Kreeg het vorig jaar bij Lowlands wel voor elkaar om mijn ticket daarop te vergeten, moesten we rechtsomkeert maken met de auto.
Gelukkig waren we pas net 5 minuten onderweg, maar dan nog.
Trouwens, totaal niet Brits en ook heel wat anders dan wat jullie waarschijnlijk normaal gesproken draaien, maar de nieuwe single van Modest Mouse (Dashboard) zou best wel eens een stevige indiehit kunnen worden.Bijzonder dansbaar en catchy in elk geval, en wellicht valt het bij jullie ook wel in de smaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |