zoals al besloten één van de eerste I Bet.. topics, zijn bassisten altijd de meest vreemde types van de bandquote:Op zondag 7 januari 2007 17:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Vooral de 4-snarige variant, erg?
Nee hoor, bassisten zijn ook leukquote:Op zondag 7 januari 2007 17:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Vooral de 4-snarige variant, erg?
Carl met z'n Wellingtonsquote:Op zondag 7 januari 2007 17:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoor, bassisten zijn ook leukKijk maar naar de bassist van Razorlight
![]()
Vaak wel, kijk naar bijvoorbeeld We are Scientistsquote:Op zondag 7 januari 2007 17:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
zoals al besloten één van de eerste I Bet.. topics, zijn bassisten altijd de meest vreemde types van de band
Raar stond in dit geval voor:quote:Op zondag 7 januari 2007 17:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vaak wel, kijk naar bijvoorbeeld We are ScientistsMaar Carl van Razorlight is dan weer een erg prettug exemplaar
![]()
Maar ook vaak de minst opvallende. Ik kan me namelijk even niet voor de geest halen hoe de bassisten van bijv. Franz Ferdinand, Kaiser Chiefs, the Killers, Hard Fi enz. eruit zienquote:Op zondag 7 januari 2007 17:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
Raar stond in dit geval voor:
De meest onbeweeglijke/de meest beweeglijke, de lelijkste, de knapste, de langste, de kleinste, de dikste, de dunste enz enz
Op Carl is natuurlijk de knapste.
Misschien moet ik het even herformuleren:
De bassist van een band is veelal de meest unieke persoon uit de gehele band. (positief danwel negatief)
Wat is zijn shirt op die bovenste foto viesquote:
Nee, dat komt gewoon omdat die helemaal niet zo mooi zijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar ook vaak de minst opvallende. Ik kan me namelijk even niet voor de geest halen hoe de bassisten van bijv. Franz Ferdinand, Kaiser Chiefs, the Killers, Hard Fi enz. eruit zien
Zweet > feromonen > meisjes/wijquote:Op zondag 7 januari 2007 17:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is zijn shirt op die bovenste foto viesMaar verder:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je tegenwoordig ook al aan de pil joh?quote:Op zondag 7 januari 2007 17:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik denk dat ik maar weer eens ga..the oestrogeen is killin' me..
We kunnen het ook wel even over lekkere wijven hebben hoorquote:Op zondag 7 januari 2007 17:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik denk dat ik maar weer eens ga..the oestrogeen is killin' me..
ik ben geen wijfquote:Op zondag 7 januari 2007 17:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
We kunnen het ook wel even over lekkere wijven hebben hoorHoewel die onder de muzikanten weinig voorkomen dus dan kom je al gauw bij ons uit
![]()
![]()
Die van FF is zo'n chubby blondje en die van The Killers lijkt op Jezus. Of hoe Jezus vaak wordt afgebeeld, voordat ik mensen op hun tenen trap.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar ook vaak de minst opvallende. Ik kan me namelijk even niet voor de geest halen hoe de bassisten van bijv. Franz Ferdinand, Kaiser Chiefs, the Killers, Hard Fi enz. eruit zien
Oja, diequote:Op zondag 7 januari 2007 17:44 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Die van FF is zo'n chubby blondje en die van The Killers lijkt op Jezus. Of hoe Jezus vaak wordt afgebeeld, voordat ik mensen op hun tenen trap.
Ach, in de ietwat meer electronische hoek zijn ze best te vinden, hoorquote:Op zondag 7 januari 2007 17:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
We kunnen het ook wel even over lekkere wijven hebben hoorHoewel die onder de muzikanten weinig voorkomen dus dan kom je al gauw bij ons uit
![]()
![]()
uffie en annie?quote:Op zondag 7 januari 2007 17:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ach, in de ietwat meer electronische hoek zijn ze best te vinden, hoor
Zo erg als wij haar gezien hebben is het nog nietquote:Op zondag 7 januari 2007 18:07 schreef lienelien het volgende:
Zoek de verschillen:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
VS
[afbeelding]
en
[afbeelding]
zoiets?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo erg als wij haar gezien hebben is het nog nietIk ga weer even op zoek naar die hobbezak foto
Mja, veel erger dan die foto kan het volgens mij ook nietquote:Op zondag 7 januari 2007 18:28 schreef MaJo het volgende:
Ik dacht dat die witte broek aan hem vastzatEn die laatste foto: OMG
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 16:22 schreef MaJo het volgende:
Goover heeft inmiddels ook wel een plekje verdient toch?
Foto is maar een moment opname, het is niet het moment dat telt.. maar eeuuuhh *Zoekt een mooi poetisch begrip voor een iets dat langer is dan een moment*quote:
Nee, zo liep ze er het hele optreden bij. Dit is nog een beschaafde fotoquote:Op zondag 7 januari 2007 22:56 schreef Goover het volgende:
[..]
Foto is maar een moment opname, het is niet het moment dat telt.. maar eeuuuhh *Zoekt een mooi poetisch begrip voor een iets dat langer is dan een moment*
Alcohol, hasj, wiet...quote:Op zondag 7 januari 2007 19:21 schreef Skanqua het volgende:
En lienelien, ik kan van Aristazabal Hawkes ff geen betere foto vinden, maar geloof mij nou maar dat ze wel echt mooi is.
Man, wat heb ik zitten kwijlen tijdens 't optreden op Lowlands... (maar dat kan ook door de muziek zijn geweest...)
Op 27 januari is er in ieder geval een erg leuke Britse avond in Nijmegen te beleven. Eerst The Fratellis in Doornroosje, dan Never Mind the British in Merleyn!quote:Op zondag 7 januari 2007 16:23 schreef Lieke_K het volgende:
Ik hoorde trouwens van mijn toekomstig huisgenoten dat Merleyn in Nijmegen ook zeker de moeite waard is op donderdag en vrijdag, mits je niet te vroeg binnenstapt. Ze hebben daar ook eens in de zoveel tijd Alternative/Britpop/Indie thema-avond achtig iets, schijnt.
Ben er zelf echter nog nooit geweest, buiten try-out concert van The Sheer.
Never Mind in Merleyn? Leukleukleuk!quote:Op maandag 8 januari 2007 00:20 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Op 27 januari is er in ieder geval een erg leuke Britse avond in Nijmegen te beleven. Eerst The Fratellis in Doornroosje, dan Never Mind the British in Merleyn!
En sluit ook perfect aan op The Fratellis, die al op 20u beginnen vanwege een groots technofeest later die avond in Doornroosje (met onder andere Dave Clarke en zo). Ik ga uiteraard wel naar Merleyn naderhand.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
Never Mind in Merleyn? Leukleukleuk!![]()
Wat ik op Lowlands toen heb gehoord was wel heel okéquote:Op maandag 8 januari 2007 00:26 schreef MaJo het volgende:
Never mind the British was top op Lowlands maar in de Helling (Utrecht) viel het me toch vies tegen
Ja dat was echt heel tofquote:Op maandag 8 januari 2007 00:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
Wat ik op Lowlands toen heb gehoord was wel heel oké
Ik wist niet eens dat het al zo vroeg begintquote:Op maandag 8 januari 2007 00:25 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En sluit ook perfect aan op The Fratellis, die al op 20u beginnen vanwege een groots technofeest later die avond in Doornroosje (met onder andere Dave Clarke en zo). Ik ga uiteraard wel naar Merleyn naderhand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |