Interesante cd, waar heb je hem besteld? Laat iig ff weten wat je er van vind als je hem hebt! (Heb je toevallig een tracklist oid?)quote:Op maandag 8 januari 2007 01:18 schreef Beathoven het volgende:
[afbeelding]
gisteren besteld, ik hoop 'm over 2 weken binnen te krijgen. Omdat het electronic01 album zo goed en gevarieerd was met veel onbekend en steengoed materiaal van pioniers op het gebied van electronische muziek (vaak niet op album uitgebracht) , ben ik ook erg benieuwd naar deze indie-compilatie. Heb ik iig wat artiesten om nieuwe muziek van te ontdekken
Dát is wat ik bedoelde met die thema-avond, ik wist alleen de naam niet meer! Vorige keer schijnt er niks te doen geweest te zijn, hoorde ik van een studiegenootje... Maar goed, als wij komen, wordt het sowieso leuk.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:20 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Op 27 januari is er in ieder geval een erg leuke Britse avond in Nijmegen te beleven. Eerst The Fratellis in Doornroosje, dan Never Mind the British in Merleyn!
oja? dat wist ik nog nietquote:Op maandag 8 januari 2007 09:52 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Dát is wat ik bedoelde met die thema-avond, ik wist alleen de naam niet meer! Vorige keer schijnt er niks te doen geweest te zijn, hoorde ik van een studiegenootje... Maar goed, als wij komen, wordt het sowieso leuk.En wij komen.
![]()
Je wilt liever naar de Drie Gezusters? Malle Babbe? Sjors en Sjimmie? Inferno? Twee Keer Bellen misschien? Of naar de NDRGRND?quote:Op maandag 8 januari 2007 09:55 schreef lienelien het volgende:
oja? dat wist ik nog niet![]()
Zó web2.0 hè, ik leer steeds weer nieuwe dingen hier
Ingewijd, ontmaagd, klaar voor de grote mensenwereldquote:Op maandag 8 januari 2007 09:59 schreef Grobbel het volgende:
Editors (2)
Goed, het topic staat er nu. Voel je vrij om het in het wijden.![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, en nee, en nee, en nee, en nog een paar keer nee. Nijmegenquote:Op maandag 8 januari 2007 10:04 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Je wilt liever naar de Drie Gezusters? Malle Babbe? Sjors en Sjimmie? Inferno? Twee Keer Bellen misschien? Of naar de NDRGRND?
Dat dacht ik ook.
Oeh, wáár, wáár?quote:misschien moet je effe dat topic bekijken met spreekwoorden voor nerds? web2.0![]()
tracklistquote:Op maandag 8 januari 2007 08:22 schreef Goover het volgende:
[..]
Interesante cd, waar heb je hem besteld? Laat iig ff weten wat je er van vind als je hem hebt! (Heb je toevallig een tracklist oid?)
Thnx, op BOL staat een mooiere traclist. Daar nummeren ze niet domweg door tot in de 46quote:Op maandag 8 januari 2007 13:16 schreef Beathoven het volgende:
[..]
tracklist
En hier kun je 'm bestellen. Helaas is de levertijd wat lang maar ik zal hier zeker even laten weten hoe het klinkt als hij hier op de deurmat valt.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:45 schreef Love Mae King het volgende:
t v hatsekipee
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:45 schreef Love Mae King het volgende:
t v hatsekipee
jij denkt dat je je binnen een half uurtje een stageplek binnenlult.. haha, nee zo werkt dat natuurlijk niet hequote:
Ja, tuurlijk denk ik datquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:24 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
jij denkt dat je je binnen een half uurtje een stageplek binnenlult.. haha, nee zo werkt dat natuurlijk niet he
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:39 schreef Goover het volgende:
.. Ik snap het niet, maar zal vast niet de enige zijn.
f5'en, dat is een ander woord voor refreshen. ja ik moest er ook even over nadenken hoor...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:39 schreef Goover het volgende:
.. Ik snap het niet, maar zal vast niet de enige zijn.
Dat begreep ik dan nog welquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:15 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
f5'en, dat is een ander woord voor refreshen. ja ik moest er ook even over nadenken hoor...
![]()
De details:quote:Op maandag 8 januari 2007 00:20 schreef Grobbel het volgende:
Op 27 januari is er in ieder geval een erg leuke Britse avond in Nijmegen te beleven. Eerst The Fratellis in Doornroosje, dan Never Mind the British in Merleyn!
Wat is dan kennis?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:39 schreef lienelien het volgende:
Stel, je moet/wil/gaat iemand muzikale kennis bijbrengen, wáár begin je dan?![]()
Gut, waar plaatste ik dit ook alweer..quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:59 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Wat is dan kennis?
Kennis als in wat wij in dit topic goede muziek vinden of gewoon kennis als in muziek...
![]()
Dat was mij nog niet opgevallen, maar het klinkt zeker goedquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:02 schreef roooosje het volgende:
Wat mij opvalt is dat veel indie-liefhebbers ook helemaal weg zijn van Amy Winehouse.
Nou al vergeten?quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
Gut, waar plaatste ik dit ook alweer..![]()
![]()
Ja, ehh.. het beginquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:08 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Nou al vergeten?
Dan zou ik beginnen bij het begin!
Heb 't idee dat het ook niet zozeer om kennis gaat, maar meer om smaak...quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Mijn ervaring is dat iemand muzikale kennis maar muziek is natuurlijk veel meer gevoel en geen verstand proberen bij te brengen bijna altijd een kansloze missie is. Dat moet je een beetje van nature hebben..ook de wil om je er in te verdiepen zou je uit jezelf al (gehad moeten) hebben.
Ja, Golden Touch en meer Razorlight: 'Hmm. Boyband'quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:19 schreef Skanqua het volgende:
Da's wel een lastige dan ja...
Begin maar met de singles van de bekendere bandjes... die liggen over het algemeen wat makkelijker in het gehoor...
Take Me Out van Franz Ferdinand, Chelsea Dagger van The Fratellis, In The Morning van Razorlight... ach je begrijpt het wel...
En dan zo naar de minder bekende bandjes...
Indoctrinatiequote:Op donderdag 11 januari 2007 22:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Mijn ervaring is dat iemand muzikale kennis maar muziek is natuurlijk veel meer gevoel en geen verstand proberen bij te brengen bijna altijd een kansloze missie is. Dat moet je een beetje van nature hebben..ook de wil om je er in te verdiepen zou je uit jezelf al (gehad moeten) hebben.
kijk op ticketservice danquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:23 schreef Skanqua het volgende:
Vraagje tussendoor...
Is Wolfmother al uitverkocht?
Vind 't stiekem toch wel een beetje leuk...
Juist vanwege het gevoels-aspect waarschijnlijk nog kanslozer..quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:20 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Heb 't idee dat het ook niet zozeer om kennis gaat, maar meer om smaak...
ja, datquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Juist vanwege het gevoels-aspect waarschijnlijk nog kanslozer..
Maarja, je kunt ook gewoon nog nooit tegen enige vorm van indie[kuch]muziek aangelopen zijn en dat er dan een wereld voor je open gaat. Dan is er misschien hoop
Nee, 't is nog niet uitverkochtquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:32 schreef Skanqua het volgende:
Nah... is al uitverkocht volgens ticketservice... dan laat maar...
Dat vind ik toch zo'n takkeherriequote:Op donderdag 11 januari 2007 22:41 schreef Skanqua het volgende:
Hmmm... eerst nog maar eens mensen zoeken die evt. mee willen...
Dat geldt ook voor The Klaxons...
Van mijn muzieksmaakquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:48 schreef Skanqua het volgende:
Bij welke rest?
Vind 't wel fijne herrie...
Ik ben wel ineens een stuk sneller thuis als ik met de fiets benquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:55 schreef Skanqua het volgende:
Die verslaving is bij mij ook nog altijd gaande...
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:02 schreef roooosje het volgende:
Wat mij opvalt is dat veel indie-liefhebbers ook helemaal weg zijn van Amy Winehouse.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:13 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
![]()
Geweeeeldig album, haar nieuwe! Luister 'm de hele dag al non-stop.
![]()
Probeer anders eens op het ritme van The Klaxons te fietsen...quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik ben wel ineens een stuk sneller thuis als ik met de fiets ben![]()
Ik denk dat ik dan zo in de 't open havenfront fietsquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:14 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Probeer anders eens op het ritme van The Klaxons te fietsen...![]()
Als ik vrolijke/drukke muziek op heb staan ben ik ook altijd sneller thuis.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik ben wel ineens een stuk sneller thuis als ik met de fiets ben![]()
Artctic Monkey's werken ook primaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:44 schreef Lieke_K het volgende:
You Could Have It So Much Better van FF is daar ook goed voor, moet je wel Fade Together overslaan, of daar een heel lang op rood staand stoplicht uitmikken.
Kan je nagaan, laatste keer dat ik op de fiets naar de uni ging, was nie CD net uit.![]()
Ik kom dan altijd uitgeput thuis, want ik wil ook nog eens meezingen en zingen + hard fietsen = heel veel adem tekort.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:14 schreef Goover het volgende:
[..]
Als ik vrolijke/drukke muziek op heb staan ben ik ook altijd sneller thuis.
*lalala* trappeltrappel *lalala*
En anders is het:
*luisterluister* trappel *luister*
Meezingen doe ik alleen als ik zeker weet dat niemand mij kan horen... Want dat wil ik niemand aan doen!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:51 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik kom dan altijd uitgeput thuis, want ik wil ook nog eens meezingen en zingen + hard fietsen = heel veel adem tekort.
ik wou een flauwe opmerking maken..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:07 schreef MaJo het volgende:
HeyBen ik ook weer eens
Volgende week Rascal![]()
![]()
was ik al bang voor, doe maar nietquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik wou een flauwe opmerking maken..
Maar is dat volgende week alweer joh.. hmm, tentamens
Ja, ik ga wel![]()
ik hou me inquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
was ik al bang voor, doe maar niet
Tuurlijk ga je, het is Rascal
je kan het welquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:37 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik hou me in
Maar ik heb wel maandag een tentamen, en dan pas vrijdag weer. Maar die van maandag is zeg maar wel best een beetje belangrijk enzoDus toch nog maar even kijken hoe het er over een weekje bij staat met leren enzo. Maar eens goede muziek ergens aanhoren kan geen kwaad
![]()
Ja maar dan lig ik de hele zondag op bed te slapen/lezen/tv kijken en vooral heel erg niets doen enzeauquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
je kan het wel![]()
Aangezien je toch niet zaterdagnacht gaat leren en volgens mij ook niet standaard heel vroeg opstaat kan een avondje stappen geen kwaad toch. Bovendien is het nog eens goede afleiding ook![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja maar dan lig ik de hele zondag op bed te slapen/lezen/tv kijken en vooral heel erg niets doen enzeau
net zoals vandaag
Nee web2.0 is weer iets heel anders. Dit is meer web1.0quote:
Je hebt niet goed naar Sjoerd geluisterdquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee web2.0 is weer iets heel anders. Dit is meer web1.0
Jawel hoor. Web2.0 is dat alles tegenwoordig multimediaal is, 1337 is nerdtaal. Dingen als enzeauquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
Je hebt niet goed naar Sjoerd geluisterd![]()
Misschien moet je ook even een haarbandje indoen..
jaquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jawel hoor. Web2.0 is dat alles tegenwoordig multimediaal is, 1337 is nerdtaal. Dingen als enzeau![]()
Aw...quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:18 schreef lienelien het volgende:
ohhh. die.
Ik ben hersenloos bel-werk aan het doen voor de HvA. Leuk middelbare scholen bellen
quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aw...[insert niet-bestaande-knuffel-smiley]
quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Gaat je ''![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'' trouwens mee zaterdag naar Rascal?
Hij is (nog) niet zo van de indie maar daar krijg ik hem wel aanquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Hoe staat het eigenlijk met zijn muzieksmaak/kennis?
59 scholenquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:04 schreef lienelien het volgende:
Whiii, ik heb 59 scholen gebeld en nu ben ik klaar
Voor vandaag dan
Maar nu mag ik naar huis![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:19 schreef Goover het volgende:
Ik snap het weer niet helemaal
Neem aan dat lienelien 59 scholen belt voor haar werk oid?
Klinkt als leuk werk, de redactie van onze schoolkrant bestond alleen uit een groepje leerlingen. Die zijn dus niet echt makkelijk te bereiken via school.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, of nouja, ja. Mijn opleiding organiseert ider jaar de Nationale Schoolkrantdag. En nu moet ik allemaal schoolkrantredacties daarover nabellen. Maar gisteren moest ik eerst nog een heel bestand maken en heb ik niet eens zo veel scholen kunnen bellen. Er zijn 2300 middelbare scholen in Nederland, en we zijn met z'n 3en
Niet-indie dus.![]()
maar het gaat allemaal weer best offtopic
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:14 schreef Lieke_K het volgende:
Yay, klaar met tentamens!Hoe indie is dat.
Ah mooi, dan heb je geen excuus om zaterdag niet mee te kunnen naar Rascalquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:14 schreef Lieke_K het volgende:
Yay, klaar met tentamens!Hoe indie is dat.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah mooi, dan heb je geen excuus om zaterdag niet mee te kunnen naar Rascal![]()
Is tot 19.00u moeten werken een geldig excuus?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:16 schreef MaJo het volgende:
Ah mooi, dan heb je geen excuus om zaterdag niet mee te kunnen naar Rascal![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:22 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Is tot 19.00u moeten werken een geldig excuus?Ben al eeuwen niet meer daar geweest trouwens!
![]()
Ja, als ik zeg dat ik naar jou ga, zul je de groeten wel weer krijgen.quote:
Bien. (meer krijg ik niet fatsoenlijk getypt, hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:34 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ja, als ik zeg dat ik naar jou ga, zul je de groeten wel weer krijgen.Heb vandaag eindelijk mijn loon, dus ik kán er komen. Wie weet spring ik wel in de bus, dat weeralarm zal dan wel opgeheven zijn toch.
![]()
Moeten we wel veel frans praten, heb maandag mondeling, d'accord?![]()
'Gewoon'. Haha, was het maar zo eenvoudig... Maar kan het altijd proberen, charmes in de strijd gooien enzoquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:36 schreef lienelien het volgende:
Bien. (meer krijg ik niet fatsoenlijk getypt, hoor)
Maar ik wil zijn groetjes niet meer
Als je nou gewoon een uurtje eerder kan stoppen, en je tas alvast klaarzet, zorg ik dat er om 19u30 eten voor je klaarstaat![]()
Hij is wel weer lekker op tijd met het loon zeg
Bon(ne?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:44 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
'Gewoon'. Haha, was het maar zo eenvoudig... Maar kan het altijd proberen, charmes in de strijd gooien enzoJe t'envoyerais une message par téléphone samedi après-midi pour te mettre en courant. (succes
)
Mja. Ik vond het nog akelig vlot!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |