Toen ik nog in 1123 (doorbraak, Heemskerk) werkte zijn we ook 10 dagen dicht geweest. Geloof dat dat standaard is voor zulke grote verbouwingen. Zaterdag om 18:00 dicht, in twee uur een winkel leegtrekken en dan 10 dagen dicht. Als je op donderdag open gaat heb je de maximale tijd om te verbouwen. (Eind van de week moet je open want dan haal je relatief gezien de meeste omzet met een winkel binnen.)quote:
Kassa park blijft het zelfde. Groot deel van de koelingen worden wel vervangen.quote:Op zondag 14 januari 2007 08:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
ook gelijk nieuwe kassa's en die reutemeteut?
Is deze maand wel geloof ik, die 75 euroquote:Op zondag 14 januari 2007 15:53 schreef -Sum- het volgende:
jawelen als iemand voor woensdag de loonstrook heeft gezien, kan die dan hier melden of deze maand ook personeelskorting is?
![]()
ws volgende maand maar het is nu wel 3 maanden geleden...
inderdaad. Zeggen ze 2 maand vantevoren dat je je vakantie/ADV moet opmaken.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:06 schreef o-fiel het volgende:
Binnenkort nog ff 60 uur uitbetaald, die had ik nog staan. Altijd fijn...maar vakantie krijgen ho maar
En dan vraag je netjes 3 weken van te voren vrij: "Ja sorry, je hoort bij het mt-breed, dan moet je je aanvraag bij de sm inleveren...en die heeft 'm niet"quote:Op zondag 14 januari 2007 18:10 schreef highway101 het volgende:
[..]
inderdaad. Zeggen ze 2 maand vantevoren dat je je vakantie/ADV moet opmaken.
"Wil je vrij?, ja maar dát kan niet hoor!"
"we hebben je veels te hard nodig".
![]()
plat waardoor?quote:Op maandag 15 januari 2007 12:25 schreef NovaCain het volgende:
Lachuh man.. DC Zwolle plat. Mag denk ik van geluk spreken dat we rond half 2 Vers binnen hebben
Geen idee. winkelweb deed al niks. Toen dacht ik nog. Het zal toch niet zoals afgelopen jaar zo zijn dat het DC plat is?? Naja toch maar dc gebeld want was al 3 kwartier te laat. Blijkt er een grote systeemstoring o.i.d. te zijn. Hopelijk krijgen we wel alles dadelijk. RDC LVC LDC. Ben benieuwd wat voor gevolgens dit ook voor houdbaar nog gaat hebben.quote:
Me gaat weer is aan het werk. agf/panklaar/vlees/vis/zuivel zag er toen ik weg ging al niet te vol uitquote:
Ik heb net nog even gebeld, maar het bruto uurloon bedraagt ¤4,39, en de nachttoeslagen komen neer op 35% of 65%. Denk dat ik dan toch liever wat relaxter werk ga doen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:05 schreef highway101 het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet op het DC gewerkt, maar ken er wel wat die dat wel gedaan hebben.
Je hebt diverse functies natuurlijk, voor een 18-jarige ligt het loon best hoog, zeker in vergelijking met de supermarkt, ik meende toch wel minimaal ¤ 8 per uur ofzo. Er zijn toeslagen voor vers en ploegentoeslag en nachtdienst meen ik. Moet je netto toch wel zo'n ¤ 1600 - 2000 opleveren, per 4 weken.
Wat ik wel hoor, is dat de werkdruk hoog ligt, en je vaak moet overwerken. De volumes bij de DC's stijgen elke maand weer, dus dat betekend dat er zeker werk is.
Ik heb er ook zit inquote:Op maandag 15 januari 2007 16:13 schreef GotC het volgende:
Ah, ik wist dat ik al een tijdje een topic miste in m'n MyAT
Zondag!Heb er zin in!
De 15 jarigen moesten een verklaring laten tekenen door hun ouders dat er alcohol wordt geschonken?
Damn, dat wordt hard werken morgen ochtend.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:18 schreef highway101 het volgende:
MEGA-systeemstoring was er vandaag. Vandaag kwam er na 9 uur bijna geen colli meer uit DC Zwolle. Rond 15.00 uur werdt bekend dat er weer gereden werdt, met vertraging van ongeveer 4 uur.
Gelukkig is onze levering om 7.15 uur.
Franchiser werkt dat zeker anders ofzo.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:05 schreef SilverBullet het volgende:
De prijzen van de Bonus-artiekelen, worden toch gewoon automagisch aangepast?![]()
In principe wel, maar het gaat wel eens fout. een paar maand geleden bij AGF werdt het pas om 10.00 uur 's ochtends op maandag doorgevoerd.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:05 schreef SilverBullet het volgende:
De prijzen van de Bonus-artiekelen, worden toch gewoon automagisch aangepast?![]()
Volgens mij gaat het bij ons (FR) het zelfde als bij de WWM. Bij ons worden zondag nacht (tussen 3:00 en 4:00 dacht ik) de nieuwe acties naar de kassa's gezet.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:08 schreef highway101 het volgende:
[..]
In principe wel, maar het gaat wel eens fout. een paar maand geleden bij AGF werdt het pas om 10.00 uur 's ochtends op maandag doorgevoerd.
Bij ons komt houdbaar normaal om half 7, zal me benieuwen of het uberhaupt komt vanavond. (normaal is iedereen al om 2100 weg)quote:Op maandag 15 januari 2007 20:37 schreef Twisted_Logic het volgende:
Bij ons kwam de vers-vulling pas tegen 20.00 uur (normaal 16.00 uur al) dus ben benieuwd tot hoelaat ze vanavond doorgaan. Ik hoefde (helaas) niet te werken vandaag.
Ik krijg trouwens opeens nog maar 10 uur ipv mijn 20 uur die ik normaal kreeg. Maarja binnenkort toch op stage.
Op winkelweb stond dat men ook personeel na sluitingstijd beschikbaar moest houden.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:41 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Bij ons komt houdbaar normaal om half 7, zal me benieuwen of het uberhaupt komt vanavond. (normaal is iedereen al om 2100 weg)
Hoe willen ze dat doenquote:Op maandag 15 januari 2007 20:47 schreef highway101 het volgende:
[..]
Op winkelweb stond dat men ook personeel na sluitingstijd beschikbaar moest houden.
De klantquote:Op maandag 15 januari 2007 20:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe willen ze dat doenWie betaald dat
Ben je fulltimer?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:01 schreef Ace1 het volgende:
Lekker weekje:
Ma: vrij
Di: 07:45 - 17:00
Wo: 07:45 - 17:00
Do: 07:45 - 17:00
Vrij: 13:00 - 20:15
Za: 13:00 - 20:15
Jij liever dan ik.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:01 schreef Ace1 het volgende:
Lekker weekje:
Ma: vrij
Di: 07:45 - 17:00
Wo: 07:45 - 17:00
Do: 07:45 - 17:00
Vrij: 13:00 - 20:15
Za: 13:00 - 20:15
Schoonmaakjostiquote:Op maandag 15 januari 2007 17:24 schreef SHERMAN het volgende:
Zo, vanavond weer verder met schoonmaken.
Ja heb jaartje off van school. Sta overdag gewoon in m'n 1tje de AGF afdeling bij te houdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |