abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45258872
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 12:59 schreef Tellorian het volgende:

[..]

Daarom, we liepen gewoon wat achter.

Ik had trouwens op oudejaarsdag, 1100 klanten geholpen. (Stond non-stop kassa te draaien)
Stokbroden gingen warm over de toonbank (Ja, echt, want het moment dat ze die oven uit kwamen konden we alweer bij bakken... die plu code zit ingegraveerd in mijn geheugen)
Mijn record staat op 999 transacties. Als kaderlid draai je normaal natuurlijk nooit zoveel kassa, maar ik stond begin juli een keertje in een medewerkersdienst van half acht tot vier, en dan heb je achter de kassa wel het beste uitzicht...

In het kerstweekend is hier trouwens ook driekwart container stokbroden weggebakken. Gelukkig zijn die krengen niet zo moeilijk in te pakken... Op nieuwjaarsdag ook >200 Boulogne verkocht, daar krijg je pas kramp in de vingers van...
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_45266447
Mooi, weer muziek in de winkel

rustig avondje verder.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_45267280
Zo dat was me wel weer het dagje.

Vers 2 uur te laat, ze waren vergeten de order te pickuppen . Dus daar even meegeholpen.
Daarna de houdbaar vracht (700 coli, normaal 350 (geen Geldermalsen)). En dan heb je maar 3 medewerkers om dat weg te vullen, komt er één niet opdagen . Dus 2 met man 700 colli weggevuld .

Dan eindelijk thuis, moet ik nog een opdracht afmaken voor de MKF-cursus .
  Moderator donderdag 11 januari 2007 @ 22:37:28 #154
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_45267339
Morgenochtend 8.30 aanwezigch.

Word me wel weer een ochtend met voornamelijk 100% van de tijd *ga maar zitten *
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  donderdag 11 januari 2007 @ 22:44:36 #155
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_45267607
Vandaag panklaar en maaltijden in een uurtje erin. Morgen om 07.00 beginnen.
...the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...
I know of no reason, why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
  donderdag 11 januari 2007 @ 23:00:38 #156
137628 Tellorian
Niet zo'n beetje mezelf!
pi_45268187
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 19:05 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Mijn record staat op 999 transacties. Als kaderlid draai je normaal natuurlijk nooit zoveel kassa, maar ik stond begin juli een keertje in een medewerkersdienst van half acht tot vier, en dan heb je achter de kassa wel het beste uitzicht...

In het kerstweekend is hier trouwens ook driekwart container stokbroden weggebakken. Gelukkig zijn die krengen niet zo moeilijk in te pakken... Op nieuwjaarsdag ook >200 Boulogne verkocht, daar krijg je pas kramp in de vingers van...
Boulogne, ja net zoiets! Ik stond iig de hele dag in de winkel, en van negen uur 's morgens tot 8 uur 's avonds kassa...
  vrijdag 12 januari 2007 @ 00:11:32 #157
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_45270927
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:00 schreef Tellorian het volgende:

[..]

Boulogne, ja net zoiets! Ik stond iig de hele dag in de winkel, en van negen uur 's morgens tot 8 uur 's avonds kassa...
Mijn uurrecord staat trouwens op 141 kassatransacties, gaat ook nergens over...

Die kant-en-klare-verkoop-bakzakken waren op zich vrij briljant, alleen jammer dat het brood niet meer te vreten was...
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
  vrijdag 12 januari 2007 @ 06:11:31 #158
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_45274568
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 22:44 schreef SilverBullet het volgende:
Vandaag panklaar en maaltijden in een uurtje erin. Morgen om 07.00 beginnen.
Ben dr klaar voor.
...the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...
I know of no reason, why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
pi_45283457
Hallo,

Ik zoek een fulltime baan en zat te denken om bij een DC te werken. Ik had er een paar vragen over, die ik denk ik het best even hier kan stellen (antwoorden uit de praktijk zijn betrouwbaarder dan vaak lose beloften van hogerhand )

• Ik ben 18 jaar, wat zou ik ongeveer netto verdienen? En is er een toeslag voor de nachtdiensten?
  • Hoe regelmatig zijn je diensten (draai je 1 week dag en 1 week nacht, of zit dit door elkaar naar hoe het AH uitkomt?)
  • Hoe hoog ligt de werkdruk?

Dankjulliewel alvast!
  • 'And I called your name,
    like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
      Moderator vrijdag 12 januari 2007 @ 14:05:09 #160
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_45284024
    NIEUWE PINPADS!!!!

Wat zijn ze toch lelijk
    Wat staan ze toch in de weg:

Maar snel Snel SNEL
      vrijdag 12 januari 2007 @ 14:25:07 #161
    137628 Tellorian
    Niet zo'n beetje mezelf!
    pi_45284794
    quote:
    Op vrijdag 12 januari 2007 14:05 schreef Renesite het volgende:
    NIEUWE PINPADS!!!!

Wat zijn ze toch lelijk
    [afbeelding]

Maar snel Snel SNEL
    Zo voelde ik me ook toen we ze bij de to go kregen... Maakt mij niet uit of ze lelijk zijn, ze zijn SNEL!!!
    pi_45290957
    quote:
    [afbeelding]
    pi_45291933
    quote:
    straks ff kijken of we ze bij ons in de winkel ook al hebben
    (_/_)
    (='.'=)
    (")_(")
      Moderator vrijdag 12 januari 2007 @ 18:18:48 #164
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_45292051
    quote:
    Op vrijdag 12 januari 2007 17:38 schreef Mip1988 het volgende:

[..]

Nee Echt

Ze vonden mij al boos kijken vandaag
    pi_45295207
    quote:
    Op donderdag 11 januari 2007 12:55 schreef Tellorian het volgende:

4. Er zijn nu aparte doorsteek rondjes voor je nametag.
    Die dingen, daar kan je je nametag niet eens doorheenkrijgen.
    pi_45295327
    quote:
    NIEUWE PINPADS!!!!

Wat zijn ze toch lelijk
    [afbeelding]

Maar snel Snel SNEL
    De lelijkheid maakt al snel niet meer uit, de traagheid die de kassa opeens geeft is werkelijk vervelend. Eerst was de pinpad het struikelblok, nu zijn het dingetjes als "Bonus?" en het niet direct weergeven van het subtotaal als je daarop drukt...
    pi_45296035
    kan me idd voorstellen dat de kassa nu de vertragende factor is, heb net vergeten te kijken bij ons in de winkel, toen ik ff uren ging kijken en wat dat jasje betreft, als je eenmaal je nametag netjes door die gaatjes hebt dan werkt het prima
    (_/_)
    (='.'=)
    (")_(")
    pi_45296403
    quote:
    Op vrijdag 12 januari 2007 20:42 schreef ReMcOrE het volgende:
    kan me idd voorstellen dat de kassa nu de vertragende factor is, heb net vergeten te kijken bij ons in de winkel, toen ik ff uren ging kijken en wat dat jasje betreft, als je eenmaal je nametag netjes door die gaatjes hebt dan werkt het prima
    Bij de echte schorten zitten ze gewoon zo strak dichtgeborduurd dat het je telkens je speldje krom buigt. Goed over nagedacht
    pi_45298022
    Werd gisteren aan de achterdeur gebeld, ik kijk door het luikje en zie een klein bestelbusje van Beemster kaas. Ik doe open en wat zie ik uit het bestelbusje komen... ... ... een schitterende vrouw met lang zwart haar, mooi figuur, mooi gezicht gewoon een lekker ding Dat maakt het lossen een stuk aangenamer
      Moderator vrijdag 12 januari 2007 @ 21:58:22 #170
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_45298615
    quote:
    Op vrijdag 12 januari 2007 20:24 schreef o-fiel het volgende:

[..]

De lelijkheid maakt al snel niet meer uit, de traagheid die de kassa opeens geeft is werkelijk vervelend. Eerst was de pinpad het struikelblok, nu zijn het dingetjes als "Bonus?" en het niet direct weergeven van het subtotaal als je daarop drukt...
    Klopt, valt me al wel enorm op Ik scan 3 producten, en dan is hij nog bij product 1 !!
    pi_45298737
    quote:
    Op vrijdag 12 januari 2007 21:37 schreef waterreus23 het volgende:
    Werd gisteren aan de achterdeur gebeld, ik kijk door het luikje en zie een klein bestelbusje van Beemster kaas. Ik doe open en wat zie ik uit het bestelbusje komen... ... ... een schitterende vrouw met lang zwart haar, mooi figuur, mooi gezicht gewoon een lekker ding Dat maakt het lossen een stuk aangenamer
    En waar in dit verhaal werd je weer wakker?
    pi_45302967
    quote:
    Op vrijdag 12 januari 2007 13:51 schreef Me_Wesley het volgende:
    Hallo,

Ik zoek een fulltime baan en zat te denken om bij een DC te werken. Ik had er een paar vragen over, die ik denk ik het best even hier kan stellen (antwoorden uit de praktijk zijn betrouwbaarder dan vaak lose beloften van hogerhand )

• Ik ben 18 jaar, wat zou ik ongeveer netto verdienen? En is er een toeslag voor de nachtdiensten?
  • Hoe regelmatig zijn je diensten (draai je 1 week dag en 1 week nacht, of zit dit door elkaar naar hoe het AH uitkomt?)
  • Hoe hoog ligt de werkdruk?

Dankjulliewel alvast!
  • Ik heb zelf niet op het DC gewerkt, maar ken er wel wat die dat wel gedaan hebben.

Je hebt diverse functies natuurlijk, voor een 18-jarige ligt het loon best hoog, zeker in vergelijking met de supermarkt, ik meende toch wel minimaal ¤ 8 per uur ofzo. Er zijn toeslagen voor vers en ploegentoeslag en nachtdienst meen ik. Moet je netto toch wel zo'n ¤ 1600 - 2000 opleveren, per 4 weken.
    Wat ik wel hoor, is dat de werkdruk hoog ligt, en je vaak moet overwerken. De volumes bij de DC's stijgen elke maand weer, dus dat betekend dat er zeker werk is.
    / ¦ ¦ / ¦ ¦
    pi_45302990
    quote:
    Op vrijdag 12 januari 2007 21:37 schreef waterreus23 het volgende:
    Hier laatst ook

2 Beemster-babes een maandje terug
    / ¦ ¦ / ¦ ¦
    pi_45303040
    quote:
    NIEUWE PINPADS!!!

Maar snel Snel SNEL
    Je kunt die nieuwe ook kantelen. (voor mensen in rolstoel).
    / ¦ ¦ / ¦ ¦
      Moderator zaterdag 13 januari 2007 @ 00:08:23 #175
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_45303064
    quote:
    Op zaterdag 13 januari 2007 00:07 schreef highway101 het volgende:

[..]

Of kleine meisjes die nu gaan pinnen voor pappa en mamma
    pi_45303902
    quote:
    Op zaterdag 13 januari 2007 00:05 schreef highway101 het volgende:

[..]

Ik heb zelf niet op het DC gewerkt, maar ken er wel wat die dat wel gedaan hebben.

Je hebt diverse functies natuurlijk, voor een 18-jarige ligt het loon best hoog, zeker in vergelijking met de supermarkt, ik meende toch wel minimaal ¤ 8 per uur ofzo. Er zijn toeslagen voor vers en ploegentoeslag en nachtdienst meen ik. Moet je netto toch wel zo'n ¤ 1600 - 2000 opleveren, per 4 weken.
    Wat ik wel hoor, is dat de werkdruk hoog ligt, en je vaak moet overwerken. De volumes bij de DC's stijgen elke maand weer, dus dat betekend dat er zeker werk is.
    Het is ook zo dat als je 1 uur in een diepvries cel moet werken dat je daar ook weer een toeslag voor krijgt. Zag het toevallig staan in het CAO boekje paar maanden geleden
    pi_45309400
    Zo weer beginnen van 13- 2015

tvp
      Moderator zaterdag 13 januari 2007 @ 11:58:02 #178
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_45309451
    Ik hoef vandaag niet Ben ik ook fckng blij mee
    pi_45309491
    vandaag werken van 15.00 tot 19.00 nog maar 3 weken stage, dan lekker 1 week vrij, dus wat meer werken en daarna gewoon weer 10 uurtjes in de week maken
    (_/_)
    (='.'=)
    (")_(")
    pi_45309869
    Ik van 13-20:30
    pi_45311662
    quote:
    Op zaterdag 13 januari 2007 00:07 schreef highway101 het volgende:

[..]

Dat konden de ouwe ook al
    pi_45311829
    quote:
    Op zaterdag 13 januari 2007 13:32 schreef o-fiel het volgende:

[..]

Dat konden de ouwe ook al
    oh dan hadden wij wel héle ouwe
    / ¦ ¦ / ¦ ¦
    pi_45312443
    quote:

[..]

Ik heb zelf niet op het DC gewerkt, maar ken er wel wat die dat wel gedaan hebben.

¤1600 tot ¤2000 netto voor een onopgeleide 18jarige? Dat klinkt haast te mooi om waar te zijn, dan zouden de baantjes ook niet voor het oprapen liggen bij de uitzendbureau's .
    Dankjewel iedergeval, ik ga nu sowieso even langs op het kennismakinggesprek om even concreet te kijken wat het werk en de CAO precies inhoudt.

EDIT: Ik heb nog een beetje rondgezocht maar het lijkt me steeds sterker worden dit bedrag
    Heeft iemand misschien een CAOboekje (en is zo lief om heeeeel even op te zoeken wat een 18jarige magazijnmedewerker verdient en wat de toeslagen zijn) of weet iemand of er een CAO online staat?

BVD!

[ Bericht 3% gewijzigd door Me_Wesley op 13-01-2007 14:35:04 ]
    'And I called your name,
    pi_45313208
    ff omkleden en scheren, dan maar eens richting Appie
    (_/_)
    (='.'=)
    (")_(")
    pi_45313498
    quote:
    Op zaterdag 13 januari 2007 14:02 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

¤1600 tot ¤2000 netto voor een onopgeleide 18jarige? Dat klinkt haast te mooi om waar te zijn, dan zouden de baantjes ook niet voor het oprapen liggen bij de uitzendbureau's .
    Als je ervanuitgaat 160 uur x ¤ 8 = ¤ 1.280, dat is per 4 weken. Met nog een hoop overwerk, toeslagen ed, kan je wel aardig wat geld binnenhalen per maand. Bij AH werken ze met periodeloon (=4 weken), en je krijgt dus 13 keer per jaar betaald, en niet 12 keer.
    / ¦ ¦ / ¦ ¦
    pi_45313570
    quote:
    Op zaterdag 13 januari 2007 14:42 schreef highway101 het volgende:

[..]

Als je ervanuitgaat 160 uur x ¤ 8 = ¤ 1.280, dat is per 4 weken. Met nog een hoop overwerk, toeslagen ed, kan je wel aardig wat geld binnenhalen per maand. Bij AH werken ze met periodeloon (=4 weken), en je krijgt dus 13 keer per jaar betaald, en niet 12 keer.
    Ja oke, dat snap ik inderdaad. Maar die 8 euro als 18jarige geloof ik niet.. Ik bedoel, in de winkel verdien je dan ¤4,09, en dan verdien je in een DC het dubbele?
    'And I called your name,
    pi_45322444
    O-fiel; ik weet niet of je mijn PM gelezen had, maar ik heb nog geen mail of iets van je gehad, klopt dit ?
    " tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
    pi_45324393
    Eerste dag van de verbouwing.
    Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
    Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
    pi_45324615
    klaar met werken, wel relaxt, geen drukte qua dingen doen enzo, lekker chill gewerkt
    (_/_)
    (='.'=)
    (")_(")
    pi_45324856
    Hehe ....

Gister hield onze VM een winkeldievegge met 2 kinderen aan... Hoop stennis dat ze maakte, ze had voor 5 euro aan shit onder d'r kind gestopt in de kinderwagen. Politie erbij... moest ze toch ff mee naar het bureau....

Paar uur later, komt er zo'n vent binnen met die 2 zelfde kinderen.. hoop kabaal maken, en de baas willen spreken... Dus hij met VM naar kantoortje... blijkt later dat die vrouw illigaal was hier in nederland en nu in de gevangenis zit
    pi_45325249
    quote:
    Op zaterdag 13 januari 2007 20:35 schreef Ace1 het volgende:
    Hehe ....

Gister hield onze VM een winkeldievegge met 2 kinderen aan... Hoop stennis dat ze maakte, ze had voor 5 euro aan shit onder d'r kind gestopt in de kinderwagen. Politie erbij... moest ze toch ff mee naar het bureau....

Paar uur later, komt er zo'n vent binnen met die 2 zelfde kinderen.. hoop kabaal maken, en de baas willen spreken... Dus hij met VM naar kantoortje... blijkt later dat die vrouw illigaal was hier in nederland en nu in de gevangenis zit
    dat is lullig, maar gewoon volgens procedure gehandeld van je VM
    (_/_)
    (='.'=)
    (")_(")
      zaterdag 13 januari 2007 @ 21:16:57 #192
    16149 -Sum-
    opsodeflikkermietertieven!!
    pi_45326447
    quote:
    Op zaterdag 13 januari 2007 20:35 schreef Ace1 het volgende:
    Hehe ....

lol, toen ik las dat die vent weer de kinderen mee had genomen dacht ik: wat belachelijk dat ie ze mee neemt naar zown stennismakerij
    Maar goed, bleek verderop dus dat ie ze niet echt meer bij z'n vrouw kon achterlaten
    En als die vrouw dat doet is ze niet alleen crimineel maar ook HEEL erg dom, beetje voor 5 euro aan zooi je verblijf in het heerlijke nederland op het spel zetten geen medelijden

En ja ik vind het ook vervelend dat de kassa trager is geworden sinds de nieuwe pinpads
      Moderator zaterdag 13 januari 2007 @ 21:22:33 #193
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_45326635
    Ja, best traag geworden

Ik zeg bij het intikken van de subtotaal knop al "Dat word dan...."

En dan moet ik steeds wachten tot het getal er uiteindelijk staat
    pi_45328485
    Maandag mileudienst op ons dak, HK wist dat en dat is doorgespeeld aan onze VM
    Oftewel alles schoon en in plaats vna 1 keer erover heen nu 3 keer eroverheen met de schoonmaakmachine enzo
    pi_45328587
    Weekend

maandag 5.15 am weer op!
    / ¦ ¦ / ¦ ¦
    pi_45333076
    Hele winkel in ongeveer een uur leeggehaald met heeeel veeeel personeel.
    En nu zijn we 10 dagen dacht ivm verbouwing.
    Was nog best chaostisch.
      Moderator zondag 14 januari 2007 @ 01:24:22 #197
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_45333259
    quote:
    Op zondag 14 januari 2007 01:15 schreef Justinn het volgende:
    Hele winkel in ongeveer een uur leeggehaald met heeeel veeeel personeel.
    En nu zijn we 10 dagen dacht ivm verbouwing.
    Was nog best chaostisch.
    10 dagen, best lang eigk
    pi_45333280
    quote:
    Op zondag 14 januari 2007 01:24 schreef Renesite het volgende:

[..]

10 dagen, best lang eigk
    Inderdaad, dan zijn ze heel wat van plan. Wij hadden 2 dagen nodig om een winkel in te richten.
    / ¦ ¦ / ¦ ¦
    pi_45334923
    Nieuw magazijn. Huidige magazijn wordt bij winkel betrokken, dus er moet veel gesloopt worden enzo. Bijna alles wordt verplaatst en een gedeelte vervangen.
      Moderator zondag 14 januari 2007 @ 08:59:22 #200
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_45335932
    quote:
    Op zondag 14 januari 2007 03:28 schreef Justinn het volgende:
    Nieuw magazijn. Huidige magazijn wordt bij winkel betrokken, dus er moet veel gesloopt worden enzo. Bijna alles wordt verplaatst en een gedeelte vervangen.
    ook gelijk nieuwe kassa's en die reutemeteut?
    pi_45336641
    quote:

[..]

10 dagen, best lang eigk
    Toen ik nog in 1123 (doorbraak, Heemskerk) werkte zijn we ook 10 dagen dicht geweest. Geloof dat dat standaard is voor zulke grote verbouwingen. Zaterdag om 18:00 dicht, in twee uur een winkel leegtrekken en dan 10 dagen dicht. Als je op donderdag open gaat heb je de maximale tijd om te verbouwen. (Eind van de week moet je open want dan haal je relatief gezien de meeste omzet met een winkel binnen.)

Die jongens en meisjes van de Stamhuis Groep zijn écht goed in hun werk. Über georganiseerd en met militaire preciesie wordt de boel in record tempo leeg getrokken en opgebouwd. Albert Heijn heeft nu inmiddels ruim 10 jaar ervaring met deze wijze van WVO-verbouwingen.
      zondag 14 januari 2007 @ 11:11:54 #202
    111612 blrrrt
    Het Grote Voordeel Van FOK!
    pi_45337103
    quote:

[..]

10 dagen, best lang eigk
    10 dagen is standaard bij een VWO; en dat is onwijs snel.
    Het leven is geen krentenbol.
    pi_45343698
    Hoeveelste krijgen we salaris?
    pi_45343840
    woensdag?
    / ¦ ¦ / ¦ ¦
    pi_45344174
    of donderdag bij de trage banken...
    pi_45344717
    De 17e al? Lekker:P
      zondag 14 januari 2007 @ 15:53:11 #207
    16149 -Sum-
    opsodeflikkermietertieven!!
    pi_45344873
    jawel en als iemand voor woensdag de loonstrook heeft gezien, kan die dan hier melden of deze maand ook personeelskorting is?

ws volgende maand maar het is nu wel 3 maanden geleden...
    pi_45346431
    quote:
    Op zondag 14 januari 2007 08:59 schreef Renesite het volgende:

[..]

ook gelijk nieuwe kassa's en die reutemeteut?
    Kassa park blijft het zelfde. Groot deel van de koelingen worden wel vervangen. Vandaag zijn alle houdbaar stellingen die de zelfde worp houden omgezet. En we hebben bij een paar paden de vloer schoongemaakt, onder de bodembakken. Damn wat een zooitje.. we kwamen echt van alles tegen. Zelfs een worpen plan uit '97! En smerig sommige stukken.. word natuurlijk nooit onder schoon gemaakt.

Bouwvakkers zijn inderdaad top, gister hebben ze in een paar uur tijd vrijwel alle koelingen uit gesloopt. Vandaag hebben ze het magazijn getegeld. Gaat echt super snel.
    Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
    Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
      Moderator zondag 14 januari 2007 @ 16:48:05 #209
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_45346832
    quote:
    Op zondag 14 januari 2007 15:53 schreef -Sum- het volgende:
    jawel en als iemand voor woensdag de loonstrook heeft gezien, kan die dan hier melden of deze maand ook personeelskorting is?

ws volgende maand maar het is nu wel 3 maanden geleden...
    Is deze maand wel geloof ik, die 75 euro
    pi_45349537
    Binnenkort nog ff 60 uur uitbetaald, die had ik nog staan. Altijd fijn...maar vakantie krijgen ho maar
    pi_45349652
    quote:
    Op zondag 14 januari 2007 18:06 schreef o-fiel het volgende:
    Binnenkort nog ff 60 uur uitbetaald, die had ik nog staan. Altijd fijn...maar vakantie krijgen ho maar
    inderdaad. Zeggen ze 2 maand vantevoren dat je je vakantie/ADV moet opmaken.

"Wil je vrij?, ja maar dát kan niet hoor!"
    "we hebben je veels te hard nodig".

/ ¦ ¦ / ¦ ¦
    pi_45350090
    quote:
    Op zondag 14 januari 2007 18:10 schreef highway101 het volgende:

[..]

inderdaad. Zeggen ze 2 maand vantevoren dat je je vakantie/ADV moet opmaken.

"Wil je vrij?, ja maar dát kan niet hoor!"
    "we hebben je veels te hard nodig".

En dan vraag je netjes 3 weken van te voren vrij: "Ja sorry, je hoort bij het mt-breed, dan moet je je aanvraag bij de sm inleveren...en die heeft 'm niet"
    pi_45364904
    zo...zit ik ook weer op stage, heb mooi geregeld dat ik na stage weer aantal uren erbij krijg doordeweeks
    (_/_)
    (='.'=)
    (")_(")
    pi_45367417
    Mén, nu heb ik 4 dagen vrij om mn tentamens te maken.
    pi_45368923
    Lachuh man.. DC Zwolle plat. Mag denk ik van geluk spreken dat we rond half 2 Vers binnen hebben
    pi_45368967
    quote:
    Op maandag 15 januari 2007 12:25 schreef NovaCain het volgende:
    Lachuh man.. DC Zwolle plat. Mag denk ik van geluk spreken dat we rond half 2 Vers binnen hebben
    plat waardoor?
    (_/_)
    (='.'=)
    (")_(")
    pi_45369023
    quote:
    Op maandag 15 januari 2007 12:27 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

plat waardoor?
    Geen idee. winkelweb deed al niks. Toen dacht ik nog. Het zal toch niet zoals afgelopen jaar zo zijn dat het DC plat is?? Naja toch maar dc gebeld want was al 3 kwartier te laat. Blijkt er een grote systeemstoring o.i.d. te zijn. Hopelijk krijgen we wel alles dadelijk. RDC LVC LDC. Ben benieuwd wat voor gevolgens dit ook voor houdbaar nog gaat hebben.
    pi_45369298
    Ben ik blij dat ik vrij ben
    pi_45369556
    quote:
    Op maandag 15 januari 2007 12:38 schreef o-fiel het volgende:
    Me gaat weer is aan het werk. agf/panklaar/vlees/vis/zuivel zag er toen ik weg ging al niet te vol uit
    pi_45370556
    quote:
    Op maandag 15 januari 2007 12:38 schreef o-fiel het volgende:
    hehe. is t alleen zwolle? dan heeft mijn filiaal er geen last van iig.

pijnacker
    pi_45370605
    volgens mij krijgen wij in Haaksbergen (8768) wel van Zwolle, dus zal wel dikke zooi zijn bij ons als er storing is bij DC...
    (_/_)
    (='.'=)
    (")_(")
    pi_45371269
    quote:

[..]

Ik heb net nog even gebeld, maar het bruto uurloon bedraagt ¤4,39, en de nachttoeslagen komen neer op 35% of 65%. Denk dat ik dan toch liever wat relaxter werk ga doen.
    Bedankt in iedergeval!
    'And I called your name,
    pi_45375224
    4 uur vertraging hiezo in Harderwijk waarschijnlijk:( belde of ik eerder moest beginnen, maar hoefde uiteraard niet:P
    Software is like sex, its better when its free
      maandag 15 januari 2007 @ 16:13:27 #224
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_45375411
    Ah, ik wist dat ik al een tijdje een topic miste in m'n MyAT

Zondag! Heb er zin in!
    De 15 jarigen moesten een verklaring laten tekenen door hun ouders dat er alcohol wordt geschonken?
    pi_45375586
    MEGA-systeemstoring was er vandaag. Vandaag kwam er na 9 uur bijna geen colli meer uit DC Zwolle. Rond 15.00 uur werdt bekend dat er weer gereden werdt, met vertraging van ongeveer 4 uur.

Gelukkig is onze levering om 7.15 uur.
    / ¦ ¦ / ¦ ¦
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')