Volgende week 36 uur.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:43 schreef Renesite het volgende:
Ik werk vrijdag 4.5 uur, volgende week 4 uurtjes op zaterdag. Zo komen we de stage weken wel door.
Stage is achter de pc hangen?quote:
Vandaag; eerste dag, geen tijd voor gehadquote:
Ik had weken met 43 uur stage + 5 uur AH = 48 uur. Eat me enzo.quote:
deed Febster niet zoiets?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:55 schreef o-fiel het volgende:
Ik zoek voor een onderzoeksproject voor Albert Heijn iemand die de HBO-duaalstudie van Albert Heijn doet, wie kan mij helpen?
doe je netjesquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:03 schreef highway101 het volgende:
Lekkere ochtend![]()
Bericht: deellevering om 7.20 uur.
Eerste vrachtwagen komt netjes om 7.05 uur, maar geen Groente erbij.
De deellevering kwam te laat, om 7.50 uur, flikkert er ook nog een container van de klep (1,5 meter) naar beneden. Allemaal kipfilet op straat![]()
Dus om 8.30 de eerste AGF-container in de winkel. Vulploeg pleite! Kan ik dus fijn 385 colli in m'n eentje gaan vullen![]()
Nouja, in 2,5 uur was het toch af en das toch mooi 154 colli per uur![]()
Mja, Panklaar was behoorlijk leeg, dan kan je wel doorstouwen! En al die AH Verse Pizza's gelden als 1 pizza = 1 colli, dus dat trekt het gemiddelde wel omhoogquote:
ja, dat is dan ook weer waar, doe zelf heel af en toe AGF op zaterdag, dat vind ik zelf heel lekker vullen, gewoon flink doorstouwenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:09 schreef highway101 het volgende:
[..]
Mja, Panklaar was behoorlijk leeg, dan kan je wel doorstouwen! En al die AH Verse Pizza's gelden als 1 pizza = 1 colli, dus dat trekt het gemiddelde wel omhoog![]()
De leukste pagina'squote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:39 schreef SilverBullet het volgende:
Vandaag van 13 tot 16 codeboek houdbaar gedaan.Iets van 250 pagina's waren er, heb ze ook echt niet allemaal kunnen doen.
Heb ik niet gedaan vandaag. Wel de frisdrank(flesjes/blikjes) en cup a soup. Zo'n 70 pagina's, want haast niets stond er nog in.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:07 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
De leukste pagina's
- Babyvoeding![]()
- Afslankproducten![]()
Datum verschilt, maar bij mij is het altijd op woensdag. Volgende week is het weer zover.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:56 schreef morgane het volgende:
weet iemand misschien toevallig op welke datum het salaris altijd wordt overgeschreven?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:03 schreef Teije het volgende:
SUPER DE BOER RULEZZZZ
Bij ons in Borne zat een Super de Boer, die is failliet gegaan, die draaide maar 30k per week omzet. En wij toen der tijd minimaal 130kquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:03 schreef Teije het volgende:
SUPER DE BOER RULEZZZZ
nicequote:Op woensdag 10 januari 2007 16:01 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Bij ons in Borne zat een Super de Boer, die is failliet gegaan, die draaide maar 30k per week omzet. En wij toen der tijd minimaal 130k
30k, dat draaien wij op een zaterdagmiddag in 2 uur ofzoquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:01 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Bij ons in Borne zat een Super de Boer, die is failliet gegaan, die draaide maar 30k per week omzet. En wij toen der tijd minimaal 130k
quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:58 schreef kmaestro het volgende:
30k, dat draaien wij op een zaterdagmiddag in 2 uur ofzo
quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:01 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
30.0000quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:01 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Bij ons in Borne zat een Super de Boer, die is failliet gegaan, die draaide maar 30k per week omzet.
Moet ik het spellenquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:41 schreef o-fiel het volgende:
Bij ons was er vandaag een persoon ingepland die al 4 weken weg is...
riiiiiiiiiiiightquote:
ja, ik zat ook al te denken, komen die lui alleen hier om ff wat anti-AH troep te posten ofzo?!quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:50 schreef SHERMAN het volgende:
Kunnen de anti-ah fans een ander topic op gaan zoeken? Beetje zonde als jullie dit topic willen verpesten.
(ben nog beetje n00b qua regels/mogelijkheden) krijgen ze dan geen toegang meer tot dit topic ofzo???quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:15 schreef SHERMAN het volgende:
Volgende kreeg vraag ik of een modje langs wil komen.
Ze hadden bij de ToGO toch al best wel nieuwe werkkleding?quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:42 schreef Tellorian het volgende:
Zo, vanavond weer tot sluit in de AH to go...Lekker rustig gok ik, als ik het weer zo zie.
We hebben overigens ook 'n nieuw logo achtig iets, ziet 'r wel strak uit (Alleen niet op mijn avatar, moet 'm nog ff een beetje verkleinen enz)
En de nieuwe werkkleding, mooie dingen
Als jullie 'n foto willen kan ik die best wel maken, duurt alleen ff omdat ik nu op stage zit en naja... ga daarna gelijk naar de To Go.
Ja, maar d'r waren wat problemen met het ontwerp. Het is niet zo zeer dat het uiterlijk wat is veranderd, het is alleen slimmer gemaakt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:50 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Ze hadden bij de ToGO toch al best wel nieuwe werkkleding?
Dat is allemaal bij de AH kleding al.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:55 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Ja, maar d'r waren wat problemen met het ontwerp. Het is niet zo zeer dat het uiterlijk wat is veranderd, het is alleen slimmer gemaakt.
1. Het grijze gedeelte is van een andere stof, bij de vorige ging het enorm pluizen en zag er dan niet uit.
2. Je kon de mouwen aan het einde niet groter of kleiner maken, nu hebben ze d'r een knoop op gemaakt zodat je kan kiezen.
3. Er is een soort riempje in gemaakt, zodat je de mouwen kan opstropen zonder dat je er last van hebt dat ze terug schuiven.
4. Er zijn nu aparte doorsteek rondjes voor je nametag.
Daarom, we liepen gewoon wat achter.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:58 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dat is allemaal bij de AH kleding al.
Anders hebben we onze eigen AH-mod nog.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:15 schreef SHERMAN het volgende:
Volgende kreeg vraag ik of een modje langs wil komen.
wie is dat dan?quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:17 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Anders hebben we onze eigen AH-mod nog.
Renesite.quote:
http://forum.fok.nl/fok/report_topic/964513quote:
Zijn posts zijn geedit, en ik denk dat FH de boel wel een beetje in de gaten houd ja.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wordt er nu op gelet, op dat soort posts?
Never heard of Printscrn?quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
JajaaaDat komt door dit:
[afbeelding]![]()
Never heard of geen FOK access op je stage plek, en geen eigen inlog dús niets opslaan op die pc's enzo? Ik ben thuisquote:
Je had het naar jezelf kunnen mailen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Never heard of geen FOK access op je stage plek, en geen eigen inlog dús niets opslaan op die pc's enzo? Ik ben thuis
Ik kan niets opslaan lieverdquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:49 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Je had het naar jezelf kunnen mailen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |