quote:Op maandag 8 januari 2007 13:57 schreef Cahir het volgende:
offtopic maar weet iemand of gewone AH winkels(dus geen XL, To go of wat dan ook) ook gel verkoopt?
ik neem aan dat hij haargel bedoeldquote:Op maandag 8 januari 2007 14:01 schreef o-fiel het volgende:
Waarom zou een 'gewone' winkel geen gel verkopen? Ik neem aan dat je haargel bedoeld?
Er zijn zoveel soorten gel, merk-gel en el-cheapo gel van het huismerk (vroeger ES), die niet blijft zitten...quote:Op maandag 8 januari 2007 14:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
ik neem aan dat hij haargel bedoeld.... en om dan ff te antwoorden: jah dat hebben we wel, in ons filiaal gele en groene ;-) (wel kleine potten, grote alleen met non-food markt gehad...)
quote:Op maandag 8 januari 2007 14:12 schreef o-fiel het volgende:
Er zijn zoveel soorten gel, merk-gel en el-cheapo gel van het huismerk (vroeger ES), die niet blijft zitten...
quote:Op maandag 8 januari 2007 14:44 schreef ReMcOrE het volgende:
heb je fotootje, volgens mij hebben wij die niet en weet niet wat ik me er bij voor moet stellen...
ow, die dingen, ja die hebben wij ook welquote:Op maandag 8 januari 2007 14:52 schreef blrrrt het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja, gaat hard he ... AH-crew lekker aan het spammenquote:Op maandag 8 januari 2007 14:49 schreef Meki het volgende:
deel 47 al he
Ik gebruik altijd de onderste, werkt goed bij mij. Maar het moet niet ook maar een klein beetje nat worden, dan krijg je een heel raar kapselquote:Op maandag 8 januari 2007 14:52 schreef blrrrt het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
combo van onderste en bovenstequote:Op maandag 8 januari 2007 15:53 schreef -Glenn- het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd de onderste, werkt goed bij mij. Maar het moet niet ook maar een klein beetje nat worden, dan krijg je een heel raar kapsel.
geen 1 soort gel kan tegen regenquote:Op maandag 8 januari 2007 19:37 schreef -Glenn- het volgende:
[..]
Ik zal het gaan proberen als het een keer regent![]()
4 uur codeboek? geestdodend...quote:Op maandag 8 januari 2007 21:33 schreef SilverBullet het volgende:
Morgen van 13 tot 17 ws alleen maar codeboek HB doen.
Ja ik denk t wel, hoop t niet.quote:
Volgende week 36 uur.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:43 schreef Renesite het volgende:
Ik werk vrijdag 4.5 uur, volgende week 4 uurtjes op zaterdag. Zo komen we de stage weken wel door.
Stage is achter de pc hangen?quote:
Vandaag; eerste dag, geen tijd voor gehadquote:
Ik had weken met 43 uur stage + 5 uur AH = 48 uur. Eat me enzo.quote:
deed Febster niet zoiets?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:55 schreef o-fiel het volgende:
Ik zoek voor een onderzoeksproject voor Albert Heijn iemand die de HBO-duaalstudie van Albert Heijn doet, wie kan mij helpen?
doe je netjesquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:03 schreef highway101 het volgende:
Lekkere ochtend![]()
Bericht: deellevering om 7.20 uur.
Eerste vrachtwagen komt netjes om 7.05 uur, maar geen Groente erbij.
De deellevering kwam te laat, om 7.50 uur, flikkert er ook nog een container van de klep (1,5 meter) naar beneden. Allemaal kipfilet op straat![]()
Dus om 8.30 de eerste AGF-container in de winkel. Vulploeg pleite! Kan ik dus fijn 385 colli in m'n eentje gaan vullen![]()
Nouja, in 2,5 uur was het toch af en das toch mooi 154 colli per uur![]()
Mja, Panklaar was behoorlijk leeg, dan kan je wel doorstouwen! En al die AH Verse Pizza's gelden als 1 pizza = 1 colli, dus dat trekt het gemiddelde wel omhoogquote:
ja, dat is dan ook weer waar, doe zelf heel af en toe AGF op zaterdag, dat vind ik zelf heel lekker vullen, gewoon flink doorstouwenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:09 schreef highway101 het volgende:
[..]
Mja, Panklaar was behoorlijk leeg, dan kan je wel doorstouwen! En al die AH Verse Pizza's gelden als 1 pizza = 1 colli, dus dat trekt het gemiddelde wel omhoog![]()
De leukste pagina'squote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:39 schreef SilverBullet het volgende:
Vandaag van 13 tot 16 codeboek houdbaar gedaan.Iets van 250 pagina's waren er, heb ze ook echt niet allemaal kunnen doen.
Heb ik niet gedaan vandaag. Wel de frisdrank(flesjes/blikjes) en cup a soup. Zo'n 70 pagina's, want haast niets stond er nog in.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:07 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
De leukste pagina's
- Babyvoeding![]()
- Afslankproducten![]()
Datum verschilt, maar bij mij is het altijd op woensdag. Volgende week is het weer zover.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:56 schreef morgane het volgende:
weet iemand misschien toevallig op welke datum het salaris altijd wordt overgeschreven?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:03 schreef Teije het volgende:
SUPER DE BOER RULEZZZZ
Bij ons in Borne zat een Super de Boer, die is failliet gegaan, die draaide maar 30k per week omzet. En wij toen der tijd minimaal 130kquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:03 schreef Teije het volgende:
SUPER DE BOER RULEZZZZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |