Het een ketting schatquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:58 schreef Burdie het volgende:
Binnenkort in ATWT:
- een zwerver vindt de ring van Carly en Simon en geeft hem aan Sage!
- Casey raakt gokverslaafd
- Gwen en Adam zoenen
- Lucy gaat er vandoor met Jonhhy
quote:
Ik vind het helemaal niet leuk hequote:
Jawel, heel leuk. Maar ik vind het leuk omdat Lily dan weer kan gaan zeiken.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:01 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet leuk heZe zijn zo hijgerig, zeikerig samen
Nou idd, Carly en Jack mogen nu wel gewoon weer 'normaal' bijelkaar komen en dan af en toe wat strubbelingen hebben. De schrijvers lijken nu een beetje hard to get te spelen met de kijkers. Wordt op een gegeven moment gewoon vervelend.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:48 schreef Sk00p het volgende:
Zo jammer dat ze van Carly en Jack nu in princiepe 2 sletten hebben gemaakt..Als er een stel was die dit helemaal niet nodig had waren het C en J wel. Schijnbaar is ATWT niet meer zo spannend dan.
-edit-quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:41 schreef alors het volgende:
[..]
Nou idd, Carly en Jack mogen nu wel gewoon weer 'normaal' bijelkaar komen en dan af en toe wat strubbelingen hebben. De schrijvers lijken nu een beetje hard to get te spelen met de kijkers. Wordt op een gegeven moment gewoon vervelend.
Dit is het spoilertopic, hier gaat het o.a. over wat nu in Amerika gaande is.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:46 schreef Anniie het volgende:
[..]
Maar ze komen toch niet meer bij elkaar?
Jack gaat straks toch met Katie?
LOL dat van Mike moet ik zien dan..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:44 schreef alors het volgende:
En die kut Sophie die daar het hele ziekenhuis meermaals saboteert begint ook een vervelend te worden![]()
En MikeDie blijft er maar in trappen
Mike die overigens Mike niet meer is, want hij draagt nu pakken, ja ik zei pakken en ik bedoel geen melkpakken maar maatpakken
Waar is die goeie ouwe timmerman gebleven?? ik geloof het gewoon niet meer nu
nou!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:34 schreef Michellee het volgende:
Chris Hughes is wel jammie
Inderdaad Chris is altijd een lekker hapje geweest....quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:57 schreef Relin het volgende:
Oooh, die nieuwe Chris Hughes is inderdaad een lekker mannetje!![]()
![]()
Maar sowieso vond ik de acteurs die Chris speelden (vanaf het moment dat ik keek!) altijd al wel errug leuk, dus is het plezierig dat ATWT de traditie voort zet
Ongeveer 1,5 jaarquote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:05 schreef Renate76 het volgende:
Sorry ben nieuw hier.
Hoelang liggen ze vooruit in de serie?
Nou dat kun je ook niet maken, want dan maak je meteen 4 kinderen weesquote:Op zondag 6 juli 2008 17:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Die nieuwe Lily vind ik echt belachelijk. Hup, weg met het karakter dan!
Ach, dan herstel je dat een paar jaar later toch weer, het blijft ATWT hequote:Op zondag 6 juli 2008 19:00 schreef alors het volgende:
[..]
Nou dat kun je ook niet maken, want dan maak je meteen 4 kinderen weesIk vind het wel best zo, ja had liever de oude Lily gehad, maar deze is niet irritant ofzo.
Hahah 'die hoort rood' nouja ik vind zwart idd ook wel weer het andere uiterste. Maarja Will is ook niet rood meer..quote:Op maandag 7 juli 2008 13:29 schreef Ticootje het volgende:
De nieuwe chris!!! Wauw. Lekkertje!
Parker is echt stom gecast, die hoort rood te zijn en allison hoort blond te zijn. Verder is de nieuwe bonnie echt eng.
Oh en de nieuwe Brad heeft in DooL gespeeld.
Ik vind hem zo een slijmacteur.. En in ATWT doet hij het opnieuwquote:Op maandag 7 juli 2008 18:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh nee, niet Austin uit Days of Our Lives, die vinnik niet leuk. Ach, er kan toch niemand tippen aan Nick Kokotakis als Brad Snyder.
En ik las net dat John James weer even terugkeert als Dr Rick Decker, altijd leuk.
Das altijd leuk als ie er weer isquote:Op zondag 14 september 2008 13:18 schreef alors het volgende:
Trouwens, James Stenbeck is back in town, prachtig hoor![]()
Oh ik vind het nu wel spannend met dat Adam gedoe. Ook al weet ik al wat er gaat gebeurenquote:Op maandag 29 september 2008 17:32 schreef alors het volgende:
OMG!! het is zooo spannend in AmerikaMeg is ontvoerd door Stenbeck naar zijn huis ergens aan de Eastcoast, en wat vind ze daar in een kooi in een donkere kamer? Een halfdode DUSTY!!!! Hij leeft nog!!!
![]()
![]()
![]()
Ik kijk het altijd voor het slapen gaan, maar kon hiervan bijna niet meer slapen
In Amerika is het nu echt 100 keer leuker dan in Nederland nu, hier is het echt slaapverwekkend
Gwen vertelt alles aan Will en ze besluiten samen met Maddie te vluchten. Casey komt erachter waar ze zitten en gaat naar ze toe. Ook Jade weet ze te vinden en Jade sluit Will en Casey op. Maddie en Gwen zijn dan alleen bij het huis. Buiten wordt Maddie door Adam neergeslagen. Adam probeert Gwen te verkrachten en als Jade probeert hem tegen te houden wordt ook zij neergeslagen. Will en Casey weten te onstnappen en proberen Adam tegen te houden. Adam trekt een mes, maar Will pakt het af en dreigt hem te vermoorden omdat hij zijn vrouw heeft aangevallen. Gwen overtuigt Will ervan Adam los te laten en uiteindelijk vertrekt Adam nadat hij beloofd heeft de situatie met Margo en Tom af te handelen.quote:
quote:
Huwelijk?? Zover was ik nog niet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:50 schreef RobbieBoy het volgende:
Jade Taylor keert weer terug (Dit keer gespeeld door een andere actrice) zij zal gaan stoken in
het huwelijk van Casey en Emilly
De laatste keer dat ik het zag in amerika (maandje geleden) maakte ze het nog uit met Caseyquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:51 schreef Koningin het volgende:
[..]
Huwelijk?? Zover was ik nog niet.
Wist dat ze bij elkaar zouden komen, maar trouwen?
Ik weet niet, dat stuk heb ik gemist, maar ik denk dat het een verdwijntruc is geweest om Lucy en Johnny onvindbaar te maken voor Craig.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Je moet me ff helpen hoor... Lucy was toch dood? En wie is de vader van het kind van Meg? En het hoeveelste huwelijk van Jack is dit? Nummer 12 of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |